کاهش قیمت آیفون 15 توسط اپل برای مدل های پایه و پلاس برنامه ریزی شده است

Yyeux1122 سوابق مناسبی در نشت اطلاعات دارد و قیمت، تراشه و رنگ‌های آیفون 14 پرو را به‌طور دقیق پیش‌بینی می‌کند، همچنین تغییرات طراحی و تاریخ عرضه آی‌پد نسل دهم را پیش‌بینی می‌کند.

به همین دلیل، انتظار می‌رود اپل قیمت آیفون 15 سطح پایه را نیز کاهش دهد، احتمالاً تا قیمت 700 دلاری مدل مینی که اکنون متوقف شده است.

گرفتن 9to5Mac

این 200 دلار اضافی به شما می دهد:

  • جزیره پویا
  • نمایشگر دائمی
  • ترویج
  • تقریبا دو برابر روشنایی صفحه نمایش
  • سه دوربین به جای دو
  • سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی
  • محدوده زوم اپتیکال 6 برابر
  • تثبیت کننده تصویر اپتیکال بهبود یافته
  • پرتره های حالت شب
  • عکاسی ماکرو
  • تصاویر اپل ProRaw
  • ویدئوهای ProRes
  • تراشه A16
  • قاب فولادی ضد زنگ

یک پشتیبان با سابقه مناسب می گوید که اپل در نظر دارد قیمت آیفون 15 را در مقایسه با قیمت آیفون 14 نسبت به آیفون 15 پلاس بزرگتر کاهش دهد.

دلایل خوبی برای باور این گزارش ها وجود دارد. بررسی‌ها تقریباً متفق القول بودند و به مردم هشدار می‌دادند که مدل پایه آیفون 14 را نخرند، زیرا تقریباً هیچ مزیتی نسبت به آیفون 13 قدیمی‌تر نداشت – که می‌توان مستقیماً از اپل با قیمت 200 دلار کمتر خریداری کرد.

این یک گزارش واحد است، البته از طرف یک سرمایه گذار با سابقه مناسب. اما همانطور که در بالا اشاره کردیم، مطمئناً این ادعا منطقی دارد.

اما اگر آیفون 15 پلاس به قیمت 800 دلار فروخته می شد، این شرکت نمی توانست مدل 6.1 اینچی را به همان قیمت بفروشد.

در دراز مدت، این شرکت ممکن است بهتر باشد از سه مدل پرچمدار – Base، Pro و Pro Max (با یک تغییر نام تجاری Ultra) استفاده کند. سوال این است که آیا مدل Pro Max/Ultra ویژگی های بیشتری نسبت به Pro دارد یا خیر. نشانه هایی وجود دارد که به آن جهت اشاره می کند، اگرچه شخصاً فکر می کنم شرم آور است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


آیفون 14 پلاس نیز به همین ترتیب دریافت شد. تنها چیزی که برای آن وجود دارد یک صفحه نمایش بزرگتر و یک باتری بزرگتر است – و در حالی که مردم هر دو را می خواهند، حداقل 900 دلار برای این امتیاز هزینه می کنند. بهتر است 200 دلار اضافی را برای دریافت بسیاری از ویژگی های اضافی آیفون 14 پرو مکس خرج کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با توجه به پستی از eyes1122 در Naver، کاهش فروش آیفون 14 پلاس “بسیار فراتر از” کمترین تخمین های اپل است و اپل در حال بررسی استراتژی های جدید با آیفون 15 برای معکوس است.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اگرچه ایده کاهش قیمت آیفون توسط اپل بعید به نظر می رسد، دلیلی وجود دارد که باور کنیم این گزارش ممکن است دقیق باشد.

بیایید از ابتدا شروع کنیم

اپل سال ها قبل برای عرضه گوشی خود برنامه ریزی می کند، بنابراین بعید است که برنامه های خود را برای آیفون 15 پلاس لغو کند. با این حال، اپل به طور جدی در حال بررسی کاهش قیمت است […]

بنابراین تعجبی ندارد که فروش آیفون 14 پلاس به طور باورنکردنی پایین تخمین زده شده است.

اپل در حال بررسی کاهش قیمت آیفون 15 پلاس است

با توجه به این وضعیت، منطقی است که اپل برنامه های آیفون 15 پلاس را به طور کلی لغو کند. متأسفانه، نقشه راه محصول آن از قبل به خوبی کار می کند، و یکی از افشاگران با سابقه خوب می گوید که برای انجام این کار خیلی دیر شده است. او می گوید در عوض، اپل قصد دارد قیمت آیفون 15 پلاس را به میزان قابل توجهی از سطح 900 دلاری نسخه قبلی خود کاهش دهد.

به نظر نمی رسد اپل در استراتژی خود برای افزودن مدل چهارم به خط تولید آیفون – کوچکتر یا بزرگتر- خوش شانس باشد. آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی بعدی هر دو آنقدر ضعیف فروختند که شرکت یک مدل مینی را از خط تولید کنار گذاشت و در عوض تاکتیک مخالف مدل پایه بزرگتر را امتحان کرد. اکنون به نظر می رسد که مدل پلاس هیچ عملکردی بهتر از مینی نداشته است.

Yeux1122 مشخص نمی کند که کاهش چقدر خواهد بود، اما احتمالاً 100 دلار طول می کشد تا تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

همچنین به معنای کاهش قیمت برای مدل پایه آیفون 15 است.

macworld گزارش ها.

گزارش ها به طور مداوم تقاضای بالاتر از حد انتظار برای آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس را نشان می دهند، به همین ترتیب تقاضای کمتری برای مدل پایه آیفون 14 و به ویژه آیفون 14 پلاس وجود دارد.