قیمت گوشی موبایل خرید گوشی و قیمت روز موبایل 18 بهمن 19کالا | 9to5mac Farsi

با وجود این همه مدل گوشی و فناوری‌های مختلفی که در تولید آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خرید گوشی سامسونگ و تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام گوشی در واقع مناسب‌ترین گوشی برای شما است، کار بسیار دشواری است. استفاده از گوشی موبایل دیگر به کارهای اولیه هم‌چون تماس، پیام و برقراری ارتباط محدود نمی‌شود و در واقع هرکسی با خرید گوشی هوشمند به دریایی از امکانات و اطلاعات دست پیدا می‌کند. اگر شما نیز قصد تعویض گوشی موبایل و خرید یک مدل دیگر را دارید، همراه ما باشید تا مهم‌ترین نکات مربوط به خرید گوشی هوشمند را با هم بررسی کنیم. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

  • برای مثال آیا به دنبال گزینه ای هستید که توانایی انجام بازی های مختلف و پردازش های سنگین را داشته باشد؟ آیا کیفیت دوربین های گوشی برایتان اهمیت دارد؟ یا تنها قصد خرید گوشی ارزان را دارید که فقط نیازهای روزمره شما مانند تماس های تلفنی و پیام دادن را پاسخگو باشد.
  • از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و …
  • ایمالز صرفا یک جستجوکننده در میان کالاها و فروشگاه‌های اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند.
  • حتی اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید سایت ایمالز با پیشنهادها و انتخاب‌هایی که در انواع لیست قیمت گوشی موبایل مقابل شما می‌گذارد کمک‌تان می‌کند که بفهمید چه می‌خواهید.
  • در انواع گوشی‌ها حداقل 6 ساعت استفاده با صفحه نمایش روشن در گوشی‌های میان‌رده به کاربر ارائه شده و میزان باتری بیشتر یعنی 8 الی 10 ساعت صفحه روشن نیز، در پرچم‌دارها و حتی گوشی‌های میان‌رده قابل دستیابی است.
  • امکانات و قابلیت‌های زیادی که گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهند تقریباً بیشتر مردم را ترغیب به خرید می‌کند.
در فروشگاه اینترنتی دارسو امکان مشاهده مجله خبری محصولات اپل هوشمند سامسونگ با قیمت مناسب فراهم است. انواع گوشی های موبایل با برند های مختلف با کمترین قیمت در سراسر ایران به همراه گارانتی معتبر در دارسو موجود است. استفاده از هدفون و هندزفری های بلوتوثی و بیسیم در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار شده است و کاربرد های زیادی هم دارد که میتواند به گوشی هوشمند شما متصل شوند و آهنگ مورد علاقه شما را پخش کند.

قیمت گوشی

گلکسی A23، گلکسی M32 و گلکسی M12 را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A73 نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با ۵G گلکسی M33 و A33 هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

بهترین سایت برای مقایسه کامل مدل های مختلف گوشی چیست؟ و چگونه می‌توان گوشی ها را با هم مقایسه کرد؟

بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد. از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. به این نکته باید اشاره کرد که پایین‌تر بودن قیمت گوشی یا اقلام دیگر مانند تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا لپ تاپ به معنی تقلبی یا های‌کپی بودنشان نیست؛‌ بلکه قیمت گذاری کالاها به سیاست کالاتیک بازمی‌گردد که محصولات از برچسب قیمت منصفانه برخوردار باشند.

عوامل مؤثر بر قیمت گوشی

سایت کالاتیک به‌جز گارانتی که خود محصول دارد، یک هفته تا 10 روز مهلت تست هم به خریداران می‌دهد. همه ما می دانیم که اپل همواره گوشی هایی را به بازار ارائه می دهد که حرفی برای گفتن داشته باشند و از همه نظر حرف اول را بزنند. تمام گوشی هایی که تاکنون اپل معرفی کرده است در رده پرچم داران قرار دارند و افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند. مشخصات سخت افزاری و کیفیت ساخت بالای گوشی های اپل باعث شد تا در بین کاربران محبوب شود.

http://1gamer.ir