آزمایشات شش ماهه Apple Music با وسایل نقلیه جدید CarPlay همراه خواهد بود

برای خریداران خودروی آمریکایی، فیات کرایسلر اپل موزیک را با خودروهای کرایسلر، دوج، فیات و جیپ جدید که به صورت استاندارد با CarPlay عرضه می‌شوند، همراه می‌کند. در اروپا، فولکس واگن تامین کننده است. 6 ماه Apple Music رایگان با خرید خودروی VW CarPlay.

این قرارداد به ترویج Apple Music و CarPlay کمک می کند، حرکتی که بازتاب معاملاتی است که برخی از خودروسازان در حال حاضر با خدمات رادیویی ماهواره ای مانند SiriusXM ارائه می دهند.

همانطور که اسپاتیفای به سمت عرضه اولیه عمومی سهام (IPO) پیش می رود، اپل موزیک رشد چشمگیری در بازارهای داخلی داشته است. این آخرین تبلیغ فقط یک پله دیگر در آن نردبان برای تشویق اشتراک است. در آخرین شمارش، اپل تقریباً نیمی از تعداد مشترکین پولی اسپاتیفای را دارد.

CarPlay در حال تبدیل شدن به یک گزینه استاندارد در بسیاری از وسایل نقلیه جدید است، اما فقط خریداران کرایسلر و فولکس واگن می توانند در حال حاضر از تبلیغات رایگان Apple Music استفاده کنند.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


درست مانند نسخه آزمایشی استاندارد 3 ماهه، اشتراک Apple Music پس از پایان دوره رایگان در صورت عدم لغو، به طور خودکار تمدید می شود. این تبلیغات از اول ماه مه آغاز می شود و تا 30 آوریل سال آینده ادامه خواهد داشت، اگرچه اپل ممکن است در صورت مشاهده تبدیل های کافی، پیشنهادات خود را تمدید کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل شریک شده است با فولکس واگن و فیات کرایسلر برای ارائه یک مزیت جدید به مشتریانی که خودروهای خاص مجهز به CarPlay را خریداری می کنند. از ماه مه، وسایل نقلیه واجد شرایط یک دوره آزمایشی 6 ماهه Apple Music را دریافت خواهند کرد که معمولاً کار می کند 9.99 دلار در ماه.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

اپل با فولکس واگن در اروپا و فیات در ایالات متحده برای ارائه این آزمایشات طولانی همکاری کرده است. مشترکین جدید اپل موزیک می توانند از طرح کامل شش ماهه رایگان لذت ببرند، مشترکین فعلی می توانند 3 ماه رایگان دریافت کنند. جزئیات بیشتر بعد از پرش…