اپل به ترفند هوشمندانه خود برای فروش آیفون 13 با EarPods در فرانسه ادامه می دهد.

این به اپل این امکان را می‌دهد تا از همان جعبه آیفون 13 و فرآیند بسته‌بندی برای همه آیفون‌ها استفاده کند و سپس EarPods را جداگانه برای ساده‌سازی حمل و نقل و عملیات اضافه کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به همین دلیل، فرانسه ملزم می‌کند که گوشی‌های هوشمند با هدفون فروخته شوند: «لوازم جانبی که قرار گرفتن سر در معرض تشعشعات رادیو الکتریک در طول ارتباطات را محدود می‌کند». شما می توانید یک خلاصه کامل از آن را پیدا کنید قانون اینجا



Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی اما در فرانسه، قانون‌گذاران با قانونی فراتر رفته‌اند که می‌گوید کاربران باید به طور فعال تشویق شوند تا از نگه داشتن تلفن خود در کنار سر خودداری کنند. در عوض، این کشور استفاده از هدفون را هنگام استفاده از تلفن توصیه می کند. هدف خاص قانون فرانسه محافظت از کودکان 14 ساله و کمتر در برابر RF است.

اولین بار توسط یک کاربر در MacRumors انجمن هااپل EarPods سیمی را در جعبه آیفون 13 قرار داده است، درست مانند آیفون 12. اپل همچنین راه حل هوشمند “جعبه در جعبه” خود را حفظ کرده است. فقط جعبه بیرونی را باز کنید، سپس جعبه آیفون 13 را پیدا کنید، سپس آن را بیرون بیاورید و EarPods های مخفی زیر را پیدا کنید.

درباره آیفون 13 بیشتر بدانید:

همانطور که سال گذشته در مورد آیفون 12 اتفاق افتاد، اپل در حال بازاریابی آیفون 13 با EarPods در فرانسه است. در حالی که اپل استفاده از EarPods با آیفون را از آیفون 12 متوقف کرد، یک الزام قانونی مربوط به انرژی فرکانس رادیویی مستلزم این است که هدفون در جعبه گوشی های هوشمند قرار داده شود.

این وضعیت بر آسیب احتمالی مغز هنگام جذب انرژی فرکانس رادیویی متمرکز است. شما می توانید در مورد مشروعیت یا تأثیر آن بحث کنید، اما بسیاری از کشورها محدودیت قانونی برای خروجی توان فرکانس های رادیویی تعیین کرده اند. در مورد اپل، آیفون به سنسور مجاورت ضربه می زند تا تشخیص دهد که چه زمانی گوشی خود را روی سر خود گرفته اید و بنابراین خروجی RF را کاهش می دهد.