فروشگاه اپل در مرکز شهر نشویل در 29 مارس در Fifth و Broadway افتتاح می شود

Apple Downtown Nashville یک فروشگاه یک طبقه با سقف های چوبی بلند و دیوارهای سنگ آهک و شیشه است. پنجره‌های گوشه‌ای مشرف به برادوی، و الف امروز در اپل انجمن و دیوار ویدیویی مرکز فروشگاه را پر خواهد کرد. این طراحی نشان‌دهنده بالاترین سطح معماری خرده‌فروشی اپل است و اولین فروشگاه اپل در مرکز شهر تنسی است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اقدامات ایمنی COVID-19 انجام شده است، بنابراین بازدید از فروشگاه در ابتدا فقط با تعیین وقت قبلی خواهد بود و اشغال فروشگاه محدود خواهد بود. جای خود را اینجا رزرو کنید.

اپل با یک فروشگاه جدید و درخشان در Fifth + Broadway به قلب شهر موسیقی می آید. مرکز شهر نشویل اپل 29 مارس در مرکز فرهنگی شهر افتتاح می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Apple Downtown Nashville در قلب جوامع موسیقی و هنرهای پر جنب و جوش نشویل واقع شده است.
از این راهنمای اینستاگرام برای کشف محله استفاده کنید.


Apple Downtown Nashville که توسط موسیقی، هنر، تاریخ، رستوران ها و خرید احاطه شده است، یک مقصد شهری واقعی در یکی از خلاق ترین جوامع نشویل است. فروشگاه لنگر توسعه عظیم جدید Fifth + Broadwayپروژه ای با کاربری ترکیبی که هدف آن ترکیب بهترین فرهنگ نشویل با زندگی مدرن در مرکز شهر است.

شرکت در افتتاحیه فروشگاه؟ من دوست دارم عکس های خود را به اشتراک بگذارید.

آیا شما در نشویل زندگی می کنید؟ آیا شهر موسیقی جایگاه خاصی در قلب شما دارد؟ به ما کمک کنید افتتاحیه Apple Downtown Nashville را جشن بگیریم.




[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

در کنار فروشگاه است موزه ملی موسیقی آفریقایی آمریکایی، یک مقصد جدید منحصر به فرد است که به الهام بخشیدن و آموزش جوامع در مورد نقش مهم آمریکایی های آفریقایی تبار در شکل دادن به صنعت موسیقی اختصاص داده شده است. در سراسر خیابان هستند بریجستون آرنامحبوب Ryman-Auditoriumو Honky-Tonks of Lower Broadway، منطقه سرگرمی نشویل.

راهنمای اینستاگرام مرکز شهر نشویل