عکس های Apple Saket قبل از افتتاحیه فردا به اشتراک گذاشته شده است

[ad_1]

یک روز قبل از افتتاحیه رسمی، عکس های اپل ساکت توسط شرکت کوپرتینویی به اشتراک گذاشته شد. این دومین فروشگاه خرده فروشی در هند خواهد بود که تنها دو روز پس از Apple BKC دیدنی افتتاح می شود.

مدیرعامل تیم کوک اپل BKC را دیروز در بمبئی افتتاح کرد و احتمالاً همین کار را در Apple Saket در دهلی نو انجام خواهد داد. متأسفانه، این یکی بسیار کمتر چشمگیر به نظر می رسد…

زمینه

شما می دانید که چگونه است، شما سال ها منتظر یک فروشگاه اپل در هند هستید و سپس دو نفر یکی پس از دیگری می آیند.

این انتظار طولانی به دلیل اصرار دولت هند بود که یک شرکت باید حدود 30 درصد از محصولات خود را در این کشور تولید کند اگر بخواهد یک فروشگاه تک برند راه اندازی کند. این قانون اساساً به طور خاص برای هدف قرار دادن اپل، سامسونگ، مایکروسافت و تعداد انگشت شماری از غول های فناوری ایجاد شده است.

اپل درگیر مذاکرات طولانی بر سر جزئیات این موضوع بود و در نهایت موفق شد چراغ سبز رسمی را دریافت کند. نتیجه نهایی اپل BKC دیروز و اپل ساکت فردا است.

تصاویر پای سیب

مانند قبل، اپل عکس های پیش نمایش را یک روز قبل از افتتاحیه به اشتراک گذاشت. در حالی که فروشگاه BKC دارای معماری خیره کننده ای است، عکس های Apple Saket به نظر می رسد فروشگاهی بسیار معمولی تر را نشان دهد. همچنین شایان ذکر است که اپل تنها به دو ویژگی طراحی اشاره می کند: یک “ویترین منحنی” و یک دیوار ساخته شده در هند – اولی حتی شایسته عکسی برای نشان دادن آن نیست.

بقیه آگهی‌ها یک اصطلاح استاندارد است که برای هر فروشگاه جدید اعمال می‌شود.

Apple Saket فضایی دلپذیر خواهد بود که در آن مشتریان می توانند محصولات و خدمات باورنکردنی اپل را خریداری کنند، پشتیبانی استثنایی از اعضای تیم دریافت کنند و در جلسات رایگان امروز در اپل شرکت کنند تا یاد بگیرند که چگونه از دستگاه های خود عکسبرداری کنند.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده فروشی اپل گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که با افتتاح دومین فروشگاه خود در هند، Apple Saket، بهترین های اپل را برای مشتریان خود در دهلی ارائه کنیم.” اعضای تیم شگفت‌انگیز ما مشتاقانه منتظر ارتباط با جامعه محلی هستند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا راه‌های جدیدی برای دنبال کردن علایق خود پیدا کنند و خلاقیت خود را از طریق محصولات و خدمات شگفت‌انگیز ما آشکار کنند.»

Apple Saket به مشتریان خود در یک ویترین منحنی با طراحی منحصربفرد با میزهای بلوط سفید که محصولات و لوازم جانبی اپل را به نمایش می‌گذارد و یک دیوار ویژه ساخته شده در هند استقبال می‌کند. این فروشگاه دارای یک ایستگاه اختصاصی Apple Pickup است که سفارش آنلاین را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند و دستگاه‌های خود را در زمان مناسب از فروشگاه تحویل می‌گیرند. مانند تمام تاسیسات اپل، اپل ساکت و عملیات اپل در هند 100٪ با انرژی تجدید پذیر کار می کنند و کربن خنثی هستند.

با این حال، همه طرح‌های جدید فروشگاه نمی‌توانند برجسته باشند. اپل باید در یک مکان مرکزی و مجلل قرار داشته باشد، و اگر مرکز خرید به خودی خود فرصت‌هایی را به جز فروشگاه‌های دیگر فراهم نمی‌کند، پس شرکت نمی‌تواند کاری در مورد آن انجام دهد.

فروشگاه فردا 20 آوریل ساعت 10 صبح IST باز می شود. گالری عکس زیر را بررسی کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی