درخواست ویژگی: چگونه HomeKit می تواند با CarPlay بهبود یابد

نماد باتری هنگام استفاده ظاهر می شود CarPlay بی سیم

جایگزین فعلی برای تعامل با آیفون، استفاده از سیری هر بار که به خانه می‌روید، است که مطمئناً راحت است، اما نه به اندازه‌ای مؤثر یا فعال نیست. داشتن یک هشدار عملی که برای تأیید آن ضربه بزنید بسیار ساده تر خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر یک اتوماسیون در HomeKit ایجاد کنید تا به طور خودکار درب گاراژ خود را باز کند یا قفل درب ورودی را هنگام رسیدن به خانه باز کند، برنامه Home نیاز به تأیید از طریق یک هشدار دارد. نیاز به تایید در آیفون شما از باز کردن تصادفی گاراژ یا باز کردن قفل درب جلو در زمانی که نزدیک خانه خود هستید، اما داخل آن نروید، جلوگیری می کند، اما این هشدار از طریق CarPlay ارسال نمی شود.

کنترل HomeKit از طریق CarPlay امروزه به راحتی از طریق سیری قابل دسترسی است، اما افزودن یک رابط بهینه سازی شده روی صفحه مانند سایر برنامه های CarPlay می تواند برای رانندگان بسیار مفید باشد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


طبق گزارش‌های اخیر، انتظار نمی‌رود که CarPlay امسال ویژگی‌های مهمی کسب کند، اما این بدان معنا نیست که ما نمی‌توانیم رویاپردازی کنیم. یکی از تغییرات ساده ای که می خواهم در یک به روز رسانی آینده ببینم، پشتیبانی از هشدارهای HomeKit از طریق CarPlay است. در ادامه، یک برنامه Home اختصاصی برای CarPlay با چند ویژگی کلیدی می تواند بسیار مفید باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سیستم اکنون به این صورت است:

و در اینجا ممکن است به نظر برسد (مهارت های Pixelmator ضعیف من را نادیده بگیرید):

با رفتن یک قدم فراتر، CarPlay می تواند از یک برنامه اختصاصی Home بهره مند شود که برای نمایش صحنه های مورد علاقه (گروه های اکشن لوازم جانبی هوشمند) مانند “من در خانه هستم” و “من می روم” راه اندازی می شود، بنابراین دستورات رایج در دسترس شما هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CarPlay:


برنامه های اضافی مانند ویز همچنین استقبال می شود، اما به نظر می رسد پشتیبانی از کارت شخص ثالث بسیار کمتر از یکی از برنامه های خود اپل باشد.

اپل همچنین برای دریافت هشدارها نیازی به ایجاد یک برنامه Home برای CarPlay ندارد. هشدارهای ساعت و یادآوری‌ها و هشدارهای تقویم نمونه‌هایی از برنامه‌هایی هستند که می‌توانند بدون ارائه نسخه‌های CarPlay برنامه‌های آیفون خود، هشدارها را از طریق CarPlay ارسال کنند.



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

به عنوان مثال، قرار کاری همسرم برای یک جلسه تا حدودی اجباری کارکنان در تقویم مشترک ما از طریق CarPlay انجام شد، در حالی که من امروز صبح در حال رانندگی بودم:

CarPlay بیشتر هشدارها را از رسیدن به ماشین شما مسدود می کند تا هنگام رانندگی با ایمیل یا توییت جدید حواس شما پرت نشود، اما گاهی اوقات این فیلتر می تواند هشدارهای مفیدی را نیز دریافت کند.