آیا شما آیفون 13 دارید؟ اگر چنین است، ویژگی مورد علاقه شما تا کنون چیست؟

همچنین، نمی توان بدون اشاره به آیفون 13 صحبت کرد iOS 15. این سیستم عامل جدید حالت فوکوس، توانایی تعیین مکان آیفون خود را حتی زمانی که خاموش است، و همچنین متن زنده را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد متن و اعداد را در عکس انتخاب کنید، سپس تماس برقرار کنید. «نقشه ها را باز کنید و غیره».

یک هفته از عرضه آیفون 13 و آیفون 13 پرو می گذرد. با طراحی جلا، دوربین‌های بهتر و عمر باتری بهتر، ویژگی تلفن مورد علاقه‌تان تاکنون چیست؟

برای کسانی که سال گذشته آیفون 12 دریافت نکردند، احتمالاً این اولین بار است که از آن استفاده می کنید. آیفون 5G. تجربه شما تا الان چطور بوده؟ آیا توانستید از فناوری نوار mmWave فوق سریع استفاده کنید؟

صحبت از دوربین ها شد، اپل معرفی کرد سبک های عکاسیکه به مشتریان این امکان را می دهد تا با حفظ رنگ پوست، سبک های از پیش تعیین شده را انتخاب کنند و اطمینان حاصل شود که می توانند به روشی که دوست دارند عکس بگیرند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما افراد بیشتری فکر می کردند که خرید آخرین آیفون عالی است. با گذشت هفته، ویژگی مورد علاقه شما تاکنون چیست؟

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی دلایل زیادی برای هیجان زده شدن در مورد آیفون 13 وجود دارد. در نظرسنجی رای دهید، سپس نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ویژگی مورد علاقه شما در آیفون های جدید تاکنون چیست؟

در یکی از آخرین نظرسنجی هایمان، ما پرسیدیم 9to5Mac خوانندگان اگر قصد خرید آیفون 13 را دارند. تقریباً 40٪ گفتند که 13 Pro Max را انتخاب می کنند و به دنبال آن 13 Pro (30٪) قرار می گیرند. از سوی دیگر، نزدیک به 23 درصد از خوانندگان ما گفتند که آنها را نادیده گرفته اند آیفون 13.

آیفون های جدید نیز یک باتری بزرگتر و بهتر زندگی اپل ادعا می کند که مدل های آیفون 13 مینی و 13 پرو 1.5 ساعت بیشتر از مدل های قبلی داشته اند، در حالی که آیفون 13 و 13 پرو مکس بیش از 2.5 ساعت بیشتر از مدل های قبلی خود داشته اند. علاوه بر این، هر آیفون جدید با حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود، در حالی که مدل های Pro را می توان تا 1 ترابایت ذخیره سازی سفارشی کرد.

یکی از مواردی که توجه مردم را به خود جلب کرد این بود حالت سینمایی. با عکاسی با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، کاربران می توانند انتخاب کنند که روی یک سوژه فوکوس کنند و در عین حال پس زمینه را تار کنند. با استفاده از هوش مصنوعی یا لمس انگشت، کاربران می توانند به طور خودکار موضوعات را تغییر دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگرچه طراحی مجدد آیفون با آیفون 12 همراه شد، اما آیفون 13 نیز تغییراتی را دریافت کرد. جدا از یکی بریدگی کوچک، مدل های Pro دارای سنسورهای دوربین اصلی غول پیکر هستند که تقریباً می توانند با شارژر MagSafe تداخل داشته باشند. همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که این آیفون همه چیز در مورد آن است رنگ های جدید: صورتی، Midnight و Starlight برای نسخه معمولی و Sierra Blue برای مدل های Pro.

یکی دیگر از ویژگی های مورد انتظار کاربران این بود ترویج، که اسکرول در برنامه ها را بسیار روان تر می کند. با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز، تجربه ای شبیه به iPad Pro را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به دوربین این است عکاسی ماکرو. اگرچه در حال حاضر امکان خاموش کردن آن وجود ندارد، اما افراد می توانند از این ویژگی برای عکس های زیبا و همچنین برای اهداف پزشکی استفاده کنند.

ماکرو آیفون 13