اپل کارت 0% بودجه برای خرید آیفون در اواخر امسال اضافه می کند



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

کوک این خبر را امشب در جریان تماس درآمد سه ماهه چهارم اپل در سال 2019 اعلام کرد. هنگامی که این ویژگی در اواخر سال جاری عرضه شود، کاربران اپل کارت می توانند برای خرید آیفون در مدت 24 ماه با سود 0 درصد بودجه تامین کنند. همچنین با خرید آیفون از 3 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد.

اپل در حال حاضر برای سایر محصولات خود از طریق Barclaycard تامین مالی می کند. احتمالاً، اپل در آینده ای 0 درصد از اعتبارات مالی اپل کارت را به مک، آی پد و سایر محصولات گسترش خواهد داد.

پوشش کامل ما از انتشار درآمد سه ماهه چهارم اپل را اینجا بخوانید.

کوک همچنین گفت که اپل کارت “موفق ترین راه اندازی کارت اعتباری در ایالات متحده” بود. وی خاطرنشان کرد که کاربران از “سادگی، حریم خصوصی و شفافیت” اپل کارت “خوشحال” هستند و این اختیار را دارند که “تصمیمات مالی صحیح تر” بگیرند.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

تیم کوک، مدیر عامل اپل امروز اعلام کرد که اپل کارت به زودی ویژگی جدیدی را برای تامین مالی آیفون اضافه خواهد کرد. از امسال، کاربران اپل کارت می توانند خرید آیفون را با سود 0 درصد تامین کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون


این بسیار شبیه به سایر گزینه های تامین مالی برای خرید آیفون، مانند برنامه ارتقای آیفون است. تفاوت اصلی این است که می‌توانید پرداخت‌ها را مستقیماً در برنامه کیف پول مدیریت کنید، در حالی که برنامه ارتقای آیفون شامل AppleCare و امکان ارتقا سالانه است.