اینتل می‌گوید که M1 Mac‌ها با رایانه‌های شخصی در وب‌سایت مقایسه جدید «فقط مقایسه نمی‌شوند».

اینتل همچنین ادعا می کند که در مورد “نوآوری طراحی” هیچ مقایسه ای بین رایانه شخصی و مک وجود ندارد.

اگر علاقه مند هستید، می توانید کل آن را پیدا کنید وب سایت “Apple M1 vs Intel” در اینجا.





Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

این اولین باری نیست که او ادعاهای عجیبی در مورد مقایسه رایانه های شخصی با M1 مک های اپل دارد. ماه گذشته، اینتل مجموعه‌ای از معیارهای مشکوک را منتشر کرد که ادعا می‌کرد تراشه‌های اینتل همچنان می‌توانند از سیلیکون اپل پیشی بگیرند. او همچنین اخیراً یک کمپین تبلیغاتی با حضور جاستین لانگ، ستاره سابق “من مک هستم” راه اندازی کرده است.

چیزی تصادفی که در میان تمام تبلیغات اینتل به آن فکر کردم: اپل هنوز یک تبلیغ برای Mac M1 ایجاد نکرده است، درست است؟ شما فکر می کنید “طولانی ترین باتری در مک” انتخاب آسانی است.

اینتل به کمپین ناامیدانه خود علیه اپل سیلیکون ادامه می دهد. پس از به خدمت گرفتن جاستین لانگ ستاره سابق “من یک مک هستم” برای یک سری تبلیغات ویدئویی، اینتل اکنون یک راه اندازی کرده است. وب سایت اختصاصی مقایسه تراشه M1 اپل با اینتل جای تعجب نیست که ادعاهای اینتل کمی گمراه کننده هستند…

رایانه شخصی با اکثر برنامه ها و پلاگین های محبوب، به ویژه در ساخت موسیقی مانند Abelton و Serato، سازگار است. با M1 Mac، کاربران باید بررسی کنند که آیا هدست فعلی یا برنامه مورد علاقه آنها کار می کند یا خیر.

نمودارهای وب سایت اینتل نیز مکرراً مک بوک پرو 16 اینچی Apple Silicon را نشان می دهد که هنوز با تراشه سیلیکون اپل در دسترس نیست.

اینتل ادعا می کند که «همه چیز فقط روی رایانه شخصی کار می کند»، برخلاف زندگی در «باغ دیواری کاملاً کنترل شده اپل».

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در طراحی نوآوری، هیچ مقایسه ای بین Mac و PC با پردازنده Intel Core وجود ندارد. رایانه‌های شخصی را می‌توان برای تناسب با نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خاص کاربر به گونه‌ای سفارشی کرد که به روشی که کاربر دوست دارد کار کند. نکته اصلی این است که رایانه شخصی به کاربران امکان انتخابی را می دهد که کاربران با Mac نمی توانند انتخاب کنند.

اینتل بدون ارائه هیچ یک از تحقیقات خود ادعا می کند که “تحقیق واقعی” دارد تا ثابت کند که پردازنده های نسل یازدهم این شرکت “بیشتر از تراشه های M1 اپل به کاربران ارائه می دهند”.

در این صفحه وب، اینتل خریداران بالقوه را تشویق می‌کند که در خرید بعدی خود «واقعی شوند» و «به رایانه شخصی بروند». سازنده تراشه چندین نکته مورد علاقه خود را در مورد طراحی، صفحه نمایش لمسی، لوازم جانبی و موارد دیگر تکرار می کند.

انتظار می‌رود اپل در سال 2021 از مک‌بوک‌های قدرتمند سیلیکونی اپل، از جمله مک‌بوک پروهای جدید و آی‌مک بازطراحی‌شده، رونمایی کند. آیا فکر می‌کنید آخرین کمپین اینتل علیه M1 به خوبی پیر خواهد شد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

اینتل همچنین از M1 Mac به دلیل نیاز به «دستگاه‌ها و تجهیزات اضافی» و تنها پشتیبانی از یک نمایشگر خارجی انتقاد می‌کند. این شرکت همچنین می‌گوید که کاربران M1 Mac تنها به «برنامه‌های خلاقانه، بازی‌ها و پشتیبانی دستگاه محدود» دسترسی دارند. و در حالی که می‌توانید رایانه‌های شخصی اینتل را با صفحه‌نمایش لمسی دریافت کنید، مک‌های M1 تنها با نوار لمسی در دسترس هستند.

ممنون سام

یک رایانه شخصی برای کاربر ساخته شده است. آن‌ها می‌توانند تمام نرم‌افزارها و بازی‌هایی را که کاربران می‌خواهند اجرا کنند و همه افزونه‌هایی را که دوست دارید میزبانی کنند. امکانات با رایانه شخصی در برابر باغ دیواری کاملاً کنترل شده اپل بی پایان است.

—بنجامین مایو (@bzamayo) 18 مارس 2021

در دنیای واقعی، رایانه شخصی مجهز به پردازنده موبایل نسل یازدهم Intel® Core™، اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و ما برای اثبات آن نتایج تحقیقات و آزمایش واقعی داریم. بسیاری از ادعاهای اپل M1 به استفاده واقعی ترجمه نمی شوند و مشکوک به نظر می رسند. در مقایسه با رایانه شخصی مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core™، ویژگی‌های MacBook M1 به سادگی کنار هم نیستند.