اپل به درخواست کاخ سفید به کنسرسیوم موسسه ایمنی هوش مصنوعی می‌پیوندد

[ad_1]

اپل در میان بیش از 200 شرکت و سازمان دیگری است که به درخواست کاخ سفید به کنسرسیوم موسسه ایمنی هوش مصنوعی آمریکا (AISIC) ملحق شده است.

آمازون، گوگل، متا، مایکروسافت و انویدیس از جمله شرکت‌هایی هستند که در پاسخ به دستور اجرایی رئیس جمهور بایدن برای اطمینان از اینکه هوش مصنوعی “ایمن، ایمن و قابل اعتماد” است، به کنسرسیوم پیوسته‌اند.

دستور اجرایی در مورد امنیت هوش مصنوعی

AISIC در پاسخ به فرمان اجرایی کاخ سفید در اکتبر سال گذشته تاسیس شد. مجموعه ای از الزامات را تعیین می کند تا اطمینان حاصل شود که شهروندان آمریکایی از خطرات احتمالی سیستم های هوش مصنوعی محافظت می شوند. این شامل:

  • توسعه دهندگان قدرتمندترین سیستم های هوش مصنوعی را ملزم کنید تا نتایج تست های امنیتی و سایر اطلاعات مهم را با دولت ایالات متحده به اشتراک بگذارند.
  • استانداردها، ابزارها و آزمایش هایی را برای اطمینان از ایمن، ایمن و قابل اعتماد بودن سیستم های هوش مصنوعی توسعه دهید.
  • از خود در برابر خطرات استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی مواد خطرناک زیستی محافظت کنید.
  • با ایجاد استانداردها و بهترین شیوه ها برای شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و تأیید اعتبار محتوای رسمی، از آمریکایی ها در برابر کلاهبرداری و فریب با هوش مصنوعی محافظت کنید.
  • یک برنامه امنیت سایبری پیشرفته برای توسعه ابزارهای هوش مصنوعی برای یافتن و اصلاح آسیب‌پذیری‌ها در نرم‌افزارهای حیاتی ایجاد کنید.

کنسرسیوم موسسه امنیت هوش مصنوعی (AISIC)

این کنسرسیوم برای کمک به کسب و کارها، دانشگاهیان و سازمان های دولتی برای دستیابی به این اهداف ایجاد شده است رویترز

دولت بایدن روز پنجشنبه گفت که شرکت های پیشرو هوش مصنوعی در میان بیش از 200 نهادی هستند که به کنسرسیوم جدید ایالات متحده برای حمایت از توسعه و استقرار ایمن هوش مصنوعی مولد می پیوندند. وزیر بازرگانی جینا ریموندو از ایجاد کنسرسیوم موسسه ایمنی هوش مصنوعی آمریکا (AISIC) خبر داد. […]

ریموندو در بیانیه‌ای گفت: «دولت ایالات متحده نقش مهمی در تنظیم استانداردها و توسعه ابزارهای مورد نیاز برای کاهش خطرات و استفاده از پتانسیل عظیم هوش مصنوعی دارد.» […]

کامرس گفت، این کنسرسیوم بزرگترین مجموعه از تیم های آزمایش و ارزیابی را نمایندگی می کند و بر ایجاد پایه ای برای “علم اندازه گیری جدید در امنیت هوش مصنوعی” تمرکز خواهد کرد.

قبلاً توافقی برای جلوگیری از استفاده از تصاویر جعلی تولید شده توسط هوش مصنوعی حاصل شده است. شرکت‌های بزرگی که پشت برنامه‌های تصویر تولیدی قرار دارند، موافقت کرده‌اند که واترمارک‌های دیجیتال را در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی قرار دهند تا به راحتی بتوان آن‌ها را شناسایی کرد.

وقتی صحبت از سیری به میان می‌آید، کار هوش مصنوعی اپل نسبتاً کند بوده است، و احتمالاً بیشتر اینها به دلیل نگرانی‌های این شرکت در مورد تمایل هوش مصنوعی مولد به «توهم» است، یعنی اظهارات کاملاً نادرست.

عکس ایگور اومیلایف در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی