اپل استخدام برای اولین فروشگاه خرده فروشی در برانکس را آغاز کرد

این فروشگاه مفاهیم جدید طراحی Apple Retail را در نیویورک به نمایش می گذارد و فرصتی هیجان انگیز برای نامزدهایی است که می خواهند جزو اولین عناصر چیز جدید باشند.

اپل به زودی یک فروشگاه خرده فروشی جدید در برانکس، شمالی ترین محله نیویورک افتتاح خواهد کرد. روز جمعه، اپل به طور عمومی فرصت های شغلی برای سایت جدید را در وب سایت جابز خود منتشر کرد و از متقاضیان دعوت کرد که درخواست دهند.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.






Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل هفت فروشگاه در منهتن، دو فروشگاه در بروکلین و یک فروشگاه در کوئینز و استاتن آیلند دارد. مکان جدید اعلام شده، اولین فروشگاه اپل در برانکس خواهد بود، که فاصله بین Upper West Side منهتن و Yonkers، نیویورک، جایی که اپل فروشگاهی در Ridge Hill Mall دارد را پر می کند.

اگر می خواهید درخواست دهید، به مشاغل در اپل سایت اینترنتی.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جستجو برای مشاغل در اپل وب‌سایت و بررسی موقعیت‌های خرده‌فروشی باز بر اساس مکان‌ها در نیویورک، «The Bronx-NY» را به عنوان مکان جدید استخدام نشان می‌دهد. نقش متخصصان، مدیران فروشگاه و مدیران در حال حاضر باز است.

اپل جزئیات بیشتری در مورد فروشگاه جدید خود در برانکس ارائه نکرد، بنابراین من تصمیم گرفتم مکان دقیق توسعه را فاش نکنم. با این حال، من تأیید کردم که اپل در چند ماه گذشته حدود 8500 فوت مربع فضا در یک ملک بزرگ ساخته است.

مکان های استخدام اپل استور در نیویورک، از جمله برانکس.