پکن میزبان جلسات امروز در فروشگاه اپل به رهبری سازندگان محلی است

[ad_1]

امروز در اپل، Creative Sessions با انرژی درون فروشگاهی که مردم دوست دارند به پکن بازمی‌گردند. از این ماهمشتریان می توانند از انجمن جدید Sanlitun اپل دیدن کنند و از هنرمندان، عکاسان، موسیقی دانان و توسعه دهندگان محلی بشنوند.

مجموعه داستان های خلاقانه پکن با عنوان «یک سرمایه، هزاران شگفتیاز 16 آوریل تا 6 ژوئن هم در Apple Sanlitun و هم به صورت آنلاین اجرا می شود تا بازدیدکنندگانی که نمی توانند سفر کنند. 12 کلاس توسط سازندگان محلی رهبری می شود و نشان می دهد که چگونه سنت و مدرنیته با هم ترکیب می شوند تا محیطی منحصر به فرد برای خلاقیت ایجاد کنند.

اپل می‌گوید با ۱۶ هنرمند برای ساخت این سریال همکاری کرده است. 10 جلسه شامل آزمایشگاه عکاسی نور و سایه، آزمایشگاه هنری، آزمایشگاه موسیقی و آزمایشگاه کاربردی در فروشگاه برگزار می شود. به صورت آنلاین، هنرمند Big Orange و Mars Radio Band در آموزش از طریق Webex به متخصصان خلاق اپل خواهند پیوست.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده فروشی + مردم، گفت:

ما خوشحالیم که با مجموعه ای قوی از هنرمندان همکاری می کنیم تا امروز در کلاس های اپل را به Apple Sanlitun جدید شگفت انگیز بازگردانیم. مشتریان چینی درباره امروز در کلاس‌های اپل هیجان‌زده هستند، و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با بهبود شرایط بهداشتی محلی، کلاس‌های امروز را در فروشگاه‌های اپل در فروشگاه‌ها در کشورها و شهرهای بیشتری از سر بگیریم.

اپل جزئیات بیشتری در مورد برخی از نکات برجسته جلسه ارائه کرد (ترجمه):

گذشته و حال پکن را با آیفون در آزمایشگاه نور و سایه کاوش کنید

به رهبری عکاس زو کای و توسعه‌دهنده اپلیکیشن Kang Xiaolu، شرکت‌کنندگان به تاریخ و فرهنگ 600 ساله سری اپلیکیشن‌های “شهر ممنوعه” سفر خواهند کرد و یاد می‌گیرند که چگونه از چهار فصل شهر ممنوعه عکاسی کنند.

از قلم موها برای ترسیم الگوهای پیچیده پکن، چین و جهان در آزمایشگاه هنری استفاده کنید

سه دوره آموزشی Art Lab شرکت‌کنندگان را راهنمایی می‌کند تا بر مهارت‌های مختلف طراحی با استفاده از iPad و Apple Pencil مسلط شوند.

نقاشی انتزاعی با چن هان.

ادغام موسیقی سنتی و مدرن در آزمایشگاه موسیقی

نوازندگان Xie Guangrong، Meng Lingxi، و Tuliguer Gangzi و اعضای رادیو Mars، Zeng Yu، Huang Shaofeng، Han Yang و Beibei از GarageBand برای تبدیل Apple Sanlitun به صحنه نمایش استفاده می کنند.

کاوش و توسعه مهارت های سنتی در App Lab

در App Lab، شرکت‌کنندگان در مورد نکات و نکات تکنیک‌های سنتی با Sun Yong، طراح اپلیکیشن Tenon و Tenon بحث می‌کنند و یک کاردستی سنتی مورد علاقه را انتخاب می‌کنند تا ایده‌های خود را از طریق Keynote به یک نمونه اولیه برنامه تبدیل کنند.


برنامه کاهش یافته جلسات امروز در اپل به سرزمین اصلی چین بازگشته است آگوست گذشتهو رویدادهای استودیو مجازی برای جشن سال نو چینی برگزار شد، اما این سری جدید اولین باری است که اپل Sanlitun این فرصت را خواهد داشت تا جلساتی در سطح جهانی در خانه جدید خود برگزار کند. فروشگاه به طور کامل بازسازی شده است و در جولای 2020 بازگشایی شد.

اگر در پکن هستید و می خواهید برای جلسات آنلاین یا داخل فروشگاه ثبت نام کنید، به وب سایت اپل مراجعه کنید. جلسات به‌سرعت پر می‌شوند، بنابراین اغلب دوباره بررسی کنید. امروز در فروشگاه های اپل، جلسات در خارج از استرالیا و آسیا هنوز به حالت تعلیق درآمده است، اما می توانید بررسی کنید سری جدید دنیای جدید اپل برای رویدادهای مجازی تا 22 آوریل.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی