ترازو هوشمند Withings Body Cardio با سن عروقی – بررسی

و اکنون، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای دارندگان Body Cardio موجود و جدید (صاحبان Nokia Body Cardio نیز)، Vascular Age آخرین ویژگی پیشرفته‌ای است که در مقیاس هوشمند قرار گرفته است.

به‌روزرسانی جدید Withings Body Cardio را کشف کنید

سن عروق چیست؟

سن عروقی شما بیشتر از سن تقویمی شماست. شما جزو 10 درصد کاربران در همان گروه سنی هستید که دارای بالاترین سن عروقی هستند. لطفاً به خاطر داشته باشید که این نتیجه مربوط به کاربران Withings است که عموماً سالم هستند. این مطالعه شما را با مشکل سلامتی تشخیص نمی دهد. سعی کنید با اتخاذ عادات سالم تر، سن عروقی خود را کاهش دهید، یا با پزشک خود در مورد کارهایی که می توانید برای بهبود انجام دهید صحبت کنید.

ادغام Apple Health

سن عروقی شما کمتر از سن تقویمی شماست. عملکرد شما بهتر از 90 درصد از کاربران Withings در همان گروه سنی است. این روند را با حفظ عادات سالم حفظ کنید.

این که آیا شما واقعاً اهداف سلامتی خاصی دارید یا می خواهید به طور معمول به سمت یک زندگی سالم تر حرکت کنید، فکر می کنم Withings Body Cardio ارزش زیادی ارائه می دهد.

Vascular Age که توسط متخصصان پیشرو قلب توسعه یافته است، ارزیابی روزانه و قابل فهمی از سلامت شریانی را ارائه می دهد. این کار با نشان دادن اینکه چگونه سلامت قلبی عروقی آنها با هنجارهای مورد انتظار در گروه سنی آنها مقایسه می شود، با تخمین سن قلب داخلی آنها و نشان دادن اینکه آیا برای سن تقویمی آنها بهینه، طبیعی یا کمتر از حد مطلوب است، این کار را انجام می دهد.

معمولی:

بهینه نیست:

Withings بسته به محدوده سنی/سفتی شریانی شما یک نمره غیربهینه، نرمال یا بهینه می دهد. درست در زیر نمودار در بالا، میانگین محدوده سنی و روند سن عروقی خود را نیز مشاهده خواهید کرد.

سن عروقی شما با سن تقویمی شما مطابقت دارد. شما در همان محدوده 80 درصد از کاربران Withings در همان گروه سنی هستید. می توانید با تقویت عادات سالم سعی کنید روند طولانی مدت خود را بهبود بخشید.

Withings Body Cardio با قیمت 150 دلار به فروش می رسد و می توانید در آن پیدا کنید وب سایت شرکت همچنین ویترین فروشگاه آمازون آن.

این یک ویژگی واقعا مهم و عالی برای من است زیرا Withings معاینات قلبی عروقی را به راحتی در دسترس قرار می دهد که افراد به احتمال زیاد در خارج از کلینیک ها نخواهند رفت (یا شاید به ندرت خارج از شما یا پزشکتان مشکوک به مشکل باشند). تمرکز بر ظاهر ظاهری مانند کاهش وزن و افزایش عضله می تواند آسان باشد، اما درک بهتر از سن عروقی نقش مهمی در درک تصویر کلی از سلامت ما ایفا می کند.

هنگامی که برنامه Health Mate و مقیاس Body Cardio خود را به روز کردید، دستگاه شروع به اندازه گیری سن عروق می کند.

نکته مهم این است که Withings می‌گوید که گرفتن یک اندازه‌گیری «نابهینه» «تشخیص بیماری شما را نمی‌دهد». اما مطمئناً می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های آگاهانه تری داشته باشید یا به شما انگیزه دهد که با پزشک خود صحبت کنید.

توصیه های اصلی برای کاهش سن عروق شما عبارتند از:

  • برای افراد 16 تا 64 ساله، حداقل 150 دقیقه در هفته ورزش کنید
  • مصرف نمک را کاهش دهید
  • از غذاهای غنی از پروبیوتیک مانند پیاز، لوبیا، عدس، سیر، تره فرنگی و موز استفاده کنید.
  • غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان مانند انواع توت ها، چغندر، اسفناج، کلم پیچ و غیره بخورید.
  • کمتر گوشت بخورید

پس از اینکه حداقل یک مطالعه سن عروقی دریافت کردید، این سنجه در فید اصلی خانه شما در برنامه Health Mate نشان داده می شود. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود سلامت شریان قبل از نمایش اولین مطالعه، ضربه بزنید.

بررسی مقیاس متصل Cardio با بدن - Readings سن عروقی

Withings Body Cardio و برنامه Health Mate با بسیاری از معیارهای موجود در Apple Health کار می کنند. اما با توجه به جدید بودن سن عروق/سفتی شریانی، اپل هنوز توانایی نمایش معیارها در برنامه Health را ندارد، اما تصور می‌کنم ممکن است در آینده پشتیبانی ارائه شود.

خلاصه بازی Withings Body Cardio

یکی دیگر از مواردی که برای من خودکار نبود، انتخاب سن عروق برای نمایش در صفحه نمایش داخلی ترازو هنگام وزن کردن بود. برای انجام این کار، به برنامه Health Mate > Devices > Body Cardio > Customize Screens بروید و Vascular Age را فعال کنید. .

ترازو هوشمند بادی کاردیو بادی - با تنظیم سن عروقی

اندازه گیری سن عروقی را بدست آورید

سایر نکات و ترفندها برای دقیق‌ترین اندازه‌گیری‌ها عبارتند از: مطمئن شدن از وزن پابرهنه (کمی مرطوب می‌تواند کمک کند) و آگاهی از اینکه پینه‌های خشن می‌توانند با خواندن PWV تداخل داشته باشند.

اگر به خود کمیت شده علاقه دارید یا فقط به محصولاتی مانند ترازوهای هوشمند و فشارسنج های فشار خون نگاه می کنید، احتمالاً از این موضوع آگاه هستید. با همانطور که در دهه گذشته در خط مقدم بازار دستگاه های بهداشتی هوشمند بوده است.

می‌توانید جزئیات و پیوندهای دقیق‌تری را برای یافتن پشتیبانی در برنامه Health Mate بیابید.

من فکر می کنم خیلی خوب است که Withings Vascular Age را در دسترس دارندگان فعلی و جدید ترازو Body Cardio قرار می دهد و در کنار ترکیب بدن و سایر قابلیت ها، آن را به بهترین ترازو هوشمند موجود در بازار تبدیل می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من فکر می‌کنم این هیجان‌انگیز است، زیرا پیشرفت‌هایی مانند سن عروق به این معنی است که از همیشه ساده‌تر است که در مورد سلامتی خود فعال باشیم و در زمان واقعی بفهمیم که چگونه انتخاب‌های تغذیه و ورزش ما بر بدن ما تأثیر می‌گذارد.

پیکربندی سن عروقی

بهترین:

سن عروق در مقیاس Body Cardio با سرعت موج پالس (PWV) اندازه گیری می شود که سفتی شریان شما را تجزیه و تحلیل می کند. PWV “سرعتی که در آن نبض فشار خون از طریق سیستم گردش خون حرکت می کند” را اندازه گیری می کند. Withings می گوید این فناوری در محیط های بالینی برای هشدارهای اولیه در مورد افزایش خطرات فشار خون بالا، کلسترول بالا، نارسایی اندام ها، حمله قلبی و سکته استفاده می شود. و با رهبران قلب و عروق کار کرده و از نظر بالینی برای به دست آوردن عملکرد مناسب آزمایش شده است:

کیفیت ساخت عالی با طراحی فلز و شیشه، باتری قابل شارژ داخلی، پشتیبانی از حداکثر 8 کاربر، و ویژگی‌های غنی دارد که به راحتی می‌توانید ببینید در سفر سلامتی و تناسب اندام خود کجا هستید. پیشرفت خود را پیگیری کنید.

Withings Body Cardio برای مدتی پیشرو در مقیاس هوشمند بوده است و دستگاه پیشرفته به‌روزرسانی ارزشمندی را با اندازه‌گیری سن عروق در اوایل این ماه دریافت کرد. ما ویژگی جدیدی را آزمایش کردیم که “گزارش قلبی عروقی در هر وزن کشی” و همچنین ادغام Apple Health را ارائه می دهد. قلب و بدن فهمیدن. تمام جزئیات مربوط به عصر عروقی و هر آنچه را که با این مقیاس هوشمند به روز به دست می آورید، بخوانید.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

قبل از گرفتن نتیجه اولیه، به پنج اندازه گیری سن عروق نیاز دارید. من در نهایت آزمایش کردم که آیا وزن کردن دو بار در یک روز جزء پنج محسوب می شود – و این کار را می کند. با این حال، برای دقت بیشتر، Withings وزن کردن را در زمان مشخصی هر روز توصیه می‌کند.

اندازه گیری سن قلبی عروقی با بدن در حال پیشرفت است.

هنگامی که نتایج سن عروق خود را پس از پنج اندازه گیری اول دریافت کردید، در اینجا چیزی را خواهید دید:

مهم نیست که یک ورزشکار جدی هستید یا فقط می خواهید اطلاعات بهتر و جامع تری برای دستیابی به اهداف سلامتی خود داشته باشید. ترازو متصل بدن Withings ابزارهای فوق العاده مفیدی هستند و قلب و بدن فراتر از وزن ساده و ردیابی BMI است و شامل تجزیه و تحلیل ترکیب بدن (آب، چربی، استخوان و ماهیچه)، ردیابی ضربان قلب، پشتیبانی از سلامت Apple و موارد دیگر است.

در اینجا جزئیات هر یادداشت آمده است:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بعلاوه، اگر به دنبال چیزی برای کمک به بازسازی بدن هستید، آنالایزر متابولیک سازگار Lumen iPhone را ابزاری عالی برای استفاده با مقیاس هوشمند Body Cardio برای کمک به برنامه ریزی تغذیه و موارد دیگر پیدا کرده ام.

برای دارندگان فعلی Body Cardio (یا اگر قبلاً برای دارندگان جدید فعال نشده باشد)، باید هم برنامه Withings Health Mate iOS و هم خود نرم افزار مقیاس را به روز کنید. این نسخه است 5.5.0 برای iOS و پس از نصب، می توانید به برنامه Health Mate > Devices > All Settings > Check for Updates بروید. برای فعال کردن Vascular Age به نسخه 2101 نیاز دارید که روی Body Cardio خود اجرا شود.

Withings Body Cardio Connected Scale - Configuring Vascular Age