طراحی مک بوک پرو 16 اینچی 2021 اشتها را تحریک می کند

تراشه ها همچنین دارای حداکثر 64 گیگابایت حافظه در مقایسه با حداکثر 16 در M1 هستند. آنها یک موتور عصبی بهبود یافته خواهند داشت که وظایف یادگیری ماشین را انجام می دهد و اجازه می دهد تا پورت های Thunderbolt بیشتری اضافه شود که به کاربران امکان می دهد داده ها را همگام سازی کرده و به دستگاه های خارجی متصل شوند، نسبت به این دو در MacBook. Current Pro M1.

انتظار می رود تراشه ای که نسخه سیلیکونی اپل مک بوک پرو 16 اینچی را تامین می کند، دارای برچسب M1X باشد و نسبت به M1 که مدل 13 اینچی را تامین می کند، پیشرفت های چشمگیری ارائه دهد.

آ بلومبرگ این گزارش می گوید مدل 16 اینچی به طور قابل توجهی آن را بهبود می بخشد.

طراح آنتونیو د روزا، رندرهایی از ظاهر ماشین جدید در صورت تحقق گزارشات مختلف را گردآوری کرده است.

او کمی سرگردان می شود با ماکت های صفحه وب، که با مشخصات هر شایعه – قابل باور یا غیر قابل باور – مطابقت دارد. رندرها همچنین گزینه های رنگی را نشان می دهند که بعید است در مدل های حرفه ای گنجانده شوند. با این حال، این به کناری، بقیه ممکن است پیش‌نمایش واقع‌بینانه‌ای از انتظارات باشد.

MacBook Pro 13 اینچی مجهز به M1 دارای هشت هسته پردازشی است که بین چهار هسته عملکرد و چهار هسته کارآمد تقسیم شده است. این با هشت هسته GPU مرتبط است.

اکنون چیزهای زیادی شنیده ایم که از طراحی جدید مک بوک پرو 16 اینچی 2021 انتظار داریم که به زودی در تابستان وارد بازار شود. مجموعه جدیدی از رندرها اشتها را برای ما که مشتاقانه منتظر دستگاه جدید هستیم باز می کند.

از نظر تغییرات قابل مشاهده، ما انتظار داریم طراحی صاف تر و کمتر گرد مطابق با خط تولید iPad Pro فعلی باشد. انتظارات اضافی شامل پورت های جدید – HDMI، اسلات کارت SD و شکل جدیدی از MagSafe – و همچنین حذف نام تجاری MacBook Pro از جلوی دستگاه است. در نهایت، اپل می تواند نوار لمسی را به نفع بازگرداندن کلیدهای عملکرد فیزیکی کنار بگذارد.

برای مک‌بوک پروهای جدید، اپل در حال برنامه‌ریزی دو تراشه مختلف به نام‌های Jade C-Chop و Jade C-Die است: هر دو شامل هشت هسته با عملکرد بالا و دو هسته کم مصرف برای مجموع 10 هسته هستند، اما در 16 یا 16 هسته ارائه می‌شوند. 32 نوع قلب گرافیکی […]

نظر شما در مورد این طراحی 16 اینچی مک بوک پرو 2021 بالقوه چیست؟ لطفا در قسمت نظرات ما را مطلع کنید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

این سایت گفت که دستگاه جدید می تواند در تابستان امسال راه اندازی شود، با پیشنهاد دیروز که می تواند در WWDC ماه آینده معرفی شود.

گالری زیر را بررسی کنید – برای مشاهده در اندازه واقعی روی هر کدام کلیک کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.