قیمت آیفون 14 پرو اپل + مشخصات و عکس Apple iPhone 14 Pro زومیت

ارسال خرید های نقدی در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد. این قسمت بیضی شکل قابلیت تغییر شکل دارد و همان طور که اپل نام آن را جزیره‌ی پویا گذاشته می‌تواند به تناسب محتوا بزرگ یا کوچک شود و مطابق به آنچه در پس زمینه اتفاق می‌افتد انیمیشن و محتواهایی را نمایش دهد. این موضوع را تحلیلگرای سرشناس به نام مینگ‌چی کو مطرح کرده وبلاگ 9to5mac.ir و عقیده دارد که این دوربین علاوه بر اینکه می‌تواند تصاویری با وضوح تصویر ۴۸ مگاپیکسلی ثبت کند از فناوری ادغام پیکسل‌ها به‌صورت ۴ به ۱ نیز استفاده می‌کند. در این روش، ۴ پیکسل مجاور در ۱ پیکسل ادغام می‌شوند تا وضوح تصویر به ۱۲ مگاپیکسل کاهش یافته و تصویر نهایی فضای کمتری را اشغال کند. به محض اینکه اطلاعات جدیدی در مورد اندازه باتری ظاهر شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

حذف ویروس اندرویدی / بهترین راه برای حذف…

همچنین امکان خرید آیفون 14 پرو مکس اقساطی در مجموعه آی تی سیتی امکان پذیر است تا کاربران با خیال آسوده اقدام به خرید آیفون ۱۴ اقساطی کرده و از آن لذت ببرند. دوربین سلفی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس هم با وجودی که 12 مگاپیکسلی باقی مانده نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته و در گرفتن سلفی‌های باکیفیت‌تر عملکرد بهتری دارد. در واقع نسخه‌ی با ظرفیت پایه آیفون ۱۴ پرو مکس قیمت حدودی 1099 دلاری خواهد داشت؛ یعنی حدود 100 دلار از آنچه انتظار داشتیم ارزان‌تر خواهد بود.

فال ابجد امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ /اتفاق خوب و خوشحال کننده در راهه روزگار بر وفق مراد شما خواهد شداما… وزن گوشی جدید اپل به 206 گرم می‌رسد و از امکاناتی مانند گواهی IP68 برخوردار است که اجازه می‌دهد در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک و قطرات آب تا عمق 6.5 متر برخوردار شود. برای طراحی نیز اپل به سراغ ترکیب ساندویچی رفته است؛ به این صورت که دو پنل از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس توسط فریمی از جنس استیل ضد زنگ احاطه می‌شوند.

  • شرکت اپل نتوانست فروش مورد انتظار خود را از سری آيفون 12 مینی بدست بیاورد.
  • اپل برای اولین بار در این مدل‌ها، ناچ را حذف و آن را جایگزین حفره دوربین کرده است.
  • گذشته از Dynamic Island، اپل بالاخره قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را نیز به آیفون‌ها آورده است.
  • از آنجایی که ماهواره‌ها به سرعت در فضا حرکت می کنند، آیفون به شما نشان می ‌هد که برای حفظ گوشی را به کدام سمت بگیرید و از موانعی مانند کوه‌ها و شاخ و برگ‌های درختان پرهیز کنید.

معمولا اپل آخرین اطلاعات درباره گوشی جدید خود را مربوط به عمر باتری و شارژر ارائه می‌دهد. از این رو باید منتظر باشیم تا اطلاعات دقیق‌تری مبنی بر ویژگی‌های باتری و شارژر آیفون 14 منتشر شود. مدت زمان زیادی از رونمایی و عرضه آیفون 13، پرچم‌دار شرکت اپل نمی‌گذرد. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

تماشا کنید: رندرهای گلکسی S23 اولترا منتشر شد؛ تغییرات ظاهری کوچک اما مهم!

یادآوری می کنیم که آیفون 13 از باتری 2815 میلی آمپر ساعتی آیفون 12 به باتری بسیار بزرگتر 3227 میلی آمپر ساعتی جهش کرد. ما انتظار داریم با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آیفون، جزئیات دوربین جالب تری آشکار شود، اما تاکنون، این تنها چیزی است که می دانیم. گفته می شود که آیفون 14 در پشت و جلو از شیشه ساخته شده است که در وسط آن یک فریم آلومینیومی قرار دارد. دوربین فیلمبرداری یک حالت Action جدید دریافت می‌کند که ویدئویی را که در غیر این صورت لرزان بود، تثبیت می‌کند.

دانلود اپلیکشن داینامیک آیلند آیفون 14 برای گوشی های اندرویدی