نقد و بررسی: Belkin MagSafe Car Vent Mount Pro [Video]


کمی بیش از دو ماه پس از عرضه آیفون 12 جدید، و ما هنوز تعداد انگشت شماری لوازم جانبی MagSafe شخص ثالث را در بازار داریم. یکی از این لوازم جانبی، نام ناهنجار از Belkin MagSafe Car Vent Mount Pro، اکنون در دسترس است. در حالی که به نظر می رسد یک پایه ماشین مغناطیسی برای اکوسیستم MagSafe مناسب است، آیا لوازم جانبی جدید Belkin ارزش آن را دارد؟ برای جزئیات، ویدیوی نحوه کار ما را تماشا کنید.

حامل‌های خودرو برای مسافران خودرویی بسیار ضروری شده‌اند. و اگرچه گزینه های مختلفی وجود دارد، اما همه آنها عملاً طراحی یکسانی دارند. قبلاً پایه‌های مغناطیسی یک چیز بودند، اما این نیاز به افزایش حجم به گوشی شما داشت.

به نظر می رسد طراحی شیک MagSafe برای یک پایه ماشین مغناطیسی مناسب است که حجم غیر ضروری را اضافه نمی کند، اما آیا اتصال MagSafe به اندازه کافی قوی است که در برابر تلاطمی که هنگام رانندگی با آن مواجه می شوید مقاومت کند؟

ویدئو: Belkin Car Vent Mount Pro با MagSafe

برای ویدیوهای بیشتر در 9to5mac در YouTube مشترک شوید

همانطور که از نام آن پیداست، لوازم جانبی بلکین مستقیماً روی دریچه هوای ماشین شما نصب می شود. من معمولاً نگران عدم چسبندگی پایه هستم، اما نوک‌های سیلیکونی به خوبی خود را ایمن می‌کنند.

کیفیت ساخت وحشتناک نیست، اما فوق العاده هم نیست. طراحی ظاهری آن آلومینیومی است، اما با پلاستیک پوشانده شده است. اگرچه سبک وزن است، اما به دلیل طراحی MagSafe، پایه بسیار بزرگ است. پایه امکان تنظیمات کوچک را فراهم می کند و همچنین می تواند در حالت افقی مانور دهد.

قبل از داشتن این پایه ماشین، یک قاب پلاستیکی نازک از آمازون برای آیفون 12 خود داشتم. متأسفانه، MagSafe قدرت مغناطیسی کامل خود را در یک قاب غیر MagSafe ندارد. اگرچه آهنربا چفت می‌شود، اما آهنربا آنقدر ضعیف است که نمی‌تواند هر گونه چسبندگی را پشتیبانی کند. من یک سفر به فروشگاه اپل برای خرید یک قاب چرمی MagSafe برای آیفون 12، و فوق العاده کار کرد. ارزان‌تر آیفون 12 سازگار است جایگزین های مورد مغناطیسی که می توانید از آن استفاده کنید، اما راه حل اپل بهترین است.

مشکل اصلی من با لوازم جانبی بلکین مربوط به نام آن است. بلکین آن را به‌عنوان MagSafe Car Vent Mount Pro با حروف بزرگ «pro» برای تأکید تبلیغ می‌کند. اگر MagSafe اجازه می دهد شارژ بی سیم علاوه بر عملکرد مغناطیسی، چرا گنجانده نشده است؟ یک سیستم مدیریت کابل داخلی برای ایمن کردن کابل لایتنینگ برای اتصال مستقیم به تلفن شما وجود دارد، اما شارژ بی سیم مستقیم از پایه بسیار بهتر بود. بنابراین پایه مغناطیسی بلکین برای من خیلی حرفه ای به نظر نمی رسد.

افکار نهایی

اگر شما هم مانند من هستید که CarPlay برای مسیریابی ندارید، Belkin Magsafe Car Vent Mount Pro به خوبی گوشی شما را نگه می دارد. خیلی خوب است که گوشی من برای داشتن پایه ماشین مغناطیسی به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد. این ساده، شیک و دارای طراحی است که مطابق با تبلیغ کار می کند.

بیشترین اعتبار را می توان در وهله اول به اپل برای پیاده سازی MagSafe اختصاص داد، اما بلکین کار شایسته ای را در پیاده سازی این فناوری در سیستم خود انجام داده است. فقط ای کاش این محصول دارای ویژگی های اضافی مانند شارژ بی سیم یا نسخه پریمیوم بود زیرا بلکین بسیار مشتاق است که “pro” را به نام خود اضافه کند.

شما چی فکر میکنید؟ نظرات خود را در زیر در نظرات بیان کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی