بررسی Philips Hue: ماژول Wall Switch سوئیچ های موجود شما را هوشمند می کند

البته برای همه مناسب نیست. اگر در حال ساختن یک خانه هوشمند از ابتدا هستید، ممکن است بخواهید به جای آن گزینه هایی مانند Lutron Caseta را در نظر بگیرید. اما اگر در موقعیتی مانند وضعیت من هستید که قبلاً لامپ های Hue دارید و فقط می خواهید سوئیچ دیواری شما با آنها سازگار باشد، ماژول سوئیچ دیوار را به شدت توصیه می کنم.

از آنجایی که ماژول سوئیچ دیواری را می‌توان مانند هر کلید هوشمند عمومی در HomeKit خودکار کرد، اگر بخواهید می‌توانید کارهای پیچیده‌تری از جمله روشن کردن چراغ‌های دیگر در اتاق‌های مجاور یا ایجاد صحنه‌های مختلف بر اساس ساعت روز انجام دهید. هر چند من آن را بسیار ساده نگه می دارم.

چگونه کار می کند؟

روش کار Hue این است که هوش درون هر لامپ زندگی می کند. آنها در فرکانس رادیویی Zigbee با هاب Hue متصل به اینترنت صحبت می کنند. برای اینکه لامپ ها سیگنال دریافت کنند، باید روشن شوند.

به جای تعویض سوئیچ چراغ موجود، ماژول سوئیچ دیواری Philips Hue را نصب کردم. این چند بررسی منفی به صورت آنلاین دارد که به دلیل غیرقابل اعتماد بودن شهرت دارد… اما من خوشحالم که گزارش می‌دهم که واقعاً جذاب است.

چرا شما به این نیاز دارید؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

قبل از اینکه وارد خرید شوم، کمی نگران اثربخشی آن بودم. چند بررسی آنلاین وجود دارد که نشان می‌دهد این سیستم غیرقابل اعتماد است، و ادعا می‌کنند که پس از نصب مشاهده می‌کنند که گاهی اوقات ماژول دیواری متوجه نمی‌شود که کلید چراغ روشن می‌شود.

به طور سنتی، این بدان معنی است که کلید چراغ متصل به لامپ باید همیشه در وضعیت “روشن” قرار گیرد. وضعیت برق، رنگ و روشنایی را از طریق HomeKit یا برنامه Hue کنترل می‌کنید و سوئیچ دیوار فیزیکی را همیشه روشن می‌گذارید. حالت غیرفعال برای Hue به سادگی به معنای روشنایی 0٪ است. برق زنده هنوز به لامپ می رسد.

روش کار به این صورت است که این ماژول در مدار الکتریکی قرار می گیرد. برای نصب، صفحه رویی را از کلید چراغ جدا می‌کنید، سیم‌هایی که به سوی کلید چراغ می‌روند را جدا می‌کنید و با استفاده از یک کانکتور جامپر استاندارد، آنها را به هم متصل می‌کنید (کانکتورهای پلاگین واگو در جعبه موجود است). این بدان معنی است که مدار لامپ ها همیشه فعال است و بنابراین عملکردهای هوشمند می توانند برای همیشه کار کنند.

چراغ ها در مقایسه با مدارهای روشنایی استاندارد به سرعت روشن یا خاموش نمی شوند. زمانی که ماژول سوئیچ دیواری متوجه این موضوع می‌شود، کمی تأخیر دارد و این رویداد را به‌صورت بی‌سیم به Bridge ارسال می‌کند که پاسخ را از طریق HomeKit ارسال می‌کند. شاید چند صد میلی ثانیه فاصله داشته باشد، در مقایسه با بی واسطه بودن یک مدار استاندارد. اما در محدوده قابل قبول. من در کل از این تنظیم بسیار راضی هستم.

سپس ماژول سوئیچ دیواری Hue به کلید چراغ وصل می شود. این به ماژول اجازه می دهد تا تشخیص دهد که چه زمانی سوئیچ نور برگردانده می شود و آن رویداد را به Hue Bridge منتقل می کند. این ماژول توسط یک باتری داخلی CR2450 تغذیه می شود (که به گفته Hue باید پنج سال دوام بیاورد، قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد). ماژول در حفره دیوار ذخیره می شود و سوئیچ شما از بالا قابل تعویض است.

این ماژول در اصل سوئیچ دیواری شما را به یک کلید راک تبدیل می کند. صرف نظر از وضعیت فعلی چراغ ها، می توانید کلید فیزیکی را فشار داده و آنها را تغییر دهید. این بدان معناست که حتی اگر سوئیچ فیزیکی در موقعیت بالا باشد (به طور سنتی موقعیت خاموش)، همچنان می‌توان چراغ‌ها را از طریق سیری یا هر دستیار هوشمند دیگری که برای روشن کردن مجدد استفاده می‌کنید کنترل کرد. اگر فردی غیرعادی ناآشنا با خانه هوشمند بیاید، می تواند سوئیچ دیواری را بچرخاند، همانطور که به طور طبیعی انتظار دارند هر کلید چراغ قدیمی کار کند – و همانطور که انتظار می رود رفتار خواهد کرد.

بنابراین پاسخ فیلیپس به این مشکل ماژول Wall Switch است. این ماژول به شما امکان می دهد از سوئیچ نور موجود خود برای کنترل چراغ های Hue استفاده کنید، به گونه ای که لامپ ها را همیشه روشن نگه می دارد تا همیشه بتوانید کارهای هوشمندانه ای با آنها انجام دهید.

خوشحالم که بگویم این تجربه من نیست. من سه ماه است که از ماژول سوئیچ دیواری استفاده می کنم، و هر بار که سوئیچ را فشار می دهم، با وظیفه شناسی وارد می شود. اگر سعی کنید با چرخاندن سریع سوئیچ به طور مصنوعی آن را فریب دهید، ممکن است یک رویداد را از دست بدهد – اما هیچ کس با کلید چراغ به این شکل اشتباه رفتار نمی کند. در استفاده معمولی به خوبی کار می کند.

بنابراین من نورافکن آشپزخانه خود را با یک دسته لامپ Hue نصب کرده بودم. به همان اندازه که از توانایی های هوشمند آنها استفاده می کنم، می خواستم بتوانم آنها را با سوئیچ دیواری فیزیکی کنترل کنم.

کمی شبیه هک به نظر می رسد و همینطور است. اما به هدف مورد نظر دست می یابد که می تواند چراغ های Hue خود را با همان سوئیچ نور فیزیکی مانند لامپ های قدیمی و غیر هوشمند کنترل کند. پس از نصب، نمی توانید با چشم غیر مسلح تفاوت را تشخیص دهید – همه اینها در پشت سوئیچ پنهان است.

این زیبا نیست، زیرا اکنون یک سوئیچ دیواری دارید که قابل استفاده نیست. باید همیشه دست نخورده باقی بماند. اگر شخصی به خانه شما آمد، باید به او در مورد راه اندازی هوشمند بگویید و به او بگویید که از سوئیچ فیزیکی استفاده نکند. (بعضی از سازندگان لوازم جانبی چیزهایی مانند کاورهایی را می فروشند که روی سوئیچ می روند تا آنها را پنهان کنند – اما اکنون به جای آن یک ندول پلاستیکی زشت روی دیوار دارید.) همچنین بسیار خوب است که بتوانید گاهی اوقات چراغ ها را با چرخاندن یک سوئیچ فیزیکی روشن یا خاموش کنید – نمی خواهید همیشه به فرمان صوتی یا یک برنامه تکیه کنید.

ماژول Philips Hue Wall Switch چگونه کار می کند؟

می‌توانید پیکربندی کنید که وقتی ماژول سوئیچ دیواری تشخیص می‌دهد که سوئیچ نور از طریق برنامه Hue تغییر می‌کند چه اتفاقی می‌افتد. Hue چند گزینه پیش فرض دارد، اما بسیار قابل تنظیم است. من راه اندازی کرده ام تا میانبر سیری را اجرا کنم. میانبر وضعیت فعلی چراغ ها را بررسی می کند و آنها را از طریق HomeKit روشن یا خاموش می کند.