اپل دوربین های آیفون 13 پرو را با ویدیوی جدید «Experiments VI: Movie Magic» تبلیغ می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی “ما می دانستیم که آوردن عمق میدان با کیفیت بالا به ویدئو بسیار دشوارتر خواهد بود. [than Portrait Mode]Kaiann Drance، معاون اپل می‌گوید. برخلاف عکس‌ها، ویدیو به گونه‌ای طراحی شده است که هنگام عکس‌برداری، از جمله دست دادن، حرکت کند. ما همیشه برای ردیابی هر فریم به آن داده‌های عمقی نیاز داشتیم. ارائه این تغییرات فوکوس خودکار در زمان واقعی، حجم کاری سنگینی از محاسبه است.

اگرچه توسط افراد حرفه‌ای فیلم‌برداری شده است، اما چیزی که آن را جالب‌تر می‌کند این است که چگونه می‌توانند جلوه‌های زیبایی را با استفاده از دوربین‌های آیفون 13 پرو با حالت سینمایی، لنزهای فوق‌واید اصلاح‌شده و موارد دیگر ایجاد کنند.

این ویدیو به شش قسمت تقسیم شده است: مقدمه، سرعت فوق العاده، فضای بیرونی، فضای ابری، ضد جاذبه و روح فلفل. در هر بخش، هون جون و ثورتون توضیح می‌دهند که چگونه یک صحنه را فیلمبرداری می‌کنند و چگونه می‌توانند حتی یک فیلم کوتاه علمی تخیلی را بدون جلوه‌های ویژه واقعی جلوه دهند.

این بار اپل سفارش آزمایشی با عکاس دونگ هون جون و هنرمند تجسمی جیمز تورتون برای یک فیلم کوتاه علمی تخیلی. ویدیویی با عنوان «Movie Magic» نشان می‌دهد که با آیفون 13 پرو، کاربران می‌توانند «جلوه‌های ویژه‌ای که شبیه فیلم‌ها به‌نظر می‌رسد» فیلم‌برداری کنند.

اگرچه نشان دادن حرفه‌ای‌هایی که از دوربین‌های جدید آیفون 13 پرو تا حد ممکن استفاده می‌کنند ممکن است برای کاربر معمولی کمی سخت باشد. 9to5Mac، همکار ما Ben Lovejoy یک تست واقعی بسیار خوب با این تابع نشان داد. اگرچه هنوز در مراحل اولیه خود است، اما تحت تأثیر این ویژگی نسل اول قرار گرفت، همانطور که می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.

یک ماه پس از رونمایی اپل از آیفون 13 پرو، این شرکت با نشان دادن اینکه چگونه برخی از کاربران می توانند محدودیت های این دوربین ها را پشت سر بگذارند و تصاویر زیبایی خلق کنند، به ارتقای قابلیت های دوربین ادامه می دهد.

این اولین بار نیست که اپل قابلیت‌های دوربین آیفون 13 پرو را ارتقا می‌دهد، اما مطمئناً یکی از تاثیرگذارترین تجربه‌ها است. چند هفته پیش در مصاحبه ای با بحران فنیمدیران شرکت توضیح دادند که چگونه حالت جدید سینمایی را ایجاد کردند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فیلم کوتاه Shot On iPhone 13 Pro به سفارش دونگ هون جون و جیمز تورتون را در زیر ببینید: