دستبندهای Apple Watch Pride Edition 2021 ارائه شده در فروشگاه های اپل

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای استفاده از صفحه ساعت پراید بافته شده جدید با بند پراید، مطمئن شوید که آیفون و اپل واچ شما به روز شده اند. iOS 14.6 و watchOS 7.5. آن را اسکن کنید کد قطعه برنامه داخل بسته بندی مچ بند با آیفون خود برای دسترسی سریع به صورت.

نوارهای بافته Solo Loop در 12 اندازه وجود دارند و فروشگاه های اپل بهترین مکان برای یافتن اندازه شما هستند. بسیاری از فروشگاه های اپل اکنون برای خریدهای حضوری بازگشایی شده اند. یک متخصص با پیچاندن راهنمای اندازه اپل واچ در فروشگاه دور مچ دست شما را در فرآیند آزمایشی راهنمایی می کند. اگر نمی توانید از فروشگاه اپل دیدن کنید، الف ابزار قابل چاپ در وب سایت اپل موجود است.

عملکرد کلیپ برنامه

کلیپ اپلیکیشن Apple Watch Pride Edition

استودیوی اپل واچ که در فروشگاه و آنلاین موجود است، راه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی سبک شما ارائه می‌دهد.

اندازه حلقه انفرادی بافته شده شما

راهنمای اندازه اپل واچ
در تعداد بسیار محدودی از فروشگاه‌های بزرگ، از جمله Apple Park Visitor Center در کوپرتینو (تصویر زیر) و Apple Fifth Avenue در نیویورک، نمایشگرهای سفارشی، Apple Watch Pride Edition را با نخ‌های درهم تنیده شده کالیدوسکوپی زنده می‌کنند.

باندهای Apple Watch Pride Edition اکنون در فروشگاه های اپل موجود است. مجموعه امسال در میزهای نمایشگر اپل واچ، با طرح‌های همه‌جانبه در فروشگاه‌های منتخب به نمایش گذاشته شده است و اولین مجموعه‌ای است که شامل بسته‌بندی با عملکرد App Clip است.

سیب توضیح طراحی حلقه انفرادی بافته شده پراید:

حلقه انفرادی Braided Edition Pride به طرز ماهرانه‌ای رنگ‌های اصلی رنگین کمان را با رنگ‌هایی که از پرچم‌های مختلف پراید گرفته شده‌اند می‌بافد تا گستره تنوع را در بین تجربیات LGBTQ+ و تاریخ جنبشی که چندین نسل را در برگرفته است را نشان دهد. سیاه و قهوه‌ای نماد جوامع سیاه‌پوست و لاتین تبار است، علاوه بر آن‌هایی که با اچ‌آی‌وی/ایدز جان خود را از دست داده‌اند یا در حال زندگی هستند، در حالی که آبی روشن، صورتی و سفید نشان‌دهنده افراد تراجنسیتی و غیر باینری هستند.

Apple Watch Pride Edition Avenue
Apple Watch Pride Edition
Apple Watch Pride Edition Nike
Apple Watch Studio iPad

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

حلقه انفرادی بافته شده نسخه پراید و نسخه پراید Nike Sport Loop تسمه های جفت شده با صفحه های پراید وون و نایک پراید جدید دارای برگردان های رنگین کمانی هستند. مشتریان همچنین می توانند با کمک یک متخصص تسمه های جدید را امتحان کنند.





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: