زنگ در خانه لاجیتک هوم کیت آماده فرمانروایی است – نقد و بررسی

[ad_1]

صحنه زنگ خانه HomeKit بالاخره بال های خود را باز کرد و یکی از جذاب ترین گزینه ها این است زنگ خانه جدید لاجیتک Circle View. دارای طراحی تمیز و ساده، پشتیبانی از HomeKit Secure Video، تشخیص چهره، و قیمت قابل توجه است، به خصوص اگر بخواهید خودتان تنظیمات را انجام دهید. برای بررسی کامل این زنگ در Logitech HomeKit، اولین گزینه مصرف کننده واقعی با HKSV، به ما بپیوندید.

راه اندازی Logitech Circle View Doorbell در ماه دسامبر با پشتیبانی از HomeKit Secure Video و یک سورپرایز بسیار خوشایند بود. قیمت ثابت 199 دلار. تنها زنگ در موجود در بازار با HomeKit Secure Video (HKSV) در زمان نگارش، Robin ProLine است – اما در واقع بیشتر یک محصول تجاری با برچسب قیمتی در حدود 600 دلار است.

زنگ‌های ویدیویی هوشمند Netatmo، Yobi B3 (تست) و زنگ‌های هوشمند Arlo دارای HomeKit هستند اما شامل مواردی مانند عدم وجود HKSV هستند. با قیمت رقابتی، HKSV، و ویژگی هایی مانند تشخیص چهره، فکر می کنم نمای دایره ای لاجیتک موقعیتی است که بازار زنگ درب هوشمند را در بین کاربران اپل حفظ می کند، در اینجا دلیل…

توجه: قبل از خرید زنگ در Logitech Circle View، مطمئن شوید که از چک کننده سازگاری استفاده می کنید تایید کنید که در خانه شما کار خواهد کرد.

مشخصات زنگ در Logitech HomeKit

  • ویدیوی لاجیتک TrueView™ با میدان دید 160 درجه، ویدیوی HD، HDR و دید در شب رنگی
    • نسبت تصویر 3:4 نمای پرتره
    • سنسور 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1200 x 1600 HDR
    • نوار نور LED 4000K که نور را در یک منطقه بدون مانع تا 6 فوت دورتر فراهم می کند.
  • صدای دو طرفه
    • فول دوبلکس با لغو اکو آکوستیک
  • به طور انحصاری برای Apple HomeKit توسعه یافته است. از تجربه تماشای یکپارچه با صدای دو طرفه در برنامه Home در iPhone، iPad، Apple Watch، Mac و Apple TV لذت ببرید.
  • تشخیص چهره و مناطق فعالیت شخصی
  • سنسور با کیفیت بالا با محدوده دینامیکی بالا برای جزئیات بیشتر در ویدیوهای با کنتراست بالا، به طوری که بازدیدکنندگان را به وضوح در نور خورشید یا سایه ببینید.
  • شامل دو گزینه نصب (مستقیم و با زاویه 20 درجه)، کیت زنگ و سیم‌کشی برای اتصال به سیستم زنگ درب سیمی 8-24 ولت 10 VA یا بیشتر
  • اتصال بی سیم: Wi-Fi 2.4/5 گیگاهرتز a/b/g/n/ac 2 x 2 MIMO
    • به اتصال اینترنت خانگی با سرعت دانلود حداقل 2.5 مگابیت بر ثانیه نیاز دارد
  • IP65 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

طراحی و ساخت

این زنگ خانه لاجیتک هوم کیت با ساختار پلاستیکی با کیفیت بالا با طراحی سیاه و سفید تمیز و مینیمال ساخته شده است و دارای یک صفحه شیشه ای در جلو است. من فکر می کنم در ایوان تقریباً هر سبک خانه ای عالی به نظر می رسد.

لنز دوربین در بالا قرار دارد، LED داخلی در وسط قرار دارد، با یک دکمه زنگ نور حلقه ای در پایین.

پشت دارای کد HomeKit و دو پین است که زنگ در را به پایه استاندارد یا زاویه دار با سیم کشی تنظیم زنگ در موجود (یا جدید) متصل می کند.

