آیا می توان آیفون را با شارژر مک بوک سریع شارژ کرد؟


توصیه هایی برای شارژ سریع آیفون معمولاً شامل خرید آداپتور برق 20 واتی اپل یا موارد مشابه است. اما در مورد استفاده از شارژر قدرتمندتر USB-C از مک بوک پرو یا مک بوک ایر چه می شود؟ آیفون‌ها و آی‌پدهایی را که می‌توانید با شارژرهای مک بوک اپل یا گزینه‌های شخص ثالث به سرعت شارژ کنید، ردیابی کنید.


شارژ سریع تا 50 درصد باتری را در 30 دقیقه تحویل می دهد. اما خرید کابل USB-C به لایتنینگ و پد شارژ 20 واتی از اپل 40 دلار هزینه دارد. گزینه های شخص ثالث هزینه کمتری دارند، اما در مورد استفاده از چیزی که قبلاً مالک آن هستید چطور؟

خبر خوب این است که آیفون‌ها و آی‌پدهای مدرن با تمام شارژرهای مک‌بوک USB-C حتی تا مدل ۱۴۰ وات کار می‌کنند.

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما می‌توانید با خیال راحت از شارژرهای قدرتمندتر USB-C اپل استفاده کنید، زیرا این آیفون یا آی‌پد شماست که میزان انرژی دریافتی را تعیین می‌کند، نه شارژر. اپل حتی آزمایش هایی را با کل خط آداپتورهای برق USB-C خود انجام می دهد.

شارژر مک بوک آیفون با شارژ سریع

توجه: بسته به ظرفیت فعلی باتری شما، دستگاه شما سطوح مختلف انرژی مصرف می کند. به عنوان مثال، باتری با 10 درصد شارژ انرژی بیشتری نسبت به باتری شارژ شده 80 درصد مصرف می کند.

آیا می توان آیفون را با شارژر مک بوک سریع شارژ کرد؟

اپل می گوید دستگاه های iOS زیر با آداپتورهای 18 وات، 20 وات، 29 وات، 30 وات، 61 وات، 87 وات، 96 وات و 140 وات برای شارژ سریع سازگار هستند:

  • آیفون 8/8 پلاس و جدیدتر
  • آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل اول به بعد)
  • آیپد پرو 11 اینچی (نسل اول به بعد)
  • آیپد پرو 10.5 اینچی
  • آیپد ایر نسل سوم به بعد
  • آیپد مینی نسل پنجم به بعد

اپل خاطرنشان می‌کند که می‌توانید از کابل USB-C آن استفاده کنید یا «آداپتور برق USB-C شخص ثالث که از USB Power Delivery (USB-PD) پشتیبانی می‌کند» نیز مانند سری Powerline Anker (Lightning یا USB-C به USB) کار می‌کند. -C).

اگر به دنبال یک شارژر USB-C انعطاف‌پذیرتر هستید یا چیزی اضافه می‌خواهید، شارژر Anker 40W Dual-Port USB-C و Anker 65W 3-Port Charger گزینه‌های عالی برای شارژ سریع آیفون و آی‌پد به طور همزمان هستند.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی