پشتیبانی از کسب و کارهای کوچک اپل به رشد کسب و کار کمک می کند. کارگاه ها

تعدادی از شرکت‌ها ارائه‌های رایگان ارائه می‌دهند، اگرچه بسیاری از آنها تقریباً اسپم به نظر می‌رسند…

پشتیبانی اپل برای مشاغل کوچک

اپلیکیشن‌های پرداخت اکنون می‌توانند پرداخت‌های بدون تماس را از کارت‌های اعتباری یا نقدی بدون تماس، Apple Pay، Apple Watch و گوشی‌های هوشمند با کیف‌پول‌های دیجیتالی دیگر، مستقیماً در آیفون و بدون پایانه یا سخت‌افزار اضافی بپذیرند.

برای بیش از 50 سال، اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده (SBA) هفته ملی کسب و کار کوچک را جشن می گیرد، که در آن سهم حیاتی کارآفرینان آمریکایی و صاحبان مشاغل کوچک به رسمیت شناخته می شود.

برای جشن گرفتن هفته ملی کسب و کار کوچک (30 آوریل تا 6 مه)، مکان‌های فروشگاه اپل در نیویورک، واشنگتن، دی سی و شیکاگو میزبان جلسات امروز اپل با عنوان «کسب و کار خود را با اپل رشد دهید».

اپل سه مثال از کسب و کارهای کوچکی که با استفاده از دستگاه‌ها و خدمات اپل رشد کرده‌اند، از جمله Señor Sisig می‌آورد.

این جلسات رایگان به کسب‌وکارهای کوچک در مورد نحوه شخصی‌سازی آسان حضور خود در برنامه‌های Apple با Apple Business Connect، پذیرش پرداخت‌ها با Tap to Pay در iPhone و دریافت کمک و مدیریت دستگاه‌ها با Apple Business Essentials، تخصص می‌دهند. کسب و کارها همچنین می توانند برای یک جلسه مجازی که برای 14 ژوئن برنامه ریزی شده است ثبت نام کنند.

این زوج کسب و کار خود را با نام Señor Sisig از یک کامیون در سال 2010 شروع کردند. کیدرا می‌گوید: «در آن زمان ما واقعاً فکر می‌کردیم که سیسیگ می‌تواند غذای خاص فیلیپین باشد که در سراسر جهان در حال گسترش بود. اما ما باید با قرار دادن آن در چیزی شروع می‌کردیم که مردم با آن احساس راحتی کنند و از آن مرعوب نشوند. امید این است که سیسیگ مانند رول کالیفرنیا یا بوریتو باشد، جایی که مهر و موم همه چیز را می شکند.

اپل از طریق Apple Business Essentials، Apple Business Connect و Tap to Pay در آیفون، پشتیبانی خود را برای مشاغل کوچک برجسته می کند.

ملزومات کسب و کار اپل

نمونه های دیگر ارائه شده عبارتند از برند لباس خیابانی Kids of Immigrants و شرکت اجاره لباس رسمی Darianna Bridal & Tuxedo.

کسب و کار خود را با اپل توسعه دهید

کارمندان Señor Sisig از دستگاه های اپل برای ردیابی موجودی، نظارت بر فروش و برقراری ارتباط بین فروشگاه ها استفاده می کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

توده ها آمدند و بلعیدند و تجارت از آنجا رشد کرد. کیدرا می‌گوید: «زمانی که شروع کردیم، کامیون مواد غذایی بودن بسیار سخت بود. به جز آیفون، چیز زیادی برای پشتیبانی از شرکت های موبایل وجود نداشت. و سپس آی پد اصلی درست بعد از آن آمد. من فکر می‌کنم آی‌پد واقعاً چیزی است که به ما امکان رشد به‌عنوان یک شرکت موبایل را داده است. زمان‌بندی بسیار عالی بود زیرا می‌توانستیم بدون اتکای صرف به پول نقد، پرداخت‌ها را در حال حرکت بپذیریم.

Tap to Pay در iPhone راهی برای استفاده از آیفون خود به عنوان پایانه پرداخت برای پرداخت های بدون تماس بدون سخت افزار اضافی است.

این شرکت می گوید که به مدیریت هر مرحله از ورود یک دستگاه جدید اپل به تجارت شما کمک می کند:

  • امکانات
  • ادغام
  • پشتیبان گیری
  • امنیت
  • حمایت کردن
  • تعمیرات
  • به روز رسانی ها

Apple BusinessConnect

Apple Business Connect راهی برای ارائه ورودی پیشرفته به Apple Maps، از جمله ساعات کار، عکس‌ها، پیشنهادها و رویدادها است.

برای پرداخت در آیفون ضربه بزنید

Apple Business Essentials به‌عنوان یک اشتراک جامع توصیف شده است که مدیریت دستگاه، پشتیبانی 24 ساعته و ذخیره‌سازی ابری را به‌طور یکپارچه ترکیب می‌کند. مسیر.

ایوان کیدرا و گیل پایومو با ناوگان خود متشکل از چهار کامیون مواد غذایی و سه رستوران آجری در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، در تلاش هستند: سیسیگ – یک غذای اصلی فیلیپینی را که از گوشت چرخ کرده درست می‌شود – به توده‌های محروم بیاورند. شکلی از بوریتو، تاکو، ناچو و سیب زمینی سرخ شده.

در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، سنور سیسیگ از یک کسب و کار کوچک کامیون‌های مواد غذایی مجهز به آی‌پد به یک پدیده محلی غذاهای خیابانی فیلیپینی با استفاده از Apple Business Essentials و ناوگانی از دستگاه‌های اپل تبدیل شد. […]

هفته ملی کسب و کار کوچک ابتکار دولت ایالات متحده است.

شرکت کوپرتینویی در آستانه هفته ملی کسب و کار کوچک می گوید تعدادی از ابتکارات کسب و کار کوچک اپل به کسب و کارهای کوچک کمک کرده است تا به کسب و کارهای بزرگتر تبدیل شوند.

تعدادی از شرکت‌ها به اشتراک گذاشته‌اند که چگونه محصولات، برنامه‌ها و خدمات اپل به رشد آنها کمک کرده است – و هر کسی که می‌خواهد از آنها پیروی کند، می‌تواند به کارگاه‌های ویژه امروز در اپل بپیوندد. کسب و کار خود را با اپل توسعه دهید

هفته ملی کسب و کارهای کوچک

اپل همچنین کارگاه های موجود در فروشگاه های اپل انتخابی و آنلاین را تبلیغ می کند.

با توجه به اینکه بیش از دو سوم کل کارت‌های اعتباری و نقدی در ایالات متحده به عنوان کارت‌های بدون تماس صادر می‌شوند و پذیرش رو به رشد پرداخت‌های بدون تماس، تجار می‌توانند از طریق یک ضربه ساده بر روی آیفون خود از اکثر مشتریان، پرداخت‌ها را به‌طور یکپارچه بپذیرند.

یک “پدیده غذای خیابانی، با پشتیبانی از iPad”