لامپ YEELIGHT میز کنار تخت مناسب برای HomeKit است

کد QR HomeKit در پایین لامپ است، بنابراین تا زمانی که چیزی زیر آن نریزید باید در آینده ایمن باشد. این به سرعت با استفاده از برنامه Home نصب شد، اما باید توجه داشته باشم که فقط 2.4 گیگاهرتز است، بنابراین اگر مشکل دارید، در حالی که آن را به HomeKit اضافه می کنید، 5 گیگاهرتز را در Wi-Fi خود غیرفعال کنید. برای من در عرض چند ثانیه به HomeKit اضافه شد و من توانستم اتاقی را از آنجا انتخاب کنم.

چیز زیادی برای گفتن در مورد وجود ندارد لامپ YEELIGHT HomeKit. خوب به نظر می رسد، به هیچ وجه ضرر نمی کند، و یک راه آسان برای قرار دادن لامپ HomeKit در هر نقطه از خانه شما است. به دوبار ضربه زدن برای روشن و خاموش کردن پاسخ می‌دهد، بنابراین اگر بچه‌های شما دستگاه‌های iOS ندارند، همچنان می‌توانند به راحتی آن را از اتاق خواب خود کنترل کنند. هنگامی که دستگاهی در HomeKit دارید، هزاران گزینه اتوماسیون وجود دارد، بنابراین خانه شما با هر دستگاهی که اضافه می‌کنید هوشمندتر می‌شود.

هنگامی که لامپ YEELIGHT HomeKit در HomeKit قرار گرفت، به کنترل های سنتی برای تغییر رنگ، روشن و خاموش کردن و افزایش روشنایی دسترسی خواهید داشت. با این حال، یکی از زمینه‌هایی که HomeKit در آن سال‌ها بهبود یافته است، پیشنهاد اتوماسیون است. به عنوان مثال، من یک سنسور حرکت در این اتاق دارم و پیشنهاد می‌کند وقتی سنسور حرکت حرکت را تشخیص می‌دهد، چراغ را روشن کنم. از آنجایی که اتاق خواب است، آن را روشن کردم اما به سرعت اتوماسیون را ویرایش کردم تا در طول روز این کار را انجام دهم.

لامپ مفید YEELIGHT HomeKit کجاست؟

لامپ YEELIGHT HomeKit

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


جعبه گشایی و افزودن به HomeKit

همانطور که قبلاً اشاره کردم، اندازه مناسبی برای رفتن روی میز کنار تخت است، اما فکر می کنم که جفت کردن آن با یک میز کنار تخت نیز مفید باشد. آشکارساز حرکت HomeKit به حمام کودک می‌توانید حسگر حرکت را در راهروی خروجی از اتاق خواب فرزندتان قرار دهید و یک اتوماسیون تنظیم کنید تا در صورت تشخیص حرکت در شب، لامپ HomeKit YEELIGHT روشن شود. این یک راه آسان برای نجات بچه‌هایتان از نیاز به جستجوی کلید چراغ در شب است. مشخصات کم آن به آن اجازه می دهد تا به راحتی روی روشویی حمام بلغزید و به پریز GFI متصل شود.

خلاصه

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هیچ کمبودی در چراغ های HomeKit در بازار وجود ندارد، و آنها در خانه من و خانواده ام موفقیت بزرگی داشته اند. بچه‌های من عاشق نورهای چند رنگ هستند، من عاشق خاموش کردن آنها از سیری با استفاده از هوم پاد هستم و نسبتاً ارزان هستند. لامپ مورد علاقه جدید من است لامپ YEELight HomeKitکه اندازه و شکل مناسبی برای یک پاتختی است.

تا زمانی که این چراغ را خریدم هرگز نام YEELIGHT را نشنیده بودم، اما این برندی است که قصد دارم در آینده بیشتر بررسی کنم. با جعبه‌گشایی محصول، دفترچه راهنمای دستورالعمل (با کد HomeKit یدکی در پشت)، لامپ و یک کابل USB-C به USB-A به دست می‌آید. این شامل شارژر دیواری نیست که کمی گیج کننده است، اما من یک کشو پر از آن دارم. انتخاب استفاده از USB-C برای ورودی برق یک تغییر خوشایند نسبت به استاندارد USB-A یا micro-USB است. اگر کابل USB-C به USB-C دارید، می توانید از پریز دیواری USB نیز استفاده کنید. اگر محافظ برق دارید که دارای ورودی USB-A است، احتمالاً می توانید از آن نیز استفاده کنید.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی