قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

امکاناتی مانند تراشه توانمند A16، دوربین‌هایی با عملکرد فوق العاده، طراحی جذاب و مودم ماهواره‌ای سبب شده‌اند تا خرید آیفون 14 پرو را به شما پیشنهاد دهیم. شما می‌توانید آیفون 14 پرو را در یکی از رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی یا بنفش خریداری کنید. تراشه A16 در ایفون 14 پرو مکس را می توان یک بهبود جزئی نسبت به A15 اپل عنوان کرد که روی نسخه آیفون 14 معمولی و آیفون 14 پلاس قرار گرفته است، عوان کرد.

دوربین TrueDepth اپل برای اولین بار با قرار گرفتن در کنار سنسور مجاورتی در پشت صفحه نمایش، به گونه‌ای طراحی شده است که کمتر از ناحیه نمایشگر را اشغال کند. حالت جدید دیگری که در بحث فیلمبرداری به تمام گوشی‌های سری آیفون 14 اضافه شده، حالت اکشن است. به گفته اپل این قابلیت می‌تواند تکان‌های هنگام ضبط ویدیو را به‌اندازه‌ای حذف کند که شما کاملا از خرید یک گیمبال بی‌نیاز خواهید شد. قابلیت جدید دیگری که اپل در رویداد خود، وقت زیادی صرف آن کرد، اتصال ماهواره‌ای است.

  • گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند.
  • پیش بینی ها درباره آیفون 14 درست باشند یا نه، مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که قطعا اپل در حال طراحی مجدد برای گوشی های خود تا سال آینده است و این حداقل نشانگر این است که سری 14 آیفون از لحاظ ظاهری، تغییرات بسیاری خواهد کرد.
  • پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب هم به آن بتابد مشکلی با مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت.
  • هرچند که تا تست و بررسی های نهایی باید منتظر ماند و اعداد دقیق تر قطعاً در بررسی آیفون 14 پرو مکس عنوان خواهد شد که به زودی منتشر می شود.
  • اپل اصولا درگاه کارت حافظه برای محصولات خود در نظر نمی‌گیرد و به همین علت بهتر است حافظه ذخیره‌سازی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

بهترین قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس را در فروشگاه ما تحربه کنید | تیم آی تی سیتی تلاش دارد تا با پاینترین قیمت iPhone 14 Pro Max این امکان را به مشتریان داده باشد تا بتوانند مانده پول خود از خرید را صرف خرید لوازم جانبی کنند. در قسمت عکس آیفون ۱۴ پرو مکس، می توانید شاهد عکس های رسمی منتشر شده از آیفون ۱۴ پرو مکس توسط اپل باشید. این عکس ها مرتبط با محصول نهایی است و تمام رنگ بندی ها برای کاربران قابل مشاهده است تا در انتخاب دستگاه مورد نظر خود راحتی بیشتری داشته باشند. اپل هر سال با بهینه‌تر کردن تراشه و همچنین سیستم عامل تلاش می‌کند تا شارژدهی بهتری را برای گوشی‌های خود به ارمغان بیاورد و امسال نیز به احتمال قوی شاهد همین اتفاق خواهیم بود.

ایفون ۱۴ چه شکلیه؟

صدای فضایی در اطراف شما بطور یکنواخت پخش می‌شود و آنقدر باکیفیت است که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. صدای بلندگوها به اندازه کافی بلند هستند تا موسیقی را در یک مهمانی پخش کنید. از زمان رونمایی آیفون ۱۰ در سال ۲۰۱۷، بریدگی (ناچ) نمایشگر به یکی از مشخصه‌های ظاهری اصلی گوشی‌های اپل تبدیل شده است. آیفون‌های «تمام‌صفحه‌ای» که اپل می‌سازد، به معنی واقعی کلمه تمام‌صفحه نیستند اما اپل با رونمایی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس رسما دوران جدیدی را برای گوشی‌های سری آیفون شروع کرد. این حفره‌ی کپسولی سیستمی پیشرفته به نام Dynamic Island است که با نرم‌افزار آیفون ارتباطات تنگاتنگی دارد. در ادامه با بررسی و تماشای ویدئو سری ایفون چهارده اپل، همراه پلازا باشید.

mobile.ir – مرجع موبایل ایران

در همین راستا، ما قصد داریم که در ادامه به شایعات پیرامون آیفون ۱۴ بپردازیم. در این حالت رفرش ریت نمایشگر گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به 1 هرتز می‌رسد که باعث می‌شود در مصرف انرژی هم تا اندازه‌ی زیادی صرفه جویی شود. در واقع شما با خرید آیفون ۱۴ پرو مکس تا سال 2027 آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهید کرد و از نظر به‌روز بودن نرم‌افزار مشکلی نخواهید داشت. همچنین نکته قابل‌توجه، برطرف شدن باگ‌های احتمالی، مصرف بهینه‌تر و افزایش سرعت در هر آپدیت است که نسبت به رقبای اندرویدی قطعاً برتری و طول عمر استفاده بیشتری برای کاربر دارد. طبق اطلاعاتی که تا امروز در دست است 9to5mac قیمتی 799 دلاری خواهد داشت و اپل قیمت این محصول را نسبت به سال قبل افزایش نخواهد داد.

حذف ویروس اندرویدی / بهترین راه برای حذف…