اپل در سال گذشته بیش از 30 استارت آپ هوش مصنوعی را خریداری کرد که بیشتر از سایر غول های فناوری است

[ad_1]

یک گزارش جدید می گوید که اپل در سال 2023 “تا” 32 استارت آپ هوش مصنوعی را خریداری کرده است که بیش از هر غول فناوری دیگری به دست آورده است.

همچنین گفته می شود که اپل شرکت هایی را در مراحل اولیه توسعه خود خریداری کرده است.

دیوار پرداخت آمار گزارش به صورت خلاصه شده است استوکلیتیک.

تلاش اپل برای نوآوری هوش مصنوعی در سال های اخیر مشهود بوده است. این غول فناوری یک سری خریدهای استراتژیک انجام داده است، از جمله استخدام کارکنان استارتاپ های هوش مصنوعی برای تقویت قابلیت های هوش مصنوعی خود در خطوط تولید مختلف. […]

اپل تا سال 2023 تا 32 استارت آپ هوش مصنوعی خریداری کرده است که بالاترین تعداد در میان غول های فناوری است. در خرید کلی استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی، گوگل با 21 استارت‌آپ از اپل، 18 شرکت متا و با 17 شرکت از مایکروسافت عقب‌تر است.

او ادامه می دهد که در مقایسه با سایر شرکت های فناوری، اپل تمایل دارد ارزش استارت آپ ها را زودتر از رقبای خود تشخیص دهد.

یکی از جنبه های قابل توجه ولگردی و ولگردی خرید اپل، تمرکز آن بر خرید استارت آپ های در مراحل اولیه است، که نشان دهنده یک استراتژی فعال برای شناسایی و سرمایه گذاری در روندها و فناوری های نوظهور فناوری است. هوش مصنوعی قبل از اینکه توسط عموم پذیرفته شود.

داده های منبع یک تخمین هستند، زیرا اپل اغلب خریدهای بی سر و صدا و بدون هیچ اعلامیه ای انجام می دهد. مدیر عامل شرکت تیم کوک در سال 2021 گفت که این شرکت به طور متوسط ​​هر 3 تا 4 هفته یک استارتاپ می خرد و سال بعد گفت که هر 2 تا 3 هفته یکبار.

شرکت کوپرتینویی می‌گوید که معمولاً شرکت‌ها را برای فناوری و کارمندانشان می‌خرد، اما تقریباً هرگز درباره دلایل یک خرید خاص اظهار نظر نمی‌کند، در عوض یک پاسخ استاندارد به سؤالات رسانه‌ها صادر می‌کند:

اپل هر از گاهی شرکت‌های کوچک‌تر فناوری را خریداری می‌کند و ما معمولاً درباره هدف یا برنامه‌های خود بحث نمی‌کنیم.

عکس توسط BoliviaInteligente در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی