قیمت گوشی آیفون 11 پرو مکس طلایی 256 گیگابایت اپل آی تی بازار

به طور کلی iPhone 11 به صورت تک سیم کارت است که البته در نسخه های ارائه شده برای کشور چین، این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد. آیفون 11 با بهره مندی از گواهی IP68 در برابر آب مقاوم است و همچنین دارای سیستم پرداخت آسان اپل می باشد. اپل در پرچمداران جدید خود به طراحی دوربین ها توجه محسوسی نشان داده است.

آیفون 11 پرو

دیگر ویژگی آیفون‌های جدید وجود چیپ Ultra Wideband است که امکان مکان‌یابی سریع‌تر را برای کاربر فراهم می‌کند. اپل تراشه U1 را هم در این گوشی به کار گرفته است و در تلاش است که ویژگی جالبی را با استفاده از حالت AirDropping ایجاد کند؛ به شکلی که با اشاره کردن دو گوشی به همدیگر امکان ارسال فایل فراهم شود. البته این امکان قرار است با ارائه نسخه 13.1 سیستم‌عامل iOS در دسترس عموم قرار گیرد.

موبایل 140 را می‌توان یکی از بروزترین فروشگاه‌های تلفن همراه در ایران دانست که هدفش حمایت از همه اقشار جامعه می‌باشد. این تلفن هوشمند می‌تواند به صورت هم‌زمان به دو ایرپاد بی‌سیم متصل شود و موسیقی‌ها یا محتوای ویدیویی را برای دو نفر به صورت هم‌زمان پخش کند. آیفون جدید همانند محصولات سال گذشته نیز امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان را دارند. به طور کل، آیفون‌11 یک تلفن هوشمند قدرتمند، با کیفیت، زیبا و ویژه است که با قیمت بسیار عالی آماده عرضه شده است.

قیمت آیفون ۱۱

به طور کلی عدم وجود لنز telephoto مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند و دوربین آیفون 11 تمامی انتظارات شما را از یک گوشی اپل برآورده می‌کند. در پنل جلویی گوشی نیز یک 9to5mac لنز 12 مگاپیکسلی، تضمین کننده کیفیت عکس گوشی ایفون ۱۱ خواهد بود. این سنسور باکیفیت، قابلیت فیلم‌برداری 4K و 1080 دقیقاً با فریم ریت‌های دوربین اصلی را نیز داراست.

  • حالت شب هنگامی که نور کم است به طور خودکار فعال می‌شود، اما می‌توانید آن را غیرفعال کنید یا زمان نوردهی را اصلاح کنید که پیشنهاد ما اینست آن را در همان حالت اتوماتیک نگه دارید.
  • لازم به ذکر است برای اولین بار اپل در آیفون X سنسور اثر انگشت را حذف و به جای آن از سنسور تشخیص چهره استفاده کرد.
  • نسخه های آکبند موجود SmallBox هستن یعنی فاقد آداپتور و هندزفری ولی نسخه موجود در سایت BigBox هست.
  • این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.
  • شکی نیست که گوشی‌های iPhone 11 محصول محبوب و مشهور امسال هست و تقریباً تمام توجه کاربران و علاقه‌مندان به دنیای فناوری اطلاعات را به خود معطوف کرده‌اند.

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. در واقع آیفون 11 جزء اولین مدل‌های آیفون با فست شارژ است که با اداپتور 18 واتی در مدت 30 دقیقه تا 50% شارژ می‌شود. ۲.حقوق محتوای ارائه شده در بخش محصولات متعلق به زومیت است و کپی از آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 64 گیگابایت