فروشگاه اپل شارلوت پس از سه تیراندازی بسته شد

این احتمال وجود دارد که برخی یا همه این کارکنان هنگام باز شدن فروشگاه جدید به آن منتقل شوند.

از بازدید شما متشکرم. در انتظار فروشگاه جدیدی که قصد داریم در اوایل سال آینده در منطقه شارلوت افتتاح کنیم، خواهیم بود دائما چهارشنبه 1 مارس ساعت 4 بعد از ظهر تعطیل است.

اپل گفت: خوشبختانه هیچ کارمندی اخراج نمی شود بلومبرگ که همه کارکنان فروشگاه به سمت‌های دیگری منتقل می‌شوند، چه در فروشگاه Apple Charlotte باقی مانده، SouthPark یا آنلاین.

پس از اینکه به کارمندان در مورد این طرح گفته شد، اپل وب سایت خود را به روز کرد تا نشان دهد مکان – در مرکز خرید Northlake در شهرستان مکلنبورگ – برای همیشه بسته خواهد شد.

نه کارکنان و نه مشتریان از تعطیلی تا روزی که این اتفاق افتاد مطلع نشدند…

فروشگاه برای آخرین بار ساعت 16 دیروز بسته شد و بلومبرگ گزارش می دهد که کارکنان تا همان روز مطلع نشده بودند.

حتی به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی صفحه وب فروشگاه با اطلاعات متناقض (ما لهجه):

[There has been] به گفته پلیس شارلوت-مکلنبورگ، یک رشته تیراندازی در این مرکز خرید از 15 دسامبر – از جمله دو مورد در ماه گذشته- در ماه گذشته.

عکس: اپل

روز سه شنبه، تیراندازی در خارج از مرکز خرید در نزدیکی میسیز رخ داد. هیچ آسیبی گزارش نشده است.

بلومبرگ منابع گفتند که تیراندازی به تصمیم بسته شدن فروشگاه کمک کرده است، اگرچه برنامه‌هایی برای یک فروشگاه جدید در شارلوت در حال انجام است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در تیراندازی دسامبر، دو نفر در حوالی ساعت 3 بعد از ظهر پس از شدت گرفتن درگیری در داخل مرکز خرید مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. در 5 فوریه، در شرایط مشابه، یک تیراندازی در داخل مرکز خرید شلیک شد که منجر به زخمی شدن دو نفر شد که جراحات گلوله ای نداشتند.

یک فروشگاه اپل در شارلوت، کارولینای شمالی، دیروز بلافاصله بسته شد. این سه تیراندازی اخیر در مرکز خرید نورث لیک را دنبال می کند که جدیدترین آنها روز قبل بود.

به گفته افراد مطلع، این شرکت روز چهارشنبه به کارکنان فروشگاه اطلاع داد که فروشگاه بلافاصله تعطیل خواهد شد. فروشگاه صبح چهارشنبه باز بود و نسخه‌ای از وب‌سایت آن از روز قبل هیچ برنامه‌ای برای تغییر ساعت کار یا بسته شدن نشان نمی‌داد.

با خواندن بین خطوط، به نظر می رسد که اپل در حال برنامه ریزی برای افتتاح فروشگاه جدید و بستن مرکز خرید Northlake در همان زمان بود، اما نگرانی کارکنان و مدیریت در مورد تیراندازی باعث شد که این شرکت تعطیل شود.

همه اعضای تیم ما به حمایت از مشتریان شارلوت خود در Apple SouthPark و فروشگاه آنلاین اپل ادامه خواهند داد. لطفاً برای خرید یا ارتباط با یک متخصص از فروشگاه Apple SouthPark یا apple.com/shop ما دیدن کنید.

مرکز خرید اپل نورث لیک
به طور موقت مزرعه

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «در آماده‌سازی برای فروشگاه جدیدی که قصد داریم اوایل سال آینده در منطقه شارلوت افتتاح کنیم، Apple Northlake را در 2 مارس می‌بندیم. “همه اعضای تیم ما به حمایت از مشتریان شارلوت خود در Apple SouthPark و فروشگاه آنلاین اپل ادامه خواهند داد.”

این به دنبال سه تیراندازی در این مرکز خرید در چهار ماه گذشته است: یکی در دسامبر سال گذشته، دیگری در ماه گذشته و سومی در روز سه شنبه. اخبار فاکس گزارش از تیراندازی ها