چراغ کف LED Meross سازگاری HomeKit را با قیمت 80 دلار ارائه می دهد

یک چراغ کف LED جدید با قابلیت HomeKit Meross راه اندازی شده است که مکمل لامپ فعلی این شرکت است. چراغ رومیزی هوشمندنوارهای LED هوشمند، لامپ های HomeKit و غیره

لامپ کف با قیمت مناسب 80 دلار به فروش می رسد و هم کم نور و هم تنظیم دمای رنگ را ارائه می دهد.

یک امتیاز خوب این است که لامپ به لامپ رومیزی نیز تبدیل می شود.

با فشردن ریموت کنترل می توانید به راحتی و بدون ترک تخت یا مبل، چراغ کف مشکی را کنترل کنید. چراغ خیابان LED دارای 3 دکمه لمسی بر روی پنل و یک درگاه شارژ در قطب است، بنابراین می توانید پست نور را روشن/خاموش کنید، دمای رنگ را تغییر دهید و روشنایی را به راحتی با لمس تنظیم کنید.

از راه دور چراغ طبقه مدرن را از هر نقطه با دسترسی به اینترنت کنترل کنید. با دستورات صوتی ساده به راحتی چراغ کف گوشه را کنترل کنید.

را چراغ کف LED هوشمند Meross همچنین از الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می کند.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

چراغ کف قابل جدا شدن است، بنابراین می توان از آن به عنوان چراغ رومیزی، چراغ گیره ای یا چراغ کف برای رفع نیازهای شما استفاده کرد. با یقه غازی 360 درجه و سر قابل انعطاف، می توانید چراغ کف یقه غاز را در هر زاویه ای تنظیم کنید. پایه 4 پوندی به اندازه کافی محکم است که از واژگونی لامپ LED جلوگیری می کند و برای کودکان و حیوانات خانگی ایمن تر است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Meross با ارائه چراغ ها و سوئیچ های مجهز به HomeKit با قیمتی مقرون به صرفه، نامی برای خود دست و پا کرده است. به عنوان مثال نوار نور که ما اخیراً آزمایش کردیم تقریباً نصف قیمت آن است نسخه رنگ فیلیپس.

این چراغ طبقه قابل تنظیم دمای رنگ قابل تنظیم از 2700K تا 6000K را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به طور مداوم روشنایی را از 1٪ تا 100٪ تنظیم کنید تا متناسب با صحنه های مختلف باشد. همچنین دارای 6 حالت سفارشی بر روی ریموت است. ساخته شده از مهره های LED با کیفیت بالا برای ارائه نور بدون سوسو. چراغ کف مشعل همیشه آخرین تنظیمات روشنایی و حالت را به خاطر می آورد.

چراغ کف LED Meross می باشد در آمازون موجود است.