هفته نامه هوم کیت: هر احساسی که نسبت به روغن های ضروری دارید، پخش کننده روغن جدید مروس برای ماه های خشک زمستان مفید است.


وقتی صحبت از پخش کننده های روغن می شود، برخی فکر می کنند که مشکلات جهان را حل می کنند و برخی فکر می کنند که رطوبت سازهای بوی عالی هستند. من در دسته دوم قرار می‌گیرم، اما هنوز چندین محصول در اطراف خانه خود داریم. ما چندین گزینه HomeKit را در گذشته امتحان کرده‌ایم، و در حالی که آنها از نظر فنی خوب کار می‌کردند، ظاهر کلی آن‌ها کمی مورد نظر بود. جدید پخش کننده روغن ضروری وای فای هوشمند Meross گزینه ای بسیار زیباتر را برای این دسته از محصولات به ارمغان می آورد. بیایید به نحوه عملکرد آن بپردازیم.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


همانطور که در مقدمه گفتم، پخش کننده های روغن یا درمان کننده تمام مشکلات پزشکی شما هستند و یا بوی خوبی به اتاق اضافه می کنند و در عین حال رطوبت را به هوا اضافه می کنند. من 100% در دسته دوم قرار می‌گیرم و مشتاق چیزهایی هستم که بوی خوبی دارند. مثلا من شمعی را دوست دارم که بوی خوبی بدهد. با استفاده از پخش کننده های روغن، آنها را روشی ارزان برای افزودن عطر مطبوع به اتاق بدون اینکه همیشه شمع بسوزانید، یافتم. این گزینه لیمو راهی عالی برای آوردن بهار به خانه شما است و من آن را دوست دارم عطر کریسمس کسانی که در تعطیلات مرطوب کننده ها راه بسیار خوبی برای مقابله با هوای خشک هستند، به خصوص اگر بخاری گاز طبیعی دارید.

چرا HomeKit برای رطوبت ساز مفید است؟

ما سال‌هاست که از مرطوب‌کننده‌ها در اتاق بچه‌هایمان در ماه‌های خشک استفاده می‌کنیم. این یک راه آسان برای کمک به مبارزه با خشکی بینی در طول ماه های طولانی زمستان است. ما امروز در گرمای برق هستیم، اما زمانی که گرمای گاز طبیعی داشتیم بدتر بود.

پس چرا HomeKit باید یک راه حل ایده آل برای این محصول باشد؟ این هنوز یک سوال معتبر است. اولین مورد این است که یک چیز کمتر روشن و خاموش می شود. پس بیایید ببینیم چگونه می‌توانید پخش کننده روغن Meross را با بقیه محصولات خود پیکربندی کنید.

اتاق کودکان: لامپ روی الف دوشاخه هوشمنددستگاه صدا بر روی a دوشاخه هوشمندپخش کننده روغن

شما سه دستگاه دارید که هنگام خواب به روش خاصی تنظیم شده اند. لامپ خاموش می شود، دستگاه صدا روشن می شود و پخش کننده روغن روشن می شود. استفاده از دستورات HomeKit Scene و محصولی مانند کنترل صحنه Wemo برای روشن کردن صحنه با یک فشار و خاموش کردن آن با فشار طولانی. آنقدر ساده است که حتی یک کودک هم می تواند آن را انجام دهد. نیازی به یادآوری روشن و خاموش کردن آن نیست. با بقیه محصولات HomeKit موجود در اتاق ساده شده است. دیفیوزر روغن Meross دارای یک مخزن بزرگ آب 400 میلی لیتری است که اسپری شدید 7.5 ساعت یا اسپری سبک 10 ساعت را ارائه می دهد.

پیکربندی HomeKit

Meross اولین فروشنده HomeKit است، به این معنی که جعبه گشایی و نصب در چند دقیقه انجام می شود. آن را از جعبه خارج کنید، آن را وصل کنید، کد QR را در آن پایین اسکن کنید، و در حال اجرا هستید. از آنجایی که محصول شامل آب است، ایده خوبی است که از کد HomeKit با استفاده از اپلیکیشنی مانند نسخه پشتیبان تهیه کنید کارت خانه یا حتی فقط یک پوشه Apple Notes.

نتیجه گرفتن

به طور کلی، پخش کننده روغن مروس دستگاه محکم دیگری برای محیط HomeKit شما است. عالی به نظر می رسد، می توان آن را به اتوماسیون برنامه های Home اضافه کرد، یا به صورت دستی با استفاده از Siri روشن و خاموش کرد. مخزن بزرگ آب در مواقعی که می خواهید تمام شب کار کند مفید است.

Meross چندین محصول ارزان قیمت تولید می کند که من روزانه از آنها استفاده می کنم، از جمله a تصفیه کننده هوا، سهراهی برقو دوشاخه های هوشمند. دیگر محصولات Meross HomeKit عبارتند از a درب بازکن گاراژ برای HomeKit و یکی سوئیچ هوشمند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی