گوشی موبایل اپل مدل آیفون ۱۴ پرو مکس iPhone 14 Pro Max ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رنگ بنفش

مگر چند نفر از شما تلویزیون 8K در خانه دارید؟ به طور کلی، سیستم دوربین اپل و قابلیت‌های ضبط تصویر همچنان در سطح بالایی قرار دارند. آیفون 14 پرو 512 گیگ رم 6 گیگابایت محصول 2022 اپل یکی از جدیدترین گوشی هوشمند در بازار موبایل است. ازاینرو، در حین ذخیره فایل‌های خود مانند فیلم‌ها، آهنگ‌ها، بازی‌ها، اسناد و موارد دیگر، نگران محدودیت‌های فضا نخواهید بود. علاوه بر این، گفته شده است که آیفون جدید از یک پردازنده 6 هسته ای بهره می برد که به شما امکان می دهد از عملکرد روان و سریع تر لذت ببرید. همچنین، شما قادر خواهید بود به چندین اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و بدون هیچ گونه تاخیر و وقفه، بازی های گرافیکی سنگین را انجام دهید. آیفون 14 پرو با پشتیبانی از A16 Bionic، سریع‌ترین تراشه تا به حال در گوشی‌های هوشمند، کلاس جدیدی از سیستم دوربین حرفه‌ای را با اولین دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون ارائه داده است.

  • در سایت کوک موبایل علاوه بر گوشی آیفون، انواع گوشی های موبایل به قیمت روز را عرضه می کنیم.
  • هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است.
  • قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس باعث شده این مدل در لیست گوشی‌های گران‌قیمت بازار قرار گیرد.
  • از ویژگی های جدید این گوشیها می توان به صفحه نمایش همیشه روشن، دوربین 48 مگاپیکسلی ، تشخیص تصادف، کمک فوری اضطراری از طریق ماهواره، و روشی نوآورانه جدید برای دریافت اعلان‌ها و فعالیت‌ها با استفاده از Dynamic Island به جای ناچ اشاره کرد.
قیمت آیفون 14 پرو مکس از همه مدل‌های دیگر بالاتر بوده و حتی شایعه استفاده از حافظه داخلی ۲ ترابایتی نیز برای گوشی مطرح شده است. همین سبب می‌شود که قیمت آیفون 14 پرو مکس برای این مدل، یک رکورد را به ثبت برساند. هنوز تا ماه سپتامبر راه زیادی مانده و باید ببینیم که تا آن زمان اطلاعات‌مان چگونه به‌روزرسانی می‌شود.

اطلاعات کلی

بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. نظر شما چیست؟ آیا شما هم بی‌صبرانه در انتظار ایفون۱۴ پرومکس هستید؟ این مدل برای خرید مد نظر دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما وبلاگ 9to5mac.ir و دوستنتان در فروشگاه اینترنتی 19کالا به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش دستگاه با پوشش شیشه‌ای سرامیکی ضد خش و اولئوفوبیک محافظت شده است. وجود نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی در اپل iPhone 14 Pro Max یعنی هر آنچه در نمایشگر پخش می‌شود سرعت بسیار روانی دارد.

لنز 12 مگاپیکسل تله فوتو با دیافراگم f/2.8، در فضاهایی که نور به شدت پایین است امکان ثبت عکس هایی با وضوح بالا را ایجاد می کند. زوم اپتیکال 3x از دیگر قابلیت های این لنز تله فوتو 12 مگاپیکسل، که امکان زوم بدون افت کیفیت را تا 3x فراهم می آورد و می توان با جزئیات دقیق تری بر روی سوژه ها زوم کرد. اواخر پاییز امسال، برای اولین بار، Apple Fitness+ برای همه کاربران آیفون در دسترس خواهد بود تا در 21 کشوری که در آن ارائه می شود، مشترک شوند و از آن لذت ببرند، حتی اگر اپل واچ نداشته باشند. کاربران آیفون به کل سرویس شامل بیش از 3000 تمرین و مدیتیشن به سبک استودیویی دسترسی خواهند داشت که همگی توسط یک تیم متنوع و فراگیر از مربیان هدایت می شوند.

گوشی اپل

همچنین نمایشگر بکار رفته در این گوشی ۲۰۰۰ نیت روشنایی دارد که تاکنون در هیچ یک از گوشی‌های هوشمند چنین میزان روشنایی دیده نشده است. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد.