بررسی کیت ساعت مکعبی Yeelight با Matter و HomeKit

فکر می‌کنم اگر بتوانید فقط از قسمت ساعت یکپارچهسازی با سیستمعامل ساعت Yeelight Cube استفاده کنید کافی است. این فقط یک لوازم جانبی میز یا کانتر خوب می سازد. سپس می توانید یک حساب YouTube یا Twitch را برای جابجایی بین ساعت و تعداد مشترکین خود انتخاب کنید. ای کاش می‌توانستید آن را طوری پیکربندی کنید که به جای انتخاب تنها یکی، در میان قطعات مختلف اطلاعات گردش کند. از اینجا می‌توانید بین گزینه‌های محیط از پیش تعیین‌شده Yeelight یکی را انتخاب کنید و برای دانلود موارد ارسالی به انجمن بپیوندید. گزینه انجمن عالی است، اما امیدوارم گزینه های بیشتری را ببینم.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


ساعت مکعبی Yeelight

بسته به کیت Yeelight که خریداری می کنید، چندین پنل برای جعبه گشایی خواهید داشت. من لامپ اصلی و سپس چهار مدل اکستنشن را برای نیازهایم داشتم. شما با لامپ اصلی برای جعبه گشایی خود شروع خواهید کرد. قسمت پایین کیت دارای کد Matter است. آن را به برق وصل می کنید، سپس از برنامه Yeelight Station برای اتصال آن به Wi-Fi خود استفاده می کنید. بسته به اینکه آن را به صورت عمودی یا افقی پیکربندی کنید، باید این تنظیمات را در برنامه Yeelight پیکربندی کنید. از آنجا، می توانید از تمام پیشنهادات ساعت Yeelight استفاده کنید.

من در سال‌های اخیر به یک طرفدار بزرگ همه چیز یکپارچهسازی با سیستمعامل تبدیل شده‌ام. من عاشق ساعت Tidbyt هستم. من آماده هستم که اپل آی پاد را بازگرداند. چیزهای قدیمی برگشته اند. من اخیراً یک جایگزین واقعا جالب Tidbyt را با پشتیبانی از HomeKit آزمایش کردم. هیچ گزینه ای نزدیک به برنامه های شخص ثالث ندارد، اما همچنان یک لوازم جانبی دسکتاپ عالی است. من این هفته به کیت ساعت مکعبی Yeelight نگاه می کنم.

از آنجایی که بیشتر ساعت مکعبی Yeelight برای سفارشی کردن نمایشگر طراحی شده است، پشتیبانی از HomeKit اساسی است، اما کار می کند. به عنوان یک کلید روشن/خاموش برای صفحه نمایش عمل خواهد کرد. اگر از آن روی دسکتاپ خود استفاده می کنید، اتوماسیونی که من توصیه می کنم این است که صفحه نمایش را صبح زود روشن کنید و سپس شب خاموش شود. اگر از آن بر روی میز خواب خود استفاده می کنید، می توانید روشنایی را در HomeKit نیز سفارشی کنید. به طور کلی، این یک دستگاه سرگرم کننده است که امیدوارم با منابع اطلاعاتی اضافی گسترش یابد.

فکر می‌کنم تنها چیزی که در ساعت مکعبی Yeelight وجود ندارد، توانایی جذب منابع و فیدهای داده خارجی است. مانند Tidbyt، من دوست دارم ساعت Yeelight بتواند تقویم، سهام، ورزش و غیره را نمایش دهد. این بسیار به کامل بودن نزدیک است، بنابراین امیدوارم که Yeelight در آینده گزینه ها را گسترش دهد.

نتیجه گرفتن

اگرچه Yeelight این کیت را به عنوان یک ساعت یکپارچهسازی با سیستمعامل به بازار عرضه می کند، این تنها یکی از راه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. این یکی از ساده ترین راه ها برای درک اینکه این دستگاه برای چیست است، اما می توان از آن به روش های بی شماری استفاده کرد. خارج از جعبه، یک ردیاب مشترک YouTube و یک ردیاب فالوور Twitch نیز وجود دارد. شما همچنین می توانید از گزینه های ایجاد شده توسط انجمن استفاده کنید و گزینه های خود را ایجاد کنید. هر پیکسل از هر مکعب قابل تنظیم است، بنابراین امکانات خلاقانه بی پایان است. به عنوان یک لوازم جانبی میز، من آن را به عنوان یک ساعت ساده سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل دوست دارم.

جعبه گشایی و تنظیم ساعت مکعبی Yeelight

ساعت مکعبی Yeelight

می توانید ساعت مکعب Yeelight را در آمازون خریداری کنید.