بلومبرگ: اپل به فروشندگان نسبت به کاهش تقاضا برای آیفون 13 به دلیل زمان انتظار در زمان کمبود تراشه هشدار می دهد

اپل دیگر تعداد واحدهای آیفونی را که در هر فصل به فروش می‌رساند فاش نمی‌کند، اما عرضه محدود مطمئناً بر درآمد حداقل در چند فصل آینده تأثیر خواهد گذاشت.

کار من را دنبال کنید





Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


محدود بودن به تعداد آیفون‌هایی که می‌توان در طول سه ماهه تعطیلات تولید کرد، و سپس منتظر ماندن برای مشاهده اینکه آیا تقاضا در طول کمبود تراشه ادامه می‌یابد، قلمرو جدیدی برای شرکت است.

طبق گزارش ها، اپل به فروشندگان گفته است که انتظار ندارد فروش آیفون 13 برای تعطیلات و بعد از آن از سر گرفته شود. اخبار بلومبرگ.

می توانید کارهای بیشتر من را در این آدرس دنبال کنید 9to5Mac و فضای کاوش شدهدر پادکست Happy Hour 9to5Mac به من گوش دهید و من را دنبال کنید توییتر و اینستاگرام!

اما امید این بود که سال آینده که انتظار می رفت عرضه بهبود یابد، بخش زیادی از این کمبود جبران شود. این شرکت اکنون به تامین کنندگان خود توصیه می کند که به گفته مردمی که خواستند نامشان فاش نشود زیرا این بحث ها خصوصی است، ممکن است این سفارشات محقق نشود.

به گزارش بلومبرگ، افراد مطلع گفتند که این شرکت به تامین کنندگان قطعات خود گفته است که تقاضا برای خط تولید آیفون 13 ضعیف شده است، و خاطرنشان کردند که برخی از مصرف کنندگان تصمیم گرفته اند برای یافتن کالای سخت افزاری تلاش نکنند. […]

اخبار بلومبرگ پیش از این گزارش شده بود که اپل برنامه های تولید آیفون 13 خود را 10 میلیون دستگاه به دلیل محدودیت های قطعات از جمله کمبود تراشه های جهانی کاهش داده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در حال حاضر محدود به تعداد آیفون هایی است که می توانند با قطعات موجود مونتاژ شوند و نه بر اساس تقاضا، اما بلومبرگ می‌گوید اپل انتظار ندارد مشتریانی که با زمان‌های انتظار طولانی مواجه هستند، در زمان از سرگیری عرضه، علاقه خود را حفظ کنند.