یک مهر و موم لاستیکی دوتایی در اطراف لبه زنگ در تعبیه شده است تا از بارش باران و برف جلوگیری کند و میکروفون، بلندگو و microUSB (که برای فرآیند نصب استفاده می شود) در پایین آن قرار دارد.

راه اندازی زنگ خانه Logitech HomeKit

همانطور که در بالا ذکر شد، باید مطمئن شوید که زنگ در Logitech Circle View با تنظیمات زنگ در سیمی موجود شما قبل از خرید آن کار می کند. تو میتونی اینجا انجامش بدی. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به سیم کشی/تنظیم کامل زنگ در و/یا استخدام یک برقکار داشته باشید.

من می‌توانم بگویم که اگر حتی کارهای الکتریکی جزئی مانند تعویض کلیدها، پریزها، لامپ‌ها را در خانه‌تان انجام داده باشید، احتمالاً با نصب این زنگ خانه HomeKit خودتان احساس راحتی خواهید کرد. در غیر این صورت، لاجیتک یک نصب حرفه ای برای آن ارائه می دهد 100 دلار (مجموع 299 دلار).

مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد، اما من فکر می کنم اکثر نصاب های خودکار باید بتوانند این کار را در حدود 30-60 دقیقه انجام دهند.

در اینجا یک نمای کلی از همه چیزهایی که در جعبه با زنگ در Logitech HomeKit گنجانده شده است:

زنگ در Logitech HomeKit - آنچه در جعبه است

در کارت پیکربندی نشان داده شده در بالا، شما پیوندی به دستورالعمل های نصب دقیق دریافت کنید و همچنین یک کد HomeKit دوم برای زنگ در شما.

لاجیتک با دستورالعمل های وب کار خوبی انجام داد، مراحل اصلی در اینجا آمده است:

  • زنگ در را موقتاً از طریق microUSB روشن کنید، پیکربندی کنید و به برنامه Home اضافه کنید
  • سیم کشی زنگ درب موجود خود را تأیید کنید
  • قطع کننده مدار سیم کشی زنگ در خود را خاموش کنید، کیت Logitech Chime را نصب کنید
  • اطمینان حاصل کنید که Circle View دارای Wi-Fi در محل نصب مورد نظر شما است، پایه و زنگ در را نصب کنید

تنها چیزی که من جهت روشنی در آن ندیدم این بود که سیم کشی موجود شما چگونه به پشت صفحه نصب لاجیتک متصل می شود (مگر اینکه به نحوی آن را از دست داده باشم). این اساسا یک دسته سیم فعال شده با فشار است که سیم های خود را به آن فشار می دهید.

در اینجا یک نمای کلی از گزینه‌ها در هنگام راه‌اندازی این زنگ خانه با قابلیت ویدیوی امن HomeKit آمده است:

شما بر نحوه عملکرد پخش و ضبط، اینکه آیا می خواهید از تشخیص چهره استفاده کنید و موارد دیگر کنترل دارید.

زنگ در Logitech HomeKit - فرآیند راه اندازی 1

می‌توانید از هوم پاد به عنوان زنگ در، زنگ واقعی یا هر دو استفاده کنید. شما همچنین یک سنسور حرکت و یک حسگر نور دریافت می‌کنید که می‌توانید از آنها برای ایجاد خودکار برنامه‌های Home استفاده کنید.

Logitech HomeKit زنگ در - فرآیند راه اندازی 2

استفاده شده

من استفاده کردم زنگ خانه لاجیتک هوم کیت چند هفته است که هنوز هم با کیفیت تصویر خوب قابل اعتماد است.

اگر استفاده از تشخیص چهره را انتخاب کنید، از طریق دسترسی به برنامه Photos کار می‌کند و/یا می‌توانید بازدیدکنندگان ناشناس اخیری که در صفحه نمایش ظاهر می‌شوند تنظیمات زنگ در Logitech Circle View در برنامه Home این کار اضافه کردن یا پنهان کردن بازدیدکنندگان کمتر را آسان می کند.

علاوه بر تشخیص چهره زنده در برنامه Home برای iPhone، iPad، Mac و Apple TV، HomePod همچنین اعلامیه‌ای صوتی از افرادی که در آستان شما شناسایی می‌شوند را ارائه می‌دهد.

در اینجا یک نمای کلی از کیفیت تصویر و موارد دیگر آورده شده است:

زنگ در Logitech HomeKit - کیفیت دوربین

چراغ‌های ایوان ما هر شب به‌عنوان بخشی از اتوماسیون HomeKit روشن می‌شوند، اما LED داخلی در Logitech Circle View به اندازه کافی روشن است و حتی اگر ایوان شما روشنایی دیگری نداشته باشد، دید خوبی را فراهم می‌کند.

مشاهده ضبط‌های گذشته با ادغام تقویم در بالای نمایشگر زنگ در Logitech در برنامه Home (نشان داده شده در بالا) آسان است. با HomeKit Secure Video، اگر حداقل 200 گیگابایت برنامه ذخیره سازی iCloud دارید، می توانید 1 دوربین یا اگر برنامه 2 ترابایتی دارید، 1 دوربین از فضای ذخیره سازی iCloud خود راه اندازی کنید. یکی دیگر از مزیت های بزرگ HKSV، رمزگذاری سرتاسر برای تمام فیلم های ضبط شده شما است.

اگر قبلاً از HomeKit Secure Video استفاده نکرده‌اید، به راحتی می‌توانید Activity Zones را برای شماره‌گیری در مواردی که هشدارها را راه‌اندازی می‌کنند، تنظیم کنید. اینجا همچنین جایی است که می‌توانید نام‌هایی را به چهره‌های ناشناس اضافه کنید، نور دید در شب را کنترل کنید و موارد دیگر.

زنگ در Logitech HomeKit - تنظیمات

تنها چیزی که من به آن انتقاد سازنده می کنم وضوح دوربین است. بسیار عالی بود که چیزی بالاتر از 1200 x 1600 HD (پرتره 3:4) که در اینجا گنجانده شده است را می دیدیم. من فکر نمی‌کنم که این یک مشکل باشد، Robin ProLine فقط 720p ارائه می‌دهد و Netatmo و Yobi B3 دارای وضوح 1080p (با جهت عمودی 9:16) هستند.

اما من فکر می‌کنم لاجیتک واقعاً می‌توانست زنگ در دایره‌ای را با رزولوشن 1500×2000 یا بیشتر از رقبا متمایز کند.

نظرات نهایی در مورد زنگ در Logitech HomeKit

در کل به این فکر می کنم زنگ خانه لاجیتک هوم کیت بهترین گزینه در بازار برای کاربران اپل است. سخت افزار با طراحی خوب، HomeKit Secure Video و همه ویژگی هایی که به همراه دارد، وضوح HD خوب با HDR و دید در شب – همه با قیمت عالی دریافت می کنید. قیمت رقابتی 199 دلار.

برای مقایسه، مدل‌های تجاری Robin ProLine که HKSV را ارائه می‌کنند حدود 500-700 دلار قیمت دارند. زنگ ویدیوی هوشمند Netatmo به قیمت 299 دلار به فروش می رسد و فاقد HKSV است. را Yobi B3 گاهی اوقات پیدا می شود کمتر از 200 دلار اما مانند Netatmo، بدون HKSV و همان برای زنگ ویدیو سیمی آرلو. اگر آماده هستید که HKSV را کنار بگذارید، نسخه سیمی Arlo ممکن است وسوسه انگیزترین باشد زنگ خانه HomeKit در حدود 100 دلار.

اگر منتظر یک تجربه متقاعد کننده از زنگ در HomeKit بوده اید تا از زنگ درب بی صدا یا زنگ هوشمند غیر هوم کیت خود استفاده کنید، فکر می کنم زنگ در Logitech Circle View قطعا ارزش خرید دارد. می توانید آن را پیدا کنید مستقیم از لاجیتک همچنین در اپل.

Logitech HomeKit زنگ خانه از نزدیک

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی