نظرسنجی: می‌خواهید به چه پورت‌ها و ویژگی‌هایی برگردید یا در MacBook Pro 2021 وارد شوید؟

به طور کلی، گزارش‌ها نشان می‌دهند که ما به دنبال طراحی مربع جدیدی شبیه به خطوط آیفون 12 و آی‌پد پرو هستیم. Kuo آن را یک تعمیر اساسی می نامد، در حالی که Gurman آن را بیشتر به عنوان یک تغییر جزئی طبقه بندی می کند.

رندر مک بوک پرو 2021

قابل ذکر است که ما در گزارش‌های امروز چیزی در مورد ویژگی‌های اغلب درخواستی مانند دوربین FaceTime 1080p، Face ID یا حاشیه‌های باریک‌تر نشنیده‌ایم، اما آنها را به عنوان گزینه‌هایی برای انتخاب اضافه خواهیم کرد.

امروز خبرهای هیجان انگیزی از مینگ چی کو و بلومبرگ در مورد لپ تاپ های نسل بعدی مک بوک پرو دریافت کردیم. در حالی که قبلاً جزئیات خاصی مانند اندازه صفحه نمایش 14 و 16 اینچی و انتقال به Apple Silicon، گسترش I/O فراتر از پورت های USB-C، بازگشت MagSafe، طراحی جدید و غیره را می دانستیم. پیش بینی کرد. چه پورت‌ها و ویژگی‌هایی بیشتر علاقه‌مند به دیدن بازگشت یا آمدن به نسل بعدی MacBook Pro هستید؟

در نظرسنجی زیر، می‌توانید به بیش از یک مورد رأی دهید – هر چیزی را که به آن امیدوار هستید از دستگاه‌های پیشرفته Apple Silicon MacBook Pro که قرار است در سه ماهه سوم 2021 عرضه شوند، انتخاب کنید.

کو می گوید اپل در حال کنار گذاشتن نوار لمسی است و بلومبرگ می گوید که این شرکت در حال آزمایش مدل های نسل بعدی مک بوک پرو بدون نوار لمسی است، اما هنوز این کار انجام نشده است.

MagSafe بازگشت

در مورد جزئیاتی که گزارش ها روی آن توافق دارند، یکی از جالب ترین آنها بازگشت MagSafe است. این یک چرخش شگفت‌انگیز خواهد بود زیرا اپل از زمان به‌روزرسانی سال 2016 با خط مک‌بوک پرو، به تمام USB-C/Thnderbolt رفته است.

تصویر (ساخته شده با ترکیب مک بوک و آیپد پرو): پخش کننده 9to5Mac آدام اوتکه

نوار لمسی را حذف کنید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جزئیات دیگری که بلومبرگ به اشتراک گذاشت این است که اینها اولین لپ تاپ های اپل با فناوری mini-LED خواهند بود. اطلاعات بیشتر در مورد آن را در راهنمای کامل ما در اینجا بخوانید.

بعد از

بلومبرگ جزئیاتی را اضافه کرد که MagSafe مجدداً برای مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید امکان شارژ سریع‌تر را فراهم می‌کند.

I/O

آیا چیزی هست که از قلم افتاده باشیم؟ از گزینه Other استفاده کنید و آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پیش‌بینی هیجان‌انگیز دیگر این است که کو می‌گوید مدل‌های جدیدتر مک‌بوک پرو دارای پورت‌های ورودی/خروجی داخلی بیشتری خواهند بود. او مشخص نکرد که کدام یک، اما مدل های قبل از 2016 دارای اسلات کارت SD، HDMI و USB-A بودند.

مینی ال ای دی

جالب اینجاست که اپل از مشتریان خواسته است تا در مورد آنچه که در مورد مک بوک پرو M1 13 اینچی 2020 تغییر خواهند داد، نظر دهند. بیشترین رای خوانندگان 9to5Mac در ماه گذشته، حاشیه های نازک تر/طراحی به روز شده بود.

تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد همه اینها را از همکارم بن لاوجوی بررسی کنید:

نظرسنجی: چه چیزی را می خواهید ببینید؟

گزارش‌های کوو و مارک گورمن از بلومبرگ امروزه به طور کلی با تفاوت‌های جزئی در چند جنبه سازگار هستند.



Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

اگر می‌خواهید مستقیماً به نظرسنجی بروید، می‌توانید به پایین سر بزنید یا از پیوند موجود در فهرست مطالب استفاده کنید.

طراحی جدید مک بوک پرو