قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد با شرکت نوکیا داشت ولی از موتورولا بالاتر بود. البته اگر جزو کاربران حرفه‌ای هستید، قصد دارید چندین اپ قوی و سنگین را هم‌زمان اجرا کنید، بازی‌های ویدئویی با کیفیت بسیار بالا داشته باشید و از تمام قدرت مولتی‌تسکینگ در گوشی موبایل خود استفاده کنید، پیشنهاد ما انتخاب یک گوشی با رم 6GB الی 8GB است. کارایی این پردازنده‌ها نسبت به قیمت روز انواع گوشی بسیار مناسب‌تر خواهد بود و در نتیجه یک گوشی موبایل بسیار خوب با مبلغ متناسب‌تری خواهیم داشت. اگر توانایی خرید جدیدترین گوشی های بازار را دارید و قیمت آن‌ها مسئله چندان مهمی نیست، پردازنده‌های Snappdragon، Apple A13 Bionic، Exynos 990 و Kirin 990 همه جزو بهترین پردازنده‌های روز دنیا هستند که در گوشی‌های پرچم‌دار مشهورترین برندها استفاده می‌شوند.

پس اگر گوشی قیمت مناسب را برای خرید مدنظر دارید می توانید از تخفیفات مناسبتی و جشنواره‌ها استفاده کنید یا محصول را با بهترین قیمت نسبت به دیگر جاها خریداری کنید. اگر می‌خواهید تعداد زیادی ویرایش عکس و فیلم انجام دهید یا بازی‌های آنلاین انجام دهید و ویدیوها را پخش کنید، پردازنده سریع‌تری را انتخاب کنید. آیا امکانات و قابلیت‌های مدل پرچمدار برایتان ضروری است؟ اگر بله پس پرداخت قیمت بالای مدل پرچمدار منطقی است. با این حال، گوشی های هوشمند موبایل بسیار بیشتر از یک ابزار ساده هستند. گوشی‌های هوشمند و موبایل‌های امروزی همه‌کاره هستند و می‌توانند جایگزینی برای چند ابزار مورد استفاده در روزمره شما باشند.

برای افزایش رام خود می‌توانید از کارت حافظه micro SD نیز استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید، برنامه هایی که از کارت حافظه ذخیره می‌شوند و اجرا می‌شوند کندتر هستند. برندهای موبایل هر سال قدرتمندترین مدل‌های خود را که دوربین و امکانات قوی دارد، با عنوان مدل‌های پرچمدار راهی بازار می‌کنند که قیمت‌های بالایی دارد و مدل‌های معمولی‌ترعنوان میان‌رده را دارند. روزی روزگاری، گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته‌ای محسوب می‌شدند که هزینه زیادی داشتند. با این حال، این سناریو به شدت تغییر کرده است و اکنون گوشی‌های هوشمند یک ضرورت هستند که در رنج‌های قیمتی مختلف در دسترس هستند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند برای خود یا هدیه دادن به کسی هستید، در اینجا جدیدترین مدل های برتر تلفن های همراه موجود است.

بعد از دیدن قیمت‌ گوشی و انتخاب، با یک ثبت نام ساده در سایت می‌توانید اقدام به خرید گوشی کرده و فرآیند خرید خود را تکمیل کنید و قبل از اینکه موبایل به دست شما برسد، آن را از طریق سایت به صورت لحظه‌ای پیگیری کنید. سفارشات ثبت شده، بیمه می‌شوند و معمولاً بعد از 2 الی 3 روز کاری به دست شما می‌رسد ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت بروز هر مشکلی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما باشیم. در انتخاب گوشی جدید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ این سوالیست که اگر پاسخ آن را بدانید قطعا هم برای خرید موبایل هزینه کمتری متحمل خواهید شد و هم اینکه گزینه کاربردی‌تری را خریداری خواهید کرد. پیش از اینکه در مورد مواردی که بر قیمت گوشی موبایل تأثیر دارند صحبت کنیم بهترست بدانید نوع پنل استفاده شده، دوربین‌ها و سخت‌افزار و جنس مواد سازنده از جمله متغیرهایی هستند که شرکت‌های سازنده برای کم و زیاد کردن قیمت انواع موبایل روی آن مانوور می‌دهند. در ایمالز می‌توانید قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه و پایین‌ترین قیمت موبایل را انتخاب کنید. امکانات دیگر مثل نمایش نمودار روند تغییرات قیمت، تخمین قیمت‌ها در آینده و مشاهده سایر مشخصات گوشی مثل گارانتی و غیره هم ممکن است.

  • تمام افرادی که تمایلی به پرداخت هزینه های بالا ندارند، به سراغ خرید یکی از گوشی های شیائومی می روند.
  • در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود.
  • واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد.
  • دوربینی با مگاپیکسل بیشتر به خودی خود تصاویر بهتری را به همراه نخواهد داشت.
  • اما با توجه به این‌که در سال‌های اخیر، قیمت گوشی موبایل افزایش چشمگیری داشته و دیگر نمی‌توان بهترین گوشی را به‌راحتی تهیه کرد، باید به سراغ مقایسه گوشی بروید و مدلی مناسب با بودجه خود را تهیه کنید.
  • این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید.

پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است. اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد. در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود در بازار موجود هستند. تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد.

http://1gamer.irیک گوشی هوشمند برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای همه وجود دارد، خواه به دنبال آخرین مدل با قابلیت های پیشرفته باشید یا یک تلفن اولیه با عملکردهای ضروری. تانک بستر خرید و فروش امن و قیمت گذاری گوشی های دست دوم است که تلاش دارد فضایی قابل اعتماد برای معاملات فراهم کند. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. معمولا گوشی‌هایی که در بازارهای آمریکای شمالی وجود دارند، دارای پردازنده‌ی کوالکام و گوشی‌های سامسونگ در دیگر نقاط دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. نوشتن مقاله‌ای که کل محصولات سامسونگ را پوشش دهد، کاری بسیار دشوار است. تنوع بسیار بالای گوشی و البته تغییر دائم قیمت روز گوشی هوشمند، خرید آن را به یک کار واقعا سخت تبدیل کرده است.

گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند. یکی از منطقی‌ترین روش‌ها در حال حاضر، استفاده از انواع سایت خرید آنلاین گوشی موبایل است که می‌تواند هم‌زمان چندین مدل مختلف را با تمام جزئیات مربوط به آن، نقد و بررسی‌های کامل و سایر اطلاعات لازم، در اختیارمان بگذارد. از سال 2020 اگر در انواع سایت خرید آنلاین گوشی موبایل جست‌وجو کنید، می‌بینید مجله خبری محصولات اپل گوشی‌هایی با یک دوربین، تقریبا کمیاب شده و همه گوشی‌ها با دوربین‌های چندگانه عرضه می‌شوند. برند کره‌ای سامسونگ که به معنی «سه ستاره» است، همزمان با پیشرفت فناوری، گوشی‌ های موبایل باکیفیتی را روانه‌ی بازار کرد و توانست در کشورهای مهمی همچون چین، هند و آمریکا سهم زیادی از بازار را به دست بگیرد. سامسونگ سهم بسیار زیادی از بازار گوشی در کشورمان را نیز در اختیار دارد و از این نظر در جایگاه نخست در ایران قرار می‌گیرد.

مقاومت در برابر آب در چند سال گذشته تقریبا به یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از شاخص‌های برتر گوشی محسوب می‌شود. کمپانی سازنده گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی با مدل اس ۱۰ به بالا، دارای خاصیت ضد آب و گردوغبار به داخل گوشی هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل نوسانات قیمت ارز است و باتوجه‌به اینکه گوشی موبایل کالایی وارداتی است و قیمت آن با ارز تعیین می‌شود، نوسانات در قیمت ارز تأثیر زیادی روی قیمت گوشی دارند. قیمت گوشی‌های پایین رده نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، پایین رده های هوآوی، گوشی های پایین رده سامسونگ و شیائومی همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن ارائه خدمات مناسب با کمترین قیمت است. گوشی های میان رده شیائومی، میان رده های هوآوی، سامسونگ و سایر برند‌ها نیز بر اساس مدل و قابلیت‌های خود قیمت‌گذاری می‌شوند؛ هرچقدر که قابلیت‌های این سری گوشی‌ها به پرچمداران نزدیک‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت. برخی دیگر از مخاطبان دوست دارند که بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار را داشته باشند؛ بنابراین می توان گفت که انتخاب یک گوشی پرچمدار سامسونگیا پرچمدار آیفون می‌تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد.

ارزان ترین قیمت گوشی چگونه پیدا کنیم؟

در خرید اینترنتی گوشی های هوشمند و در بخش نقد و بررسی، معمولا نمونه‌هایی از تصاویر و عکس‌های ثبت‌شده با همان گوشی وجود دارد که می‌تواند در انتخاب نهایی به شما کمک کند. میزان استفاده خود و حتی توانایی حمل گوشی در طولانی‌مدت را در نظر بگیرید، زیرا باتری قوی‌تر به معنای گوشی موبایل سنگین‌تر است. بررسی کامل بخش‌های مختلف و مرور چندباره آن‌ها تقریبا تنها در خرید آنلاین امکان‌پذیر است و باعث می‌شود با خواندن تمام نکات مثبت و منفی به یک دید کامل و جامع دست پیدا کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 Plus دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

از جمله برندهایی هستند که نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به عنوان برندهای مطرح طراحی و تولید گوشی هوشمند شناخته شده‌اند. اگر شما تنها به دنبال خرید گوشی هستید که نیازهای ساده شما را برآورده کند، می توانید به سراغ خرید گوشی های سری M سامسونگ بروید که قیمت پایینی دارند. درصورتی که یک گوشی فوق العاده می خواهید، اما توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارید، باید از بین گوشی های سری A یکی را انتخاب کنید و اما برای داشتن یک گزینه چشمگیر و همه چی تمام از این کمپانی باید به سراغ گوشی های سری S و سری Z بروید.