پشتیبانی از Dropbox M1 تنها در صورتی اتفاق می افتد که به آن رای دهید!

به روز رسانی 2:

حالا بیا، من برای این سرویس پول می دهم، این نرم افزار رایگان نیست که توسط فلان پسر در خانه ساخته شده است، باید خیلی وقت پیش برای M1 آماده می شد.

این امر به ویژه با توجه به اینکه Google Drive – که می تواند رقیب مستقیم تری برای iCloud اپل در نظر گرفته شود – مشکل ساز است. قبلاً پشتیبانی کامل از M1 ارائه شده است برای برنامه مک آن جعبه هم همین کار را می کند.

روزتا یک گزینه نیست زیرا باتری را از بین می برد.

یک مالک Mac M1 درخواستی ارائه کرد در انجمن Dropbox در ماه ژوئن

“مسخره است.”

لطفاً برنامه Dropbox را ارتقا دهید تا به صورت بومی روی Macهای Apple Silicon (M1) بدون Rosetta کار کند.

Dropbox در حال حاضر از Apple M1 از طریق Rosetta پشتیبانی می کند. ما یک ساخت داخلی برای پشتیبانی بومی Apple M1 داریم که در حال حاضر در حال آزمایش و انتشار آن در نیمه اول سال 2022 هستیم. اگرچه ما مرتباً از مشتریان بازخورد و بازخورد در مورد محصولات یا ویژگی‌های جدید می‌خواهیم، ​​اینطور نبود. از این موارد

به روز رسانی 1:

«واقعاً نباید چیزی باشد که ما به آن رأی می‌دهیم. اگر Dropbox بخواهد از Mac پشتیبانی کند، باید آن را شامل شود، در غیر این صورت دیگر برای پلتفرم در دسترس نخواهد بود و مشتریان باید به جای دیگری بروند – این فقط یک تصمیم تجاری است و نه یک تصمیم داشتنش خوبه!”

— Khaos Tian (@KhaosT) 28 اکتبر 2021

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


NSFileProviderReplicatedExtension به مدت دو سال در دسترس توسعه دهندگان بوده است… Dropbox به پسوند هسته “نیازی” ندارد 😛

به عبارت دیگر، اپل نمی‌خواهد دراپ باکس – یا دیگر توسعه‌دهندگان برنامه – افزونه‌های هسته‌ای را اضافه کند که به طور مؤثری به کدی که هنگام راه‌اندازی macOS اجرا می‌شود اضافه کند. شاید این شرکت کاری انجام می دهد تا این موضوع را پیچیده تر از برنامه های معمولی کند.

بسیار خوب، در حالی که Dropbox تحت Rosetta بدون اشکال اجرا می شود، منابع انرژی و RAM مورد نیاز احمقانه است. با دراپ باکس در حال اجرا، نمی توانم با استفاده گهگاهی به عمر باتری مورد انتظار نزدیک شوم. Dropbox را رها کنید و ما به حالت عادی بازگشته ایم.

سایر دارندگان مک توافق کرده اند که گزینه Rosetta یک راه حل وحشتناک است.

اصلاً کل داستان نیست. مسائل فنی و مذاکراتی وجود دارد. جای تعجب نیست که اپل واقعاً نمی‌خواهد شرکت‌ها دیگر kext بسازند.

مشتریان به درستی ابراز ناباوری می کنند که باید رای دهند تا این اتفاق بیفتد.

با توجه به اینکه عمر باتری یکی از مزایای کلیدی Apple Silicon است، واقعاً گیج کننده به نظر می رسد که Dropbox متوجه نمی شود که این مشکل کاربران مک را به سمت سوئیچ گسترده به یک سرویس ابری رقیب سوق می دهد. من در حال حاضر کل پوشه Documents خود را روی Dropbox منعکس کرده‌ام، زیرا همیشه سریع‌تر به‌روزرسانی می‌شود و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها آسان‌تر از iCloud بوده است – اما اگر شرکت این مشکل را حل نکند، مطمئناً به سرعت ارسال می‌کنم.

“این کمیک می شود.”

“با توجه به اینکه تا زمانی که اپل به طور کامل پشتیبانی 32 بیتی را کنار بگذارد و زحمت کامپایل مجدد Dropbox به عنوان یک باینری 64 بیتی را به زحمت بیندازد (یعنی تقریباً 10 سال طول کشید)، من واقعاً نفسم را حبس نمی کنم. در این مرحله، احساس می کنم تیم توسعه Dropbox متشکل از یک کارآموز پاره وقت در یک زیرزمین است.”





Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

به روز رسانی 3: Dropbox اکنون به ما گفته است که نسخه سیلیکونی اپل در حال آزمایش است، اما تا سال آینده در دسترس نخواهد بود.

رای خود را اضافه کنید با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ در سمت راست این صفحه. توجه داشته باشید که اگرچه از شما می خواهد در انجمن ثبت نام کنید، اما چیزی بیش از انتخاب نام کاربری ندارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به من پیشنهاد شده است که آنچه STS ممکن است در اینجا به آن اشاره کند این است اپل کار را فوق العاده دشوار می کند برای توسعه دهندگان برای استفاده از kexts در مک با Apple Silicon. کاری که کاربر باید انجام دهد تا یک kext را در Mac M1 مجاز کند:

مدیریت کاربر Kext به راه اندازی مجدد سیستم عامل بازیابی برای کاهش تنظیمات امنیتی نیاز دارد. کاربر باید دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارد تا به سیستم بازیابی مجدد راه اندازی شود و به عنوان سرپرست احراز هویت شود. تنها زمانی که RecoveryOS با فشار دادن دکمه روشن/خاموش وارد شود، Secure Enclave تغییر خط‌مشی را می‌پذیرد. سپس کاربر باید چک باکس Reduced Security و گزینه “Allow users to manager kernel extensions from identified developers” را انتخاب کرده و مک را مجددا راه اندازی کند.

پشتیبانی از Dropbox M1 هنوز ارائه نشده است، حتی پس از اینکه اپل مدل های جدید مک بوک پرو خود را که روی نسخه های قدرتمندتر این تراشه اجرا می شوند، عرضه کرد. بدتر از آن، این شرکت می‌گوید که هنوز حمایت کافی برای این ایده وجود ندارد تا آن را در اولویت قرار دهد. (این بیانیه را یکی از نمایندگان انجمن شرکت که از این موضع بی اطلاع بود، بیان کرد.)

برنامه مک فقط روی دستگاه‌های M1، M1 Pro و M1 Max که روزتا را اجرا می‌کنند کار می‌کند، که باتری را از بین می‌برد و از یک گیگابایت حافظه استفاده می‌کند.

– استیو تروتون اسمیت (@stroughtonsmith) 28 اکتبر 2021

به طور باورنکردنی، یکی از نمایندگان Dropbox گفت که آنها حتی قصد ندارند این پیشنهاد را به صورت داخلی بدون پشتیبانی بیشتر به اشتراک بگذارند!

در حالی که بسیاری از توسعه‌دهندگان می‌گویند تبدیل برنامه‌ها برای پشتیبانی از سیلیکون اپل بی‌اهمیت است، استیو تروتون اسمیت توییت کرد که ممکن است عوامل دیگری در این مورد خاص نقش داشته باشند: