اپل کارت در تلاش است تا مشتریان را با پیش نمایش محدودیت اعتباری جذب کند

پذیرش اپل کارت پس از تایید درخواست شما منجر به تحقیقات بیشتر می شود که ممکن است بر امتیاز اعتباری شما تأثیر بگذارد.

در طول تعطیلات، اپل کارت به مشتریان جدید ارائه کرد 5% بازپرداخت نقدی در تمامی خریدها تا کریسمس در حالی که سایر مشوق های ثبت نام وجود دارد شامل یک جایزه 75 دلاری است. در حالی که این پیشنهادات از بسیاری از پیشنهادات ثبت نام کارت های اعتباری کمتر است، 5% بازپرداخت نقدی برای همه چیز یکی از سخاوتمندانه ترین پیشنهادات اپل تا به امروز است.

اپل خود را افزایش داده است مشوق های اولیه برای کارت اعتباری خود در سال گذشته امروزه، یکی از استراتژی‌های اخیر ارسال ایمیل‌هایی است که بینش محدودیت اعتباری را «بدون تأثیر بر امتیاز اعتباری شما» برای جذب مشتریان بالقوه ارائه می‌دهند.

فقط مطمئن شوید که اگر می‌خواهید محدودیت اعتباری خود را با Apple Card ببینید و نمی‌خواهید تحقیقات سختی انجام دهید، از پذیرش پیشنهاد خودداری کنید.

اپل همچنین برخی از ویژگی های کلیدی کارت اعتباری خود را در ایمیل نشان می دهد:

  • بدون هزینه سالانه
  • بدون هزینه تاخیر
  • بدون کارمزد تراکنش خارجی
  • بدون هزینه پردازش
  • بدون هزینه های پنهان
  • هرگز شارژ نکنید

سال های اول برای اپل کارت سخت بود زیرا این محصول برای بانک شریک گلدمن ساکس گران بود بیش از یک میلیارد دلار ضرر داشته است. با این حال، گلدمن این را می گوید “وابسته ماندن” به اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

هنگام درخواست اپل کارت، اعتبار نرم است، به این معنی که هیچ تحقیقی در مورد گزارش اعتبار شما وجود ندارد. با این حال، اگر یک پیشنهاد تایید شده را بپذیرید، آن موقع است که ضربه بزرگ اتفاق می افتد. اپل در چاپ دقیق به این موضوع اشاره می کند.

اپل کارت وجود دارد. و دیگر هیچ اپل کارتی وجود ندارد. پیشنهاد محدودیت اعتباری جدید خود را بدون تأثیر بر امتیاز اعتباری خود پیش‌نمایش کنید. »

بنابراین از نظر فنی، پیش‌نمایش محدودیت اعتباری همیشه در دسترس بوده است، اما اپل فقط در تلاش است تا نگرانی‌های مربوط به بررسی‌های اعتباری را برطرف کند و با جلب نظر مشتریان با محدودیت اعتباری احتمالی، پای آنها را باز کند.

می توانید محدودیت اعتباری خود را بررسی کنید یا درخواست کنید و پیشنهاد Apple Card را بپذیرید وب سایت اپل یا در برنامه Wallet در آیفون.

اپل این پیشنهاد را از طریق ایمیل بهار امسال به اشتراک گذاشت، شخصاً در چند هفته گذشته دو بار آن را دریافت کردم. عنوان ایمیل به شرح زیر است: