مانیتور کیفیت هوا Aqara TVOC اکنون با HomeKit در دسترس است



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی یکی از مزایای سرمایه گذاری در اکوسیستم Aqara این است که هنگام استفاده از HomeKit، قابلیت اطمینان Zigbee 3.0 را دریافت می کنید. محصولات Aqara از جمله قابل اعتمادترین محصولات HomeKit هستند که من در اختیار داشته ام. اگر شما یک را انتخاب نکرده اید سنسور آب با این حال، من شما را تشویق می کنم که یکی را بخرید تا زیر همه سینک های خود و جلوی یخچال و ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. من چند روزی است که از مانیتور کیفیت هوا استفاده می‌کنم، و اگر قبلاً چند محصول Aqara دارید، برای ردیابی کیفیت هوایی که در خانه‌تان تنفس می‌کنید، بی‌معنی است که به محیط HomeKit خود اضافه کنید. همانطور که در بررسی‌های دیگر اشاره کرده‌ام، نمایشگرهای جوهر الکترونیکی با محصولات HomeKit یک روند فوق‌العاده هستند زیرا در عین داشتن عمر باتری طولانی، عالی به نظر می‌رسند.

«توانایی ارائه محصولات Aqara در فروشگاه‌های اپل در اروپا گامی حیاتی در ارتباط ما با جامعه به سرعت در حال رشد کاربران HomeKit در سراسر جهان است، و ما به دنبال گسترش بیشتر مجموعه‌های محصولات خود در مناطق بیشتری هستیم. «فروشگاه‌های اپل در اروپا کتی یو، معاون ارشد آقارا، گفت و در آینده نزدیک به مناطق دیگر.

از آنجایی که Aqara از HomeKit پشتیبانی می کند، هاب در طول فرآیند راه اندازی با محیط HomeKit شما ادغام می شود. Aqara شامل کد HomeKit در دستورالعمل ها و همچنین در زیر هاب است. راه اندازی مانیتور کیفیت هوا Aqara TVOC به همین سادگی است. شما استفاده خواهید کرد برنامه Aqara برای افزودن دستگاه، هاب M1S خود را انتخاب کنید، سپس دکمه بالایی را به مدت هشت ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا آن را در حالت جفت شدن قرار دهید. پس از جفت شدن با هاب، در همان اتاقی در برنامه Home ظاهر می شود که هاب به آن اختصاص داده شده است. اگر قصد ندارید محصولات را در یک اتاق قرار دهید، می‌توانید مکان سنسور را مانند سایر لوازم جانبی تغییر دهید.

همانطور که از عکس بالا می بینید، سنسور بسیار کوچک است اما به اندازه کافی بزرگ است که به راحتی قابل خواندن است. به طور پیش فرض روی درجه سانتیگراد خواهد بود، اما می توانید با رفتن به تنظیمات دستگاه، آن را در برنامه Aqara به فارنهایت تغییر دهید. مانیتور کیفیت هوا Aqara TVOC دارای سه سنسور داخلی است که سطح TVOC، دما و رطوبت را اندازه گیری می کند. از آنجایی که از HomeKit پشتیبانی می کند، می توانید از این داده ها برای ایجاد صحنه هایی برای مقابله با کیفیت پایین هوا با روشن کردن دستگاه های تصفیه هوا یا دادن هشدار در برنامه Home استفاده کنید.

اندازه‌گیری کیفیت هوا به نوعی به سرگرمی من تبدیل شده است، زیرا دوست دارم ببینم کارهایی مانند آشپزی، باز گذاشتن پنجره‌ها یا استفاده از جاروبرقی چگونه بر حسگرها تأثیر می‌گذارد. مانیتور جدید کیفیت هوا Aqara به این نیاز دارد هاب Aqara M1S بنابراین اگر یک مدل قدیمی M1 دارید باید آن را ارتقا دهید. من از هاب M1S درست در کنار هاب اصلی استفاده می‌کنم، زیرا نمی‌خواستم مشکل مهاجرت به لوازم جانبی موجود را تحمل کنم. همچنین با آن کار خواهد کرد هاب M2 یا دوربین آقارا.

مانیتور کیفیت هوا TVOC و HomeKit Aqara

Aqara کوپن تخفیف 15% (TVOCPR2224) را در فروشگاه آمازون ایالات متحده ارائه می دهد که در صورت تمایل به خرید جوهر الکترونیکی جدید تا 24 جولای اعتبار دارد. مانیتور کیفیت هوا Aqara TVOC با تخفیف از HomeKit پشتیبانی می کند، اما از Google Home، Amazon Alexa و IFTTT نیز پشتیبانی می کند.

فروشگاه های اپل در اروپا فروش محصولات Aqara را آغاز کردند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آقارا اعلام کرد که فروشگاه های اپل در اروپا نیز فروش برخی محصولات را آغاز کرده اند. خط تولید اپل استور شامل هاب Aqara M2را هاب دوربین Aqara G2H، را سنسور درب و پنجرهرا سنسور دما و رطوبتو سنسور لرزش.

آقارا برای افرادی که تازه وارد HomeKit شده‌اند، گزینه‌ای عالی بوده است، زیرا کیت‌های شروع آن‌ها روشی ارزان برای افزودن همزمان تعدادی از محصولات دارای HomeKit را ارائه می‌دهند. هنگامی که شما اضافه کنید مرکزشما می توانید اضافه کنید شروع به اضافه کردن سنسورهای آب، سنسورهای حرکتو غیره امروز Aqara از یک محصول جدید رونمایی می کند مانیتور کیفیت هوا TVOC با طراحی جوهر الکترونیکی

محصولات Aqara اکنون در فروشگاه های اپل در چین، هنگ کنگ، ماکائو، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا در دسترس هستند. آقارا همچنین اعلام کرد که قصد دارد در ماه های آینده محصولات خود را در فروشگاه های اپل کره جنوبی عرضه کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.