بهترین راه برای افزودن پشتیبانی HomeKit به درب گاراژ شما در سال 2024

Meross طیف گسترده ای از لوازم جانبی HomeKit عالی را ارائه می دهد. این شامل یک درب بازکن هوشمند گاراژ سازگار با HomeKit است.

بهبود سبک زندگی HomeKit با درب هوشمند گاراژ یکی از بهترین تغییراتی است که می توانید ایجاد کنید. برای مدت طولانی، MyQ یک توصیه آسان برای افرادی بود که به دنبال تبدیل آسان درب گاراژ موجود خود به درب گاراژ HomeKit بودند. چمبرلین، شرکت سازنده پلتفرم MyQ، سال گذشته لوازم جانبی HomeKit خود را متوقف کرد و اخیراً دسترسی به پلتفرم MyQ را بیشتر سرکوب کرده است.

می توانید درب بازکن گاراژ iSmartGate HomeKit را با قیمت کمتر از 200 دلار در آمازون سفارش دهید.

از 9to5Mac بگیرید

افزودن پشتیبانی از HomeKit به درب گاراژ یکی از بهترین ارتقاهایی است که در راه اندازی خانه هوشمند خود انجام داده ام. هیچ چیز بهتر از بررسی سریع برنامه Home و اطمینان از بستن درب گاراژ پس از خروج نیست – و اگر نه، با یک کلیک آن را می بندید.

اجرای HomeKit از پشتیبانی درب گاراژ هوشمند به ویژه از طریق CarPlay برتر است. همانطور که به خانه خود نزدیک می شوید، یک کاشی کوچک به طور هوشمندانه روی صفحه CarPlay ظاهر می شود. وقتی آن را فشار دهید، درب گاراژ شما شروع به باز شدن می‌کند، بنابراین می‌توانید وقتی به خانه رسیدید، وارد شوید.

گزینه دیگری از Meross

یکی دیگر از گزینه های بسیار محبوب Meross، کنترل از راه دور بازکن هوشمند گاراژ با آنتن خارجی، شماره مدل MSG200HK است. من شخصاً این یکی را امتحان نکرده‌ام، اما دارای رتبه 4.4 ستاره از نزدیک به 10000 بازبین در آمازون است – و این یک رتبه از تعداد زیادی است. 9to5Mac خوانندگان برای پیشنهاد آن با من تماس گرفته اند.

نصب درب بازکن هوشمند گاراژ Meross ساده و ساده است و به هیچ نوع هاب نیاز ندارد. دو سیم کنترلر Meross را مستقیماً به درب بازکن گاراژ شما متصل می کند. در مرحله بعد، یک سنسور سیمی بالای درب گاراژ و سنسور همراه را روی خود درب گاراژ نصب خواهید کرد.

من از عدم تعهد چمبرلین به HomeKit ناامید هستم. به نظر می رسد که این تصمیم به دلیل تمایل آن برای افزایش درآمد اشتراک خود (و حتی اجرای تبلیغات) باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

خوشبختانه، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بدون کار زیاد، عملکرد HomeKit را به درب گاراژ خود بیاورید. اینها بعضی از علایق من است…

بهترین درب بازکن های هوم کیت

درب بازکن گاراژی Meross HomeKit

شما می توانید آن را از طریق آمازون با کمتر از 50 دلار سفارش دهید.

با این وجود، در اینجا چند راه برای اصلاح درب گاراژ HomeKit وجود دارد. آیا شما غوطه ور شده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

Meross جزئیات بیشتری در مورد سازگاری در لیست محصول دارد. اگر درب گاراژ شما ناسازگار باشد، شرکت آداپتور جداگانه ای برای اتصال دو طرف برای شما ارسال می کند.

گزینه دیگری که همکار من برادلی چمبرز سال گذشته آزمایش کرد از iSmartGate است. من شخصاً نتوانستم این یکی را امتحان کنم، اما بردلی بسیار تحت تأثیر آن قرار گرفت:

درب بازکن هوشمند گاراژ Meross با امتیاز 4.4 ستاره در آمازون از بیش از 9000 خریدار، این روزها مورد علاقه آشکار است. من در طول سال گذشته آن را به افراد بی‌شماری توصیه کرده‌ام و همه نتایج عالی داشته‌اند. من معمولاً به مردم پیشنهاد می‌کنم دستورالعمل‌های ویدیوی زیر را از HomeKit Authority دنبال کنند.

شما می توانید Meross MSG200HK را در آمازون با قیمت کمتر از 70 دلار خریداری کنید.

درب بازکن گاراژ iSmartGate HomeKit

این می تواند تا سه درب گاراژ را کنترل کند و با HomeKit یکپارچه شود. همچنین به هیچ نوع پل نیاز ندارد.

درب بازکن گاراژ iSmartGate HomeKit گرانتر از گزینه Meross است، اما به نظر می رسد کمی همه کاره تر باشد. iSmartGate یک بررسی کننده سازگاری جامع پر از اطلاعات اضافی دارد. همچنین در صورت نیاز می تواند تا سه درب گاراژ را کنترل کند.

هنگامی که راه اندازی شد و به شبکه خود متصل شد، برای انجام بخش سرگرم کننده آماده خواهید بود: اتصال آن به بازکننده خود. دستورالعمل ها در این قسمت نیز عالی هستند. برای تکمیل این قسمت به یک پیچ گوشتی سر صاف کوچک نیاز دارید. دو راه برای پیکربندی وجود دارد: سیم کشی مستقیم به درب بازکن یا سیم کشی به دکمه فشاری دیوار. من نزدیک دکمه فشاری دیوارم برق نداشتم، بنابراین تصمیم گرفتم آن را مستقیماً به درب بازکن وصل کنم.