اپل با الزامات قانونی جدید بریتانیا مواجه است، اما احتمالاً برآورده کردن آن آسان است

در حالی که مجازات برای نقض قانون ارائه شده شدید است – تا 10٪ جهانی گردش مالی – اپل احتمالاً رعایت آن را نسبتاً آسان خواهد یافت…

پیش‌نویس مقررات فعلی پیشنهاد می‌کند که ارسال نظرات جعلی بدون تأیید واقعی بودن آنها، درخواست از شخصی برای نوشتن یک بررسی جعلی یا ارائه پیشنهاد برای ارسال آن، غیرقانونی باشد. […]

ممکن است از شرکت‌ها خواسته شود که داده‌های خود را برای موتورهای جستجوی رقیب باز کنند یا شفافیت نحوه عملکرد فروشگاه‌های اپلیکیشن و سیستم‌های بررسی خود را افزایش دهند.

طبق گزارش ها، لایحه بازارهای دیجیتال، رقابت و مصرف کنندگان استانداردهای بالاتری را برای رفتار منصفانه با مصرف کنندگان تعیین می کند روزنامه گاردین.

این قانون همچنین به اصطلاح تله های اشتراک را هدف قرار می دهد که در آن شرکت ها از فسخ قرارداد توسط مصرف کنندگان جلوگیری می کنند. بر اساس قوانین جدید، که محدود به شرکت‌هایی با وضعیت استراتژیک بازار نخواهد بود، شرکت‌ها باید به مصرف‌کنندگان یادآوری کنند که یک آزمایش رایگان یا پیشنهاد مقدماتی کم‌هزینه به پایان می‌رسد و اطمینان حاصل کنند که قرارداد می‌تواند به شیوه‌ای «ساده و اقتصادی» فسخ شود. به شیوه ای کارآمد و به موقع».

در اینجا، اپل مطمئناً باید رویکرد فعال تری در پیش بگیرد. اپ استور تعداد قابل توجهی بررسی های جعلی آشکار دارد و تا کنون سازنده آیفون علاقه چندانی به مسدود کردن، شناسایی و حذف آنها نشان نداده است. با توجه به روند ارائه و (تاکنون) محتوای بررسی های برنامه های جعلی، این یک چالش فنی زیاد نیست، بنابراین حرکتی خوشایند خواهد بود.

دوم، از آنجایی که اپل فروش اپلیکیشن‌ها را کاهش می‌دهد، تقریباً به طور قطع مسئولیت بررسی‌های جعلی را با توسعه‌دهندگان به اشتراک می‌گذارد و مجبور می‌شود گام‌های بهتری برای شناسایی و حذف آنها بردارد. بررسی‌های جعلی یک مشکل رو به رشد هستند، زیرا مزارع ربات برای دانلود برنامه‌ها و ارسال بررسی‌های تولید شده توسط ماشین استفاده می‌شوند، و این مشکل تنها با سیستم‌های هوش مصنوعی جدید مانند ChatGPT که قادر به تولید متن قانع‌کننده‌تر هستند، بیشتر خواهد شد.

عکس: Mariia Shalabaieva/Unsplash

ابتدا، اپل باید اطمینان حاصل کند که مصرف کنندگان در مورد تمدید اشتراک هشدار داده می شوند، به خصوص زمانی که دوره آزمایشی رایگان به پایان می رسد. از آنجایی که شرکت قبلاً هشدارهایی را ارسال می کند، با پیوندی برای لغو اشتراک، به نظر می رسد که این شرکت قبلاً به طور کامل از این الزام پیروی می کند.

به طور خاص، این لایحه به بررسی‌های جعلی و به اصطلاح «تله‌های اشتراک» می‌پردازد – جایی که شروع اشتراک برای مشتریان آسان است، اما پایان دادن به آن دشوار است.

این برنامه توسط سازمان رقابت و بازار (CMA) مدیریت می شود، که همچنین تصمیم می گیرد که کدام شرکت ها می توانند وضعیت استراتژیک بازار را ادعا کنند. با توجه به اینکه CMA قبلاً اپل، آمازون و گوگل را به عنوان تسلط بر بازار برای اهداف سایر قوانین ضد انحصار برچسب زده است، نتیجه گیری مطمئنی است که آنها نیز تحت تأثیر این لایحه قرار خواهند گرفت.

گرفتن 9to5Mac

اپل به طور بالقوه از دو طریق تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، هر دو در مورد اپ استور.

غول های فناوری از جمله آمازون، گوگل و اپل بر اساس قوانین جدیدی که امروز معرفی شده اند، با الزامات قانونی جدید در بریتانیا مواجه هستند.

شرکت هایی که به نظر می رسد دارای “وضعیت بازار استراتژیک” هستند – مانند شرکت های فناوری گوگل و اپل و خرده فروش آنلاین آمازون – با قوانین سختگیرانه ای در مورد نحوه عملکرد بر اساس این لایحه مواجه خواهند شد و مشمول محدودیت هایی خواهند شد. با جریمه ای تا 10 درصد مواجه خواهند شد. اگر رژیم جدید را نقض کنند، گردش مالی جهانی دارند […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی