مدیران اپل در مصاحبه ای جدید درباره مک بوک پرو جدید، پایان نوار لمسی صحبت می کنند و به گوگل مشاوره می دهند.

او می گوید که در مورد مک بوک پرو، چندین سال پیش با مدیرانی مانند ترنوس و کریگ فدریگی به گفتگو نشست و تصور کرد که کاربران در سال 2021 چه چیزی می توانند به دستشان بیاید. همه اینها از سیلیکون می آید. با هم می نشینیم و می گوییم، خوب، آیا این توسط فیزیک کنترل می شود؟ یا چیزی است که ما می توانیم از آن فراتر برویم؟ و سپس، اگر توسط فیزیک کنترل نمی شود و فقط موضوع زمان است، نحوه ساخت آن را دریابیم.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

جوز گفت: “اوه، من نمی دانم.” “یک مک بخر.”

برای اتمام، سیمی از ترنوس، سروجی و جوسویاک می پرسد اطلاعیه اخیر گوگل از تراشه Tensor سفارشی خود که در پیکسل 6 استفاده شده است.

در مورد سرنوشت نوار لمسی که از مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید حذف شده است، جاسویک می‌گوید بدون شک مشتریان حرفه‌ای ما احساس لمس کامل آن کلیدهای عملکردی را دوست دارند. تصمیمی که گرفتیم او اضافه می‌کند که اپل نسبت به این حرکت احساس “خوبی” دارد و همچنان مک‌بوک پرو 13 اینچی پایه‌ای را با نوار لمسی به فروش می‌رساند.

“تو خط منو گرفتی!” جوسویاک گفت. بدیهی است که آنها فکر می کنند ما داریم کاری را درست انجام می دهیم.

“اگر مجبور بودید به گوگل یا شرکت دیگری توصیه دوستانه در مورد سفر سیلیکونی آنها بدهید، آن چه خواهد بود؟” من می پرسم.

“به طور سنتی، شما یک تیم در یک شرکت دارید که یک تراشه طراحی می کند، و آنها مجموعه ای از اولویت ها و بهینه سازی های خود را دارند. و سپس تیم محصول و یک شرکت دیگر باید آن تراشه را بگیرند و آن را در طراحی خود بسازند. با این مک بوک پروها، ما از ابتدا شروع کردیم: تراشه درست زمانی طراحی شد که سیستم در حال بررسی بود. به عنوان مثال، انتقال نیرو با این قطعات با کارایی بالا مهم و دشوار است. با همکاری [early on]، تیم توانست راه حلی بیابد. و تیم سیستم در واقع توانست بر شکل، نسبت ابعاد و جهت گیری SOC تأثیر بگذارد تا بتواند با بقیه اجزای سیستم سازگاری بیشتری داشته باشد.

با توجه به اینکه انتقال سیلیکون اپل پس از معرفی مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی در این هفته در حال انجام است، مدیران اپل می‌گویند که هنوز راه زیادی در پیش است. در یک جدید مصاحبه با سیمی، جانی سروجی، جان ترنوس و گرگ جوسویاک از اپل به تفصیل در مورد مک بوک پروهای جدید، آنچه که این شرکت از آپدیت مک بوک پرو 2016 آموخته و موارد دیگر صحبت کردند.

“آیا این یک مورد “تقلید خالص ترین شکل چاپلوسی است؟” از تیم اپل پرسیدم.

ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل، جزئیات بیشتری را در مورد نقشه راه این مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی ارائه کرد:

سروجی در ادامه توضیح داد که بزرگترین سوالی که اپل باید در هنگام ایجاد فناوری تراشه جدید به آن پاسخ دهد این است که آیا اهداف آن “وابسته به فیزیک” است یا خیر.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


زمانی که شما یک تامین کننده تاجر هستید، شرکتی که قطعات یا سیلیکون را به مشتریان زیادی ارائه می دهد، باید بفهمید که کمترین وجه مشترک چیست: همه در طول سالیان متمادی به چه چیزی نیاز دارند؟ او می گوید. ما به عنوان یک تیم – سیلیکون، سخت افزار، نرم افزار، طراحی صنعتی و تیم های دیگر – کار می کنیم تا بتوانیم دیدی را ایجاد کنیم. وقتی آن را به سیلیکون ترجمه می کنید، فرصت و آزادی بسیار منحصر به فردی به ما می دهد، زیرا اکنون چیزی را طراحی می کنید که نه تنها واقعا منحصر به فرد است، بلکه برای یک محصول خاص بهینه شده است.

را قطعه کامل به سیمی ارزش خواندن را دارد و می توانید اینجا پیدا کنید.

سروجی، که به عنوان معاون ارشد فناوری سخت افزار اپل فعالیت می کند، توضیح داد که طراحی سیلیکون خود نسبت به استفاده از اجزای تولید شده برای اپل مزایای زیادی دارد.