بررسی قاب گوشی واترفیلد رنجر

اگر شما MagSafe را تجربه کرده اید، برای درک قدرت آهنربا، می توانم بگویم که این آهنربا حدود سه برابر قوی تر است. هیچ چیزی که من امتحان کردم باعث نشده که بدون باز کردن عمدی آن باز شود.

قاب گوشی واترفیلد رنجر آخرین قطعه از پازل آیفون 12 پرو مکس من بود. وقتی برای اولین بار دستگاه را دریافت کردم، گفتم شبیه یک گوشی غول پیکر است.

کناره ها تا حدی باز هستند، اما درزها به گوشی اجازه می دهند تا کاملاً محافظت شود. در داخل یک اسلات پشتی برای تلفن و یک اسلات جلوی باریک‌تر وجود دارد که شرکت می‌گوید برای پول نقد یا یک جفت Earpods سیمی مناسب است، اما من آن را برای کیف‌پول MagSafe ایده‌آل می‌دانم.

استفاده شده

وقتی با آستین کوتاه راه می‌رفتم، گمان می‌کردم که در هوای گرم به نوعی غلاف کمربند نیاز دارم. این مشکل الان حل شده است.

مانند تمام محصولات این شرکت، در کارگاه Waterfield در سانفرانسیسکو ساخته شده است. کیس واقعاً سخت است، با چرم ضخیم و دوخت قوی. چرم به طور طبیعی دباغی شده، دانه کامل است، و آستر داخلی آن از اولتراسید است. آنقدر ضخیم است که مطمئن بودم حتی اگر آن را به میز یا چیزی بکوبم گوشی از آسیب در امان خواهد بود.

اما می‌دانستم که بهار، هر زمان که بالاخره تصمیم می‌گیرد به بریتانیا بیاید، یک مشکل آخر وجود دارد: پوشیدن آن بدون ژاکت. در حالی که از لحاظ فنی در جیب های شلوار جا می شود، قطعا هنگام نشستن ناخوشایند است و حمل آن در جیب جلویی شلوار جین هنگام دوچرخه سواری هم ناراحت کننده و هم ناامن است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


موضوع دیگه این نیست. حدود چهار ماه بعد، اندازه به نظر می رسد به طور نسبی برای من عادی منظورم این است که هنوز اندازه آن بیش از حد به نظر می رسد، اما دیگر شبیه یک گوشی غول پیکر نیست.

من واقعاً احساس می کنم که دارم یک دسته کاملاً جدید از محصولات را اینجا امتحان می کنم […] وقتی کیس قبل از گوشی رسید، پیش‌نمایش عملی اندازه را دریافت کردم، اما حتی آن هم به طور کامل من را برای اندازه آیفون 12 پرو مکس آماده نکرد. واقعا بیشتر شبیه آیپد مینی نسل بعدی است تا آیفون…

هولستر تلفن واترفیلد رنجر راهی برای حمل گوشی روی کمربند شماست. این در شش اندازه موجود است، برای جا دادن همه چیز از iPhone 12 mini تا Pro Max. اندازه ای که من استفاده می کنم اندازه 6 است. سایزهای دیگر با آیفون 11، 11 پرو و ​​11 پرو مکس سازگار است.

نگاه کنید و احساس کنید

مشکل دوم در مورد کیس ها این است که برخی از فعالیت ها – مانند دوچرخه سواری یا دویدن – ممکن است خطر افتادن تلفن را داشته باشد. WaterField در اینجا یک اتصال امن بسیار خوب دارد.

من از قاب گوشی در Ye Olden Days، قبل از آیفون‌ها استفاده می‌کردم، و WaterField دو تا از مشکلاتی که در آن زمان داشتم را حل کرد.

همه طرفدار ظاهر مضطرب نیستند، اما چه نباشید، چه نباشید، هر محصول چرمی خراش ها و لک ها را می گیرد و به مرور زمان پتینه ای ایجاد می کند. شخصاً یکی از چیزهایی که در مورد چرم دوست دارم این است که مجبور نیستم آن را دوست داشته باشم و معمولاً با بالا رفتن سن بهتر به نظر می رسد، بنابراین من فقط چرم کهنه را حذف واسطه می دانم.

در واقع، واترفیلد حتی پیشنهاد می‌کند که می‌توانید از چرمی بدون کمربند استفاده کنید، به سادگی در پشت کمربند شلوار خود را حلقه کنید و اجازه دهید آهنربا کار خود را انجام دهد – یا حتی آن را به کمربند بافته کمربند خود وصل کنید. من هر دو را تست کردم و هر دو 100٪ احساس امنیت کردند.

برای باز کردن آن ابتدا باید زبانه را پایین بیاورید. از آنجایی که تنها راهی که یک چرخش می تواند به گوشی اجازه بیفتد این است که به سمت بالا باز شود، هیچ راهی وجود ندارد که این اتفاق به طور تصادفی رخ دهد. و با این حال، بستن آن به آسانی است که اجازه دهید فلپ بسته شود. من عاشق این دلبستگی هستم.

جلد کیف تلفن واترفیلد رنجر: قیمت و نتیجه گیری

اول، روش معمول وصل کردن آن به کمربند، یک قفل محکم بود که بسته شدن آن خسته‌کننده بود و گاهی اوقات باز می‌شد. WaterField در عوض از یک آهنربای فوق العاده قوی استفاده می کند که به طور خودکار بسته می شود و سنگی جامد است.



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

ابعاد کیف سایز 6 تقریباً 7 اینچ ارتفاع و 4 اینچ عرض و تقریباً 1.5 اینچ ضخامت دارد. مانند محصولات قبلی Waterfield که من آزمایش کرده ام، از چرم آسیب دیده سنگین ساخته شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مانند هر محصول چرمی باکیفیت، قاب نیز ارزان نیست و قیمت آن 89 دلار است. اما با توجه به اینکه اپل 129 دلار برای یک کیف چرمی برای گوشی می خواهد، به نظر من قیمت آن غیر منطقی نیست. من انتظار دارم که تقریباً برای همیشه ادامه داشته باشد.

قاب آیفون واترفیلد رنجر است در وب سایت شرکت موجود استقیمت 89 دلار