جدیدترین فروشگاه اپل دارای سقف شناور فیبر کربنی است

اپل همچنین خاطرنشان می کند که تیم 130 نفره فروشگاه به 14 زبان بین خود صحبت می کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فروشگاه فردا ساعت 10 صبح به وقت محلی باز می شود، اما بازدیدهای روز افتتاحیه خواهد بود فقط با تعیین وقت قبلی.

این فروشگاه همچنین میزبان یک نمایشگاه انحصاری واقعیت افزوده (AR) خواهد بود که توسط فن‌آوران خلاق تین نگوین و اد کاتینگ و هنرمند صدای ترکیه اوغوز اونر توسعه یافته است. این تجربه فروشگاه را با نصب دیجیتالی همهجانبه متحول می کند و بسیاری از هنرمندان دیگر را در پرسپکتیف استانبول شرکت می کنند. با استفاده از جدیدترین iPad Pro و iPhone 13 Pro با LiDAR، بازدیدکنندگان می توانند ظروف سرامیکی الهام گرفته از Ebru – هنر سنتی سنگ مرمر کاغذی – را در واقعیت افزوده روی صفحه نمایش خود ببینند و عناصر صوتی فضایی منحصر به فرد را بشنوند.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

برای جشن افتتاحیه، اپل برای اولین بار معرفی خواهد شد چشم انداز استانبول، یک برنامه شش هفته ای امروز در اپل که به شهر و خلاقان آن ادای احترام می کند. این مجموعه با میزبانی 20 هنرمند محلی، خلاقیت، فرهنگ و فناوری را در تجربه ای گرد هم می آورد که موضوعات و ارزش های مهم برای جامعه محلی استانبول را بررسی می کند. شرکت کنندگان این شانس را خواهند داشت که در جلسات حضوری و مجازی شرکت کنند که شامل یادگیری طراحی سنتی مینیاتور با تصویرگر مورات پالتا، عکاسی از نامرئی با عکاس Magnum Photos Sabiha Çimen، یا ایجاد یک پرتره در حال حرکت با هنرمند تجسمی Sinan Tuncay است.

از آنها بگدات کادسی انحصاری ها فرهنگ ترکیه را جشن می گیرند.

اپل انجام داد اعلامیه امروز.

پس از ورود، بازدیدکنندگان دیوار ویدیویی و انجمن را خواهند دید که میزبان جلسات امروز اپل است. سطح بالایی با خیابان هایی احاطه شده است، جایی که مشتریان می توانند جدیدترین محصولات و خدمات اپل را کشف کنند. کل فضا از طریق یک پرده شیشه ای 32 فوتی به نمای بیرونی فروشگاه مشرف است و خطوط بین داخل و خارج از خانه را محو می کند. فضای داخلی به لطف دو نورگیر بزرگ که برای تهویه باز می شوند، غرق در نور طبیعی است.

فردا شاهد افتتاحیه آخرین است فروشگاه اپل، در Bağdat Caddesi در ترکیه. طراحی فریبنده دو لایه دارای سقف فیبر کربنی شناور است، در حالی که مواد محلی را در خود جای داده است.

راه اندازی با یک رویداد منحصر به فرد شش هفته ای جشن گرفته می شود امروز در اپل برنامه و نمایشگاه واقعیت افزوده…

اپل امروز از افتتاح Apple Bağdat Caddesi در روز جمعه 22 اکتبر خبر داد. Apple Bağdat Caddesi که در قلب استانبول قرار دارد، سومین نقطه فروش اپل در ترکیه خواهد بود. این مقصد دو سطحی مواد محلی را با جدیدترین طراحی فروشگاه ترکیب می‌کند تا فضایی آزاد و آزاد برای مشتریان ایجاد کند تا محصولات و خدمات اپل را کشف کنند یا در جلسات رایگان امروز در اپل شرکت کنند. […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این فروشگاه دارای عناصر طراحی آشنا از مکان‌های فروشگاه اپل در سراسر جهان و پارک اپل در کوپرتینو، کالیفرنیا است، در حالی که از گرانیت Aksaray Yaylak و تراورتن ترکی استفاده می‌کند. این خروجی که در زیر سقف فیبر کربنی شناور قرار دارد، یک واحه شهری در قلب شهر ایجاد می کند که با یک باغ درختی بزرگ کامل شده است. […]