اپل تغییرات App Store Connect و TestFlight را برای پشتیبانی از فروشگاه های برنامه جایگزین در اتحادیه اروپا ارائه می کند

[ad_1]

ماه گذشته، اپل طیف گسترده ای از تغییرات را به عنوان بخشی از iOS 17.4 در فروشگاه App اتحادیه اروپا اعلام کرد، از جمله پشتیبانی از بازارهای برنامه های شخص ثالث. پیش از انتشار iOS 17.4 برای عموم مردم در ماه مارس، اپل ویژگی های جدیدی را در App Store Connect برای آزمایش بتا ارائه می کند.

در پستی در وب‌سایت برنامه‌نویس اپل، اپل می‌گوید که توسعه‌دهندگانی که شرایط جدید تجارت App Store در اتحادیه اروپا را انتخاب کرده‌اند، اکنون می‌توانند راه‌اندازی و آزمایش بازارها و توزیع برنامه‌های خود را آغاز کنند. اپل می نویسد:

توسعه دهندگانی که با شرایط تجاری جدید موافقت کرده اند اکنون می توانند از ویژگی های جدید در App Store Connect و App Store Connect API برای پیکربندی برنامه های توزیع و بازار استفاده کنند و از TestFlight برای آزمایش بتا این ویژگی ها استفاده کنند. TestFlight همچنین از برنامه های کاربردی با استفاده از موتورهای مرورگر جایگزین و همچنین پرداخت های جایگزین از طریق ارائه دهندگان خدمات پرداخت و پیوندهای صفحه وب پشتیبانی می کند.

همانطور که قبلاً اشاره شد، اپل همچنین راه‌هایی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا درباره این گزینه‌های جدید App Store اطلاعات بیشتری کسب کنند:

  • مشاوره آنلاین برای بحث در مورد توزیع جایگزین در iOS، پرداخت های جایگزین در اپ استور، پیوندهای خرید در صفحه وب، شرایط تجاری جدید و موارد دیگر.
  • آزمایشگاه‌هایی برای کمک به توسعه بازارهای برنامه جایگزین در iOS.

توسعه دهندگان می توانند برای دریافت تمام جزئیات به وب سایت اپل مراجعه کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی