ظاهراً Philips Hue Gradient Lightstrip Ambiance در راه است

در حالی که نوارهای نور موجود به شما امکان می دهد از بین 16 میلیون رنگ انتخاب کنید، Gradient این را به سطح جدیدی می برد…

من از طرفداران پررنگ Hue Lightstrips هستم. ما یکی به عنوان نورپردازی برجسته در پشت دفتر من، دو مورد به عنوان نورپردازی زیر کابینت در آشپزخانه، و دیگری به عنوان نورپردازی کابینت و کمد داریم.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی به جای نمایش یک رنگ در یک زمان در طول خود، گرادیان قادر خواهد بود تعدادی رنگ مختلف را به طور همزمان در طول خود نمایش دهد.

اگر طول دو متر برای شما کافی نیست، Philips Hue Gradient Lightstrip Ambiance همچنین گزینه اتصال یک یا، امیدواریم، چندین پسوند به طول یک متر را ارائه می دهد.

اگر این آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که شرکت قبلاً آن را ارائه کرده است نوار نور گرادیان را پخش کنید با این توانایی این دستگاه به طور خاص برای نصب در پشت تلویزیون طراحی شده است و در طول های 55، 65 و 75 اینچ موجود است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برخلاف Play Gradient Light Strip، نوار نوری جدید دارای پشتی با نوار دو طرفه است تا بتوان آن را به صورت انعطاف پذیر نصب کرد. به عنوان یک محصول “White and Color Ambiance” می تواند علاوه بر رنگ های سفید، 16 میلیون رنگ را به نمایش بگذارد. با این حال، باید برای ویژگی گرادیان هزینه اضافی بپردازید […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Lightstrips یکی از انعطاف‌پذیرترین و محبوب‌ترین محصولات Hue است و نسخه بهتری نیز در راه است: Philips Hue Gradient Lightstrip Ambiance.

از سوی دیگر، بعدی Philips Hue Gradient Lightstrip Ambiance یک چراغ همه منظوره است که به گونه ای طراحی شده است که انعطاف پذیری مشابه اصلی را از نظر قرارگیری ارائه دهد. در همان طول 2 متری Lightstrip موجود در دسترس خواهد بود.

رنگ وبلاگ گزارش ها.

این سایت دارای تصاویر جعبه برای نوارهای نور جدید است.

محصول جدید که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، Philips Hue Gradient Lightstrip Ambiance نام دارد. نوار نوری دو متری عملکرد بسیار ویژه ای را ارائه می دهد: می تواند چندین رنگ را به طور همزمان نمایش دهد. عدد دقیق هنوز مشخص نیست. به احتمال زیاد، این امر با صحنه‌های دینامیک جدیدی که Philips Hue تابستان امسال به‌عنوان به‌روزرسانی در دسترس قرار می‌دهد، امکان‌پذیر خواهد شد.