مدیرعامل Polestar قول داد به حمایت از CarPlay ادامه دهد: “مهم است که مشتریان ما حق انتخاب داشته باشند”


اگرچه Polestar گام‌های زیادی برای تعمیق روابط خود با گوگل در زمینه اطلاعات سرگرمی داخل خودرو برداشته است، این شرکت می‌گوید که به CarPlay نیز متعهد است. در مصاحبه ای در CES 2024 این هفته، مدیرعامل Polestar، توماس Ingenlath توضیح داد که منطقی نیست که این شرکت تعداد مشتریان را محدود کند و گزینه CarPlay را حذف کند.

همانطور که گزارش شده است TechCrunchبه نظر می‌رسد که نظرات Ingenlath به‌ویژه شرکت‌هایی مانند جنرال موتورز را هدف قرار می‌دهد که از امسال CarPlay را از تمام خودروهای الکتریکی خود کنار می‌گذارند.

Ingenlath در طول مصاحبه ای در CES 2024 گفت: «هنوز هم بسیار مهم است که مشتریان ما حق انتخاب داشته باشند.» او سپس اضافه کرد که او معتقد است حذف این گزینه روش درستی برای رفتار با مشتریان نیست.

«اولویت ما بسیار روشن است. ما یک سیستم واقعا فوق العاده با گوگل داریم.» در حالی که Ingenlath اعتراف کرد که Google Built-in بهترین تجربه را ارائه می دهد، او پرسید: “چرا ما سعی می کنیم به طور جزمی به مشتریان خود آموزش دهیم؟” »

Ingenlath تنها آخرین مدیر صنعت خودرو است که متعهد به حمایت مداوم از CarPlay است. مدیرانی مانند فورد، ولوو و پورشه نیز حمایت خود را از CarPlay با توجه به اعلامیه جنرال موتورز در ماه مارس گذشته تکرار کردند.

در نمایشگاه CES امسال، Polestar برنامه‌های خود را برای گسترش روابط خود با Google برای سیستم‌های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو اعلام کرد. در حال حاضر، سیستم اطلاعات سرگرمی Polestar از پلتفرم سیستم عامل Android Automotive گوگل پشتیبانی می‌کند، که خودروسازان می‌توانند از Android Auto و CarPlay پشتیبانی کنند.

از 9to5Mac بگیرید

من این شانس را داشتم که سال گذشته با یک Polestar 2 رانندگی کنم و با اجرای CarPlay با صفحه دوگانه بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. خوشحالم که Polestar متعهد به ادامه پشتیبانی از CarPlay است، اگرچه در فناوری داخل خودرو نیز با Google همکاری نزدیک دارد.

من کمی نگران برنامه بلندمدت Polestar برای اطلاعات سرگرمی داخل خودرو هستم. مطمئناً به نظر می رسد هدف آن ایجاد یک سیستم سفارشی در Android Automotive برای رقابت با Android Auto و CarPlay است. با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که CarPlay اینجاست تا برای Polestar بماند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی