قیمت آیفون 14 پرو مکس خرید و مشخصات آیفون ۱۴ پرو مکس

سیستم دوربین حرفه‌ای iphone 14 pro و iphone 14 pro max، مرزهای ممکن را در یک گوشی هوشمند جابجا می‌کند و به هر کاربر – معمولی یا حرفه‌ای – این امکان را می‌دهد تا بهترین عکس‌ها و ویدیوها را ثبت کند. اپل در مراسم رسمی خود به نام «Far Out»، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را به طور رسمی معرفی کرد و قیمت‌های آن‌ها را نیز ارائه داد. شاید بزرگ‌ترین سورپرایز این رویداد این باشد 9to5mac که اپل قصد دارد قیمت آیفون 14 پرو را بدون تغییر نگه دارد. به این ترتیب قیمت آیفون 14 پرو 999 دلار و آيفون 14 پرو مکس برابر 1099 دلار خواهد بود. حالت اکشن یا Action Mode و موتور فوتونیک به کار رفته در آیفون 14، در آیفون 14 پرو و پرو مکس نیز وجود دارد و هم چنین در این مدل‌ها اپل در حال به روز رسانی حالت سینمایی است تا در کیفیت 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه کار کند.

ابعاد ایفون ۱۴پرو 147.5 × 71.5 × 7.9 میلی متر و وزن آن تقریباً 206 گرم است. دارای یک صفحه قفل بازسازی‌شده به همراه ویژگی‌های ارتباطی، اشتراک‌گذاری و هوشمندی جدید است که در مجموع نحوه تجربه کاربران از آیفون را تغییر می‌دهند. سری آیفون 14 همچنین SOS اضطراری را از طریق ماهواره معرفی می‌کند، که اجزای سفارشی عمیقاً یکپارچه‌شده با نرم‌افزار را ترکیب می‌کند. اپل وعده طول عمر باتری برای یک روز کامل را می‌دهد اما اطلاعاتی در مورد اندازه و ظرفیت باتری و سرعت شارژ منتشر نکرده است. اپل اصولا درگاه کارت حافظه برای محصولات خود در نظر نمی‌گیرد و به همین علت بهتر است حافظه ذخیره‌سازی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

  • اواخر پاییز امسال، برای اولین بار، Apple Fitness+ برای همه کاربران آیفون در دسترس خواهد بود تا در 21 کشوری که در آن ارائه می شود، مشترک شوند و از آن لذت ببرند، حتی اگر اپل واچ نداشته باشند.
  • مشتریان ما هر روز روی آیفون خود حساب می کنند و با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، پیشرفت های بیشتری نسبت به هر آیفون دیگری ارائه می دهیم.
  • باتری 3200 میلی آمپر گوشی ایفون 14 پرو 256 گیگابایت، از جمله مشخصه های مهم دیگر در این گوشی آیفون است که می تواند عملکرد پایداری را به مدت 24 ساعت ارائه کند.
خیلی بعید است که اپل در فناوری صفحه نمایش یا هر المان دیگر در سال جدید عقب نشینی کند. می‌توانیم به‌راحتی انتظار داشته باشیم که علاقه‌مندان با خرید آیفون 14 پرو مکس بهترین صفحه اپل در سال جاری را تجربه می‌کنند. همان پنل LTPO با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برای این نسخه استفاده می‌شود و خریداران مثل سال گذشته از برترین فناوری اپل استفاده خواهند کرد.

معرفی اجمالی گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل

این گوشی دارای صفحه نمایش همیشه روشن، اولین دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون، تشخیص تصادف، کمک فوری اضطراری از طریق ماهواره، و روشی نوآورانه جدید برای دریافت اعلان‌ها و فعالیت‌ها با جزیره دینامیک می باشد. دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز برای پشتیبانی از عکس‌های بهتر در نور کم طراحی شده است که می‌تواند بهبود ثبت عکس در نور کم را تا ۳ برابر افزایش دهد. هم چنین یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری نیز در این آیفون‌ها به کار رفته است. آیفون 14 پرو و پرو مکس از سوی گوشی های هوشمندی مانند سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا و گوگل پیکسل 7 با رقابت شدیدی روبرو هستند. البته اپل هم برای این که برنده این رقابت تنگاتنگ باشد در رویداد 16 شهریور خود برگ برنده‌اش یعنی چیپ A16 را رو کرد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند Super Retina XDR است و دارای حداکثر روشنایی HDR 1600، همان Pro Display XDR و حداکثر روشنایی در فضای باز ۲۰۰۰ نیت است که دو برابر روشنایی آیفون ۱۳ پرو است.

قاب شفاف آیفون 13 پرو با قابلیت شارژ MagSafe

پنل پشتی تقریبا دست نخورده است، اما در پنل جلو می‌توان به کمتر شدن حاشیه اطراف صفحه نمایش اشاره کرد و همچنین دیگر خبری از ناچ نیست و حفره‌ای جایگزین آن شده است. گرافیک و امکاناتی که شرکت اپل برای ایجاد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برای گوشی های خود در نظر می گیرد هنوز برای کارشناسان مشخص نبوده و با رونمایی گوشی ها نمایان می شود. این گجت های دوست داشتنی و گرانقیمت قبل از رونمایی نیز مورد توجه طرفداران و کارشناسان قرار دارند و به همین جهت گمانه زنی ها و حدس های مختلفی درباره آنها زده می شود. یکی از گوشی های اپل که قبل از ورود به بازار در معرض شایعات و حدس های گوناگونی قرار دارد آیفون 14 پرو مکس است.

قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز (۲۰ شهریور) + محصولات جدید اپل