به سلامت باتری و چرخه شارژ iPad – How To مراجعه کنید

و این چیزی است که در iMazing به نظر می رسد:

سلامت باتری iPad 3 را ببینید

باتری آیپد چه زمانی باید تعویض شود؟

  • TL; دکتر: وقتی باتری شما دارد به زیر 80 درصد رسید با توجه به ظرفیت اولیه آن، ممکن است بخواهید جایگزینی در نظر بگیرید. این زمانی است که متوجه خواهید شد که توانایی آن برای نگه داشتن شارژ کاهش می یابد. با این حال، می‌توانید به استفاده از آی‌پد خود با ظرفیت کمتر از این ادامه دهید – فقط کاهش زمان اجرا را مشاهده خواهید کرد.
    • اپل می‌گوید باتری‌های آی‌پد به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا 80 درصد ظرفیت اولیه خود را در 1000 چرخه شارژ کامل حفظ کنند.
اگر در ایالات متحده هستید، تعویض باتری های iPad معیوب تحت پوشش گارانتی یک ساله یا AppleCare (دو سال) قرار می گیرد.

آیفون و مک هر دو دسترسی آسانی برای مشاهده وضعیت باتری به صورت بومی دارند، اما شایان ذکر است که اپل همان چیزی را برای iPad در دسترس قرار نداده است. چه در مورد سلامت باتری خود کنجکاو باشید یا با عمر باتری iPad مشکلی داشته باشید، همیشه می توانید خودتان آن را بررسی کنید. بیایید ببینیم چگونه می‌توان سلامت باتری iPad و چرخه‌های شارژ را مشاهده کرد، نکاتی درباره زمان تعویض، انتظارات چرخه شارژ و موارد دیگر.

اگر گارانتی شما تمام شده است و/یا فقط باتری آن فرسوده شده است، اپل برای تعویض باتری iPad تا 179 دلار شارژ می کند.

iOS 16 دارای بخش «سلامت و شارژ باتری» در تنظیمات است که مشاهده ظرفیت فعلی باتری آیفون (سلامت) را آسان می کند. و بررسی سلامت باتری و چرخه شارژ مک بوک در تنظیمات سیستم و گزارش سیستم آسان است. با این حال، اپل این را برای iPadOS نیاورده است – حداقل هنوز.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برنامه‌های iPad مانند Battery Life وجود دارند – زمان‌های اجرا را بررسی کنید که عملکردهای مشابهی را ارائه می‌دهند، اما من فکر می‌کنم CoconutBattery و iMazing بهترین تجربه را ارائه می‌دهند.

جزئیات بیشتر در مورد انتظارات باتری iPad را می توانید در سند پشتیبانی اپل بخوانید. از خواندن راهنمای ما در مورد چگونگی مشاهده سلامت باتری iPad متشکریم!

آموزش ها و راهنماهای بیشتر از 9to5Mac را بخوانید:

این فرآیند در CoconutBattery به نظر می رسد:

خوب چه کار کنیم؟ اگر یک تکنسین عیب یابی را روی دستگاه شما انجام دهد، اپل می تواند سلامت باتری و تعداد چرخه های شارژ را به شما بگوید، اما دیدن جزئیات سلامت باتری iPad در خانه به اندازه کافی آسان است.

نحوه مشاهده سلامت باتری iPad

  1. دو برنامه شخص ثالث مورد علاقه من برای مشاهده سلامت باتری iPad و موارد دیگر CoconutBattery 3 و iMazing 2 هستند (هر دو نسخه رایگان و پولی دارند)
  2. پس از نصب یکی از این برنامه ها، آی پد خود را به مک (یا رایانه شخصی) خود وصل کنید.
  3. در CoconutBattery، روی “iOS Device” در گوشه سمت راست بالا، با iMazing 2، روی نماد باتری در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید.
  4. اکنون وضعیت باتری iPad، تعداد چرخه شارژ و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد.
  5. یک راه دوربرگردان برای پنهان شدن آن در تنظیمات iPadOS وجود دارد، اما این فقط حداکثر ظرفیت (وضعیت باتری) است – بدون تعداد چرخه شارژ یا سایر مشخصات. برای چگونگی انجام این کار، این موضوع Reddit را بررسی کنید.