گالری: Apple Via del Corso به تاریخ رم ادای احترام می کند


Apple Via del Corso در رم افتتاح شد 27 اردیبهشت ساعت 10 صبح اپل با معماری زیبا و فضایی که برای جمع آوری و یادگیری طراحی شده است، خلاقیت یکی از تاریخی ترین شهرهای جهان را جشن می گیرد.


آیا در مراسم افتتاحیه Apple Via del Corso شرکت می کنید؟ شناسه من عاشق اشتراک گذاری عکس های شما هستم. به منظور حفظ سلامت و ایمنی، بازدیدهای روز افتتاحیه محدود بوده و با تعیین وقت قبلی در دسترس خواهد بود. زمانی را برای بازدید اختصاص دهید.


Apple Via del Corso دوباره Palazzo Marignoli، بلوک قرن نوزدهمی در خیابان خرید معروف رم را به تصویر می‌کشد. درباره مکان فروشگاه بیشتر بدانید اینجا.

برای تبدیل Palazzo Marignoli به اولین فروشگاه اپل در مرکز رم، اپل با معماران Foster + Partners برای بازسازی کاخ و حفظ یکپارچگی تاریخی آن همکاری کرد. جزئیات اصلی تعمیر شده و مصالح جدید با در نظر گرفتن معماری ایتالیایی ساختمان معرفی شده است.

دو طبقه از فضاهای اختراع شده که فضای جدید و قدیم را در هم می آمیزد، در انتظار مشتریان است که پلکان بزرگی از آن عبور می کند که کاوش را دعوت می کند. این فروشگاه با حیاطی آفتاب‌گیر با درختان کامفورا همسایه است و در کنار پیاتزا سان سیلوسترو، میدان عمومی فعال‌شده‌ای قرار دارد که شهر می‌تواند در آن جمع شود.

1. انجمن

2. فروشگاه

3. کار مرمت شده

سیب:

پالاتزو ماریگنولی که در ابتدا در سال 1873 توسط معمار مشهور سالواتوره بیانچی و بازسازی دوم توسط معمار جولیو پودستی ساخته شد، خانه مارکیز فیلیپو ماریگنولی بود و کافه آرانو، یکی از برجسته‌ترین مکان‌های تجمع رم در زمان خود، که هنرمندان و نویسندگان به آن رفت و آمد داشتند، در آن قرار داشت. و بازیگران . چندین اثر هنری ارائه شده در Caffè Aragno با دقت بازسازی شده و با دقت در طراحی جدید فروشگاه ادغام شده اند، از جمله چندین پانل گرافیتی که توسط نقاش ایتالیایی Afro Basaldella در سال 1950 ایجاد شد. تیم ها همچنین توانستند “Dawn” و Ettore توسط Fabio Cipolla را احیا و ادغام کنند. . “گرگ و میش” اثر بالرینی، دو نقاشی سقفی بزرگ از اوایل دهه 1900.

4. آرکید

5. راه پله بزرگ

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده‌فروشی + افراد در اپل:

ما مشتاقانه منتظر شروع فصل جدیدی در رم با افتتاح Apple Via del Corso هستیم. فروشگاه جدید نشان‌دهنده جشنی از تاریخ و هنر منحصربه‌فرد فرهنگ رومی است، و ما امیدواریم با برنامه Made in Rome و آینده امروز در جلسات اپل، خلاقیت را در جامعه محلی الهام دهیم.

جزئیات تاریخی Palazzo Marignoli.

برای ورود به فروشگاه، بازدیدکنندگان از یک ستون طاق‌دار تئاتری که با صندوق‌های گچی حکاکی شده‌اند عبور می‌کنند. طبقه همکف دو منطقه با محصولات برای کاوش در امتداد یک پاساژ مرکزی و پنجره های کف تا سقف را ارائه می دهد که خیابان های رم را به هم متصل می کند.

با بالا رفتن از پلکان بزرگ، میهمانان مجموعه‌ای از اتاق‌های کاخ سنتی را خواهند دید که برای اهداف معاصر بازسازی شده‌اند. یک تالار گفتگو و دیوار ویدیویی در سالن رقص سطح بالایی مشرف به Via del Corso است، جایی که اپل برای اولین بار در قلب رم، امروز را به رهبری هنرمندان در جلسات اپل ارائه می دهد. برنامه Made in Rome توسط بیش از 40 هنرمند محلی در زمینه موسیقی، هنر و طراحی، تولید محتوا و ویدیو رهبری خواهد شد و هدف آن حمایت از جوامع محلی در سراسر شهر است. جلسات از تاریخ منحصر به فرد رم و میراث هنری برای آزادسازی خلاقیت استفاده می کند.

در لبه انجمن، اتاق های ساکت تری برای آموزش و پشتیبانی Genius Bar وجود دارد. سطح بالایی همچنین دارای اتاق کنفرانس است، جایی که اپل از توسعه دهندگان، مشتریان تجاری و مهمانان خلاق دعوت می کند.

اگر از Apple Via del Corso بازدید می کنید، روز را با علامت علامت بزنید صفحه ساعت اپل سفارشی. پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

Apple Via del Corso در یک نگاه

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی