لکسوس و هوندا مدل‌های جدید مجهز به CarPlay را معرفی می‌کنند، لکسوس که با اشتراک در دسترس است

Insight جدید که در اوایل تابستان در نمایندگی‌های هوندا در سراسر کشور عرضه شد، به سری کلیریتی می‌پیوندد و به تازگی آکورد هیبریدی 2018 را به عنوان پنجمین خودروی الکتریکی جدید هوندا معرفی کرد که در سال گذشته عرضه شد. […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

UX که اولین نمایش خود را در آمریکای شمالی در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 انجام داد، دارای طراحی جدید جسورانه، پیشرانه های جدید فوق العاده کارآمد و ویژگی های نوآورانه لوکس است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این شرکت می‌گوید که UX به دنبال برداشت جدیدی از خودروهای لوکس است.

این شرکت توضیح نداده است که چگونه این با اجاره نامه متفاوت است، اگرچه ممکن است مدلی را که پیشگام ساخته شده است تقلید کند. نمایشگاه، که به طور موثر شکاف بین اجاره کوتاه مدت و اجاره بلند مدت را با یک ترتیب ماهانه انعطاف پذیر پر می کند. حداقل بر خلاف برخی برندهای خودرو، حق اشتراک CarPlay از شما دریافت نمی شود…

گفت: “اولین Lexus UX برای کاوشگران شهری مدرن طراحی شده است که به دنبال رویکردی جدید، معاصر و پویا برای رانندگی لوکس هستند.” چیکا کاکو، معاون اجرایی Lexus International و مهندس ارشد UX. ما UX را طوری طراحی کردیم که خریداران سی و چند ساله‌شان را که نه تنها به دنبال چیزهای جدید و هیجان‌انگیز هستند، بلکه به دنبال چیزهایی هستند که به سبک زندگی‌شان مربوط می‌شود، جلب کند.»

لکسوس همچنین روش جدیدی را برای تحویل گرفتن لکسوس از قبل اعلام کرده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هوندا اعلام کرد که CarPlay در مدل هیبریدی هوندا اینسایت 2019 در دسترس خواهد بود.

هنگامی که UX در دسامبر 2018 به فروش می رسد، علاوه بر فرآیندهای معمول خرید و اجاره، گزینه جدیدی نیز وجود خواهد داشت. برای اولین بار در تاریخ لکسوس، UX از طریق یک سرویس اشتراک ارائه می شود.

به احتمال زیاد اخبار CarPlay بیشتری از این نمایش خواهیم شنید. اگر نمی‌خواهید ماشین‌ها را عوض کنید، جمع‌بندی اخیر ما از بهترین گیرنده‌های CarPlay شامل گیرنده‌های پس از فروش نیز می‌شود.


لکسوس یک کراس اوور لوکس جمع و جور به نام UX را معرفی کرده است که در بالا دیده می شود. همه مدل‌های UX شامل CarPlay به‌عنوان استاندارد…

همه مدل‌های UX نیز به‌صورت استاندارد با عملکرد تلفن Apple CarPlay عرضه می‌شوند. هنگامی که یک آیفون سازگار از طریق کابل USB متصل می شود، رانندگان می توانند به Apple Music، نقشه ها، تماس های تلفنی و ارسال و دریافت پیام ها از طریق صفحه نمایش رسانه یا با کنترل صوتی از طریق Siri دسترسی داشته باشند.

ارتباط ماندن در جاده برای رانندگان امروزی ضروری است، به همین دلیل است که UX با تعدادی از ویژگی‌های فناوری استاندارد این کار را آسان می‌کند. لکسوس یکی از اولین خودروسازان لوکسی است که ادغام آمازون الکسا را ​​ارائه می دهد، بنابراین رانندگان UX می توانند از الکسا بخواهند موسیقی و رسانه پخش کند، کتاب های Kindle بخواند، خانه های هوشمند دستگاه ها را کنترل کند و غیره.

در داخل، Insight جدید دارای امکانات رفاهی کابین است، از جمله صفحه ابزار لمسی نرم با دوخت واقعی، صندلی‌های ارگونومیک مجسمه‌سازی شده، متر دیجیتال رنگی TFT 7 اینچی، صندلی‌های گرمکن و تزئینات چرمی موجود و صفحه نمایش صوتی 8 اینچی لمسی با Apple CarPlay. و ادغام Android Auto.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

هوندا همچنین پیشنهاد می کند که CarPlay در تمام مدل های Insight استاندارد خواهد بود.

سیستم 151 اسب بخاری اینسایت با استفاده از نسل سوم سیستم هیبریدی دو موتوره خلاقانه و کارآمد هوندا، با ساختاری سبک ترکیب می شود تا بهترین نسبت قدرت به وزن در کلاس و همچنین حداکثر 55 مایل بر گالن شهر را ارائه دهد..

لکسوس و هوندا هر دو مدل های جدیدی را در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک معرفی کردند که هر دو مجهز به CarPlay هستند